Data e postimit: 2013-03-22 16:02:09
Lexime: 16186 |
Ne jemi te gjithe njerez prej gjaku e mishi, jemi ne qe na shte falur nje jete. Jemi ne qe na eshte falur nje komb.
Ky komb ka nje histori, historine e heronjve te vrare per lirine e tij, historine e kulturave te lashta, historine e jeteve te jetuara vet...
|
|
“Fëmijët mësojnë atë që jetojnë:
Nëse një fëmijë jeton në kritikë, mëson të dënojë.
Nëse një fëmijë jeton në urrejtje, mëson të luftojë.
Nëse një fëmijë jeton në ironi, mëson të jetë i ndrojtur.
Nëse një ...
|
Cdo fmij menzi I pret pushimet e veres dhe un PREJ Anglie ne SHQIPNI erdha me bo CA dit pushim tek Vendi Im un Isha e vogel ende e parritur se Kisha menduar q nji tmerr do tkisha perjetuar ,NJi I Marr m erdh m goditi mu para babit Tim u be deti gjith gjak...
|
1.Nese prodhimi i nje numri me numrin 2 thy per 3 rritet per 3 thy per 4 fitohet numri 0.5 .
2. Nese prodhimi i nje numri me numrin 3 zvogloht per 1 thy per 2 fitohet numri 7 per cilin numer behet fjal .
Kam nevoj per zgjidhje deri ne te hene me ndi...
|
Te dashur bashkemoshataret e mi!
Visaret e kombit tone ne i shikojme te poezia popullore, tek kenget dhe vallet e ardhura brez pas brezi, tek veshjet popullore, te cilat i kane shoqeruar njerezit ne gezime, festa e dite te vecanta, ne ritet festive te da...
|
Nje here e nje kohe ne nje fshat te vogel ndodhej nje plak i cili nk sillej mire me askend sepse ishte me kryelarte se te tjeret.Te gjithe e urrenin dhe nje dite nje vajze e fshatit mori nje mesazh ku thuhej:"nese nuk e ben plakun qe te sillet mire me te ...
|
Autori:
blerta balaj
·
Lloji:
Thirrje
·
Tema:
tema eshte lidhur me nje dallendyshe qe kthehet ne qerdhen e saj te vjeter
dallendyshja shpend shtregtar
laimron kohen qe don me ardh.
vjen te rroj
ne qerdhe te vjeter
nuk e nderron me asnje tjeter.
|
Pse u mbyll wemathematicans ?
Me ktheni përgjigje,kur ta shikoni ankesën.
|
“Vetëm atëhere kur druri i fundit të jetë prerë;
atëherë kur lumi i fundit të jetë helmuar;
atëherë kur peshku i fundit të jetë zënë;
vetëm atëherë do të kuptojmë që
PARAJA S’MUND TË HAHET.”
|
Miq dhe vellezer,
Hidhni nje sy anembane botes e vrojtoni! Cdo vend karakterizohet nga dicka. Po ne? Nuk kemi dicka ndryshe nga te tjeret? Patjeter qe po! Kemi visaret e pacmueshem te kombit tone! Kemi nje folklor teper te pasur e te bukur qe kushdo do ...
|
|
Te dashur qytetare t ketij kombi!
Ju qe i keni hedhur pas kraheve traditat e zakonet e ketij populli!
Mendohuni mire!
Mundohuni te kuptoni per nje cast se cfare po humbisni! Po humbisni vite e shekuj te tere histori te njerzve qe hodhen themelet e ven...
|
Bullizmi eshte nje fenomen qe po shqeteson te gjithe shoqerit e botes. Me te prekurit ndaj saj jan jetimet, adoleshentet, njerezit e pambrojtur etj. Shum prej personave kan vevtvrare dhe veten nga bullizmi qe u ka ndodhur. Te largojme bullizmin qe po shat...
|