Data e postimit: 2015-01-13 16:47:18
Lexime: 3066
Globe
Lloji: Thirrje
Tema: Me tu japim globin femijeve globin
Autori: Anila
Shkolla: Kushtimi I 'Iris
Klasa: 7a
Qyteti: Tiran
E-mail: angesa-43@hotmal.com


Le tu japim globin femijeve te pakten per nje dit
Tua japim te lozin si me nje top me ngjyra
Te lozin te kendojne atje lart mes yjesh
Le tu japim globin femijeve te pakten nje dit qe globi te dij qesht shoqeria

Femijeve do ta marrin globin nga duart Tina dhe do ta mbjellin me Drunen te pavdekshem

Vepra te ngjashme
Autori: Shkolla "Qemal Mici" · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Te drejtat
TE DREJTAT E FEMIJEVE Femijet jane me te shtrenjtit.Gjithkush dhe kushdo do te deshironte qe te drejtat e tij te mos i shkeleshin ose shfrytezoheshin.Femijet kane te drejta ne kemi te drejta dhe duhet qe keto te drejta te na respektohen .Te par...
Autori: anisa · Lloji: Ese informuese · Tema: pranvera
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fushat gjelberohen,qelin lule shumengjyrshe,gjallerohet e gjithe natyra etj.Nje nga stinet bukura eshte pranvera e cila sjell freski dhe arome te kendeshme die...
Autori: ............... · Lloji: Analize letrare · Tema: qendra e qytetit tim
ne qytetin e memaliajt puna vazhdon pa pushuim per ndertimin e qendres se qytetit tone.nje pune e madhe po zhvillohet ne memaliaj.zhurmat e makinave te punes degjohen qe larg dhe nuk pushojne kurre.qyteti yne po gjallerohet dhe ne te njejten kohe edhe po ...
Autori: elton · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dilli i mengjesit
Dielli Kur lind në mengjez, ndriçon gjithë globin, me rrezet e tij t’arta na përshëndet nën rrezet e ngrohta gjith’gëzim lozim. Kur dielli perëndon errësira hedh vellon e zezë yjet në qiell fillojnë e lodrojnë t’nesërmen diel...
Autori: Eralda Peca · Lloji: Poezi lirike · Tema: lirike
Dielli Kur lind në mengjez, ndriçon gjithë globin, me rrezet e tij t’arta na përshëndet nën rrezet e ngrohta gjith’gëzim lozim. Kur dielli perëndon errësira hedh vellon e zezë yjet në qiell fillojnë e lodrojnë t’nesërmen diel...
Autori: Madita ,Majlinda,Doresa,Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
DIMRI Dimri eshte nje stine shume e bukur dhe nje stin e ftoht.E ghithe siperfaqja e natyres eshte e mbuluar me debore.Fytyra e femijeve eshte gjithmone e buzeqeshur dhe ata lozin me topa bore.Dimri fillon me 22 dhjetor dhe mbaron me 21 mars.Dimri ka...
Autori: Ardonis vrellaku · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri per mua eshte nje stin e bukur plot debor.Ntyra eshte shume e bukur sepse merr nje ngjyre te bardh .koha eshte e ftohte por geyimi i femijeve eshte shum i madh femijet lozin me topa bore dhe duke rrshitur me skia .Kur viem ne shkoll koha eshte e f...
Autori: Elda Nasufi · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Dhuna
DHUNA NDAJ FEMIJEVE Kjo fjala DHUNE, sa fjale e shemtuar, t'iu themi te gjitheve, mos na prekni me duar. ...
Autori: Olta Zeqiri · Lloji: Pershkrim · Tema: Pranvera
-Pranvera eshte nje ndere stinet me te bukura per ne.Ajo fillon me njezete e nje (21) Mars dhe mbaron me njezet e dy (22)Qershore.Ne Pranvere filojne te lulezojne pemet,lulet qeLin ngjyra-ngjyra,bari gjelberohet,zemrat e femijeve mbushet plot hare ,lumtu...
Autori: Emilija · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi behet fjale per Dimri te gjithe femijet gezohen..
Shkoj vjeshta dhe erdh dimri, Femijet kenaqen per kete vit, Shume femij me saje dhe skija, Lozin dite e nate. Vishni trashte shume, Prinderit e gezuar gjithmone, Gjithmone per femijen e vet, Lozin me femij me shume.... Dimri i Vitit 2017, Esh...
Autori: A.B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Stina e pranveres
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare rrezet e diellit kishin filluar te ndriqonin..Gezimin qe po e ndjeja ishte i papershkrueshem...Dita e dites diqka po e ndriqonte natyren ate po e bente me t...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Zakonisht u japim gjëra atyre që duam. Fjalë,prehje,dashuri,kënaqësi... Ti më ke dhënë më të çmuarën ndër të gjitha : mungesën. E kisha të pamundur të bëja pa ty : edhe kur të takoja e shikoja,vazhdoje të më mungoje..."
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: katerina iljazi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ca bone mir ?
njerezit flasin nga inati por ti mos u merzit ktu e ke nje person qe kujdeset nate e dite e di qe shpesh djemte premtojne rrena beso zemren tende seriozisht kam ra mrena ka nje bote pa fund tek syte e tu emocinohem...emocionohem sdua ti japi...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com