Data e postimit: 2013-04-02 22:15:08
Lexime: 4064
Nëna
Lloji: Te tjera
Tema: Nëna
Autori: shkruar nga nxënes
Shkolla: "ardhmeria"
Klasa: 7/2
Qyteti: rahovec
E-mail: abc_123@live.com


ti me je si dielli qe ndiqon
je si hëna qe jep drit
je si trendafili me erë
si ujë i fresket
qdo gje qe kam je vetem ti ,
ti e vetem ti
qe vetem ti me dhe dashuri.

Vepra te ngjashme
Autori: Mateo Kujtim Memolla · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
I dua syte e tu te me shikojne vetem mua, i dua veshet e tua te me degjojne vetem mua, I dua buzet e tua te me puthin vetem mua , i dua duart e tua te me prekin vetem mua, E dua trupin tend te bjere vetem mbi mua por mbi te gjitha vetem ty ...
Autori: erinda jace · Lloji: Poezi kolone · Tema: NENA
Te dua nen te dua je e vetmja dashuri per mua je e vetmja mbeshtetje n jet je nje engjell i vertet je hyjnesha aferdit perndi mbi perendit me ke rritur me mundim me dashuri pa shterim me dit te tera pa gjum t lash dhe vetes sime nje keshill...
Autori: Xhoana Hoxha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria e prindit , nje dashuri e madhe !!!
Sdi si ta pershkruaj Sdi si ta shpjegoj, Kjo dashuri e madhe bvjen, Aq e thell” sa dhe e gjere.. Me flet me ze te ngrohte, Me mbeshtjell si nje mburoje, Vetem dashuria jote o ptrind, Me ben te ndihem mire. Me driten tende, me ke ndricuar, ...
Autori: ela · Lloji: Poezi dramatike · Tema: fgg
vetem ne drite fjala, vetem ne erresire drita, vetem ne gezim lumturia, vetem ne paqe harmonia.
Autori: D.A · Lloji: Pershkrim · Tema: Trendafili prej diamanti
I kerkova nje trendafil,por me dha nje trendafil prej diamanti.E mbaj gjithnje prane,ne hene e ne diell;ne shi e ne bore,gjithmone ne perjetesi. Nje trendafil qe vezullon,me i bukuri nga me te bukurit,me i cmuari nga me te cmuarit.E dua ate trendafil,jo,...
Autori: Amarildo · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria e prindit, dashuria me e madhe.
Sdi si ta pershkruaj Sdi si ta shpjegoj, Kjo dashuri e madhe bvjen, Aq e thell” sa dhe e gjere.. Me flet me ze te ngrohte, Me mbeshtjell si nje mburoje, Vetem dashuria jote o ptrind, Me ben te ndihem mire. Me driten tende, me ke ndricuar, S...
Autori: valdete thaqi · Lloji: Pershkrim · Tema: trendafili i kuq
lulja ime e preferuar meq ne pranver kemi lule te llojllojshme me shum ngjyra qe disa prej tyre jan luledielli lulevjololce trendafili i kuq e shum te tjera .Njera qe me pelqen me se shumti eshte trendafili i kuq sepse ka nje arom shum te mir dhe n...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: trendafili i kuq
trendafili kam ngjyre te bardhe te kuqe,te verdhe jetoj nder kopshte ku leshoj shume ere. ne vere lulezoj per bukuri zemrat e njerezve i mbush kenaqesi. jam simbol i paqes lule e lirise tere bota me mbajne ne shenje te lumturise.
Autori: LORIDANA BUSHI · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DASHURIA
Te desha ty ti me shkaterrove, nje dhimbje te re mua me mesove. Dhimbja ka mall lot edhe merzi, kete do e kujtoj dhimbje Per dashuri. Lotet me pikojne mua vetem per ty sepse dashuria eshte lum, e mua po me mbyt. Nje gje do te tregoj e k...
Autori: My love · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
Te themi se c'eshte dashuria,un nuk e kam kuptuar te gjithen,por vetem 50% te saj, Ajo qe kam kuptuar,eshte se: Dashuria eshte nje ndjenj e mrekullueshme, ndjenja me e bukur ne bote... Ndersa ajo qe nuk e kam kuptuar... Eshte se: Kur dashurohesh,e h...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: per agimin e bardh qe delne mengjes
agimi i mengjesit Heret ne mengjes agimi del, Me drit e zavendeson ate terr, Terrin e ben drit e syt naj shendrit. Dita e re me agimin nis , Me drit fusha e kodra stolis , Faleminderit ti agim qe egziston per xhdo mengjes ti na viziton. Ver...
Autori: leonora · Lloji: Poezi dashurie · Tema: atdheu
Thojn se dielli me i bukur se gjithnje eshte kur syrin mbi maje malesh qet.Te tjeret fjalet e mira per te i thone ne qastin kur ai del nga rete. Ca thone kur ne kurora pyjesh eshte futur e neper gjethe del aty-ketu.Vetem une e di se dielli me i bukur ...
Autori: Aksa Bardhi. · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Atdheu
Vitet kalojne,ditet gjithashtu por kujtimi i deshmoreve mbetet perhere i fresket ne zemrat tona,ne kujtesen tone e ne librat plot histori,dhe jam e sigurte qe ne kurre nuk do ti harrojme te pare tane.Historite e tyre prekese permenden dita dites.Fale tyre...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Poezi lirike · Tema: ADEM JASHARI
TE DHA DRIT ADEM JASHARI TI KOSOV LULE E KUQE JE E BUKUR SI NEJ NUSE PO BEN DRIT PO SHKELQEN QOSH ME QOSH NE QDO PELLEMB TI KOSOV LULE BEHARI TE DHA DRIT ADEM JASHARI NE BALL TE BETEJAV PER LIRI NE ZEMRAT TONA KRENARI NENE KOSOV TE PERQAFOJ E TE PUTH NE B...




Komentet e fundit!

Emri: demir
Email: de@live.com
Komenti: palidhje

Emri: ana
Email: ana durres@live.com
Komenti: hahhahhahahhhhahahhahahhahaahha

Emri: arben hyseni
Email: polinkoli@hotmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com