Data e postimit: 2013-01-14 04:12:52
Lexime: 10937
trendafili
Foto
Lloji: Hartim
Tema: trendafili i kuq
Autori: anjezzaa balidemaj
Shkolla: xhafer nikocevic
Klasa: 4
Qyteti: martinaj
E-mail: anjezzaa@hotmail.com


trendafili

kam ngjyre te bardhe
te kuqe,te verdhe
jetoj nder kopshte
ku leshoj shume ere.

ne vere lulezoj
per bukuri
zemrat e njerezve
i mbush kenaqesi.

jam simbol i paqes
lule e lirise
tere bota me mbajne
ne shenje te lumturise.

Vepra te ngjashme
Autori: valdete thaqi · Lloji: Pershkrim · Tema: trendafili i kuq
lulja ime e preferuar meq ne pranver kemi lule te llojllojshme me shum ngjyra qe disa prej tyre jan luledielli lulevjololce trendafili i kuq e shum te tjera .Njera qe me pelqen me se shumti eshte trendafili i kuq sepse ka nje arom shum te mir dhe n...
Autori: Eeelaaa · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Nje trendafil i bardhe kunder nje te ziu
Meteor i rene nga qielli eshte dhe freskia e mrekullise.eshte vete nena natyre ,ajo qe na i hedh tutje mendimetdhe na ben te harrojm realitetin dhe te perfitojm nga momenti.nje arome magjepeese,ku era e tij sperkatet dhe pushton qenien tone.eshte me te ve...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: flamuri jone
nje flamur i kuq qe lehte valon, eshte ngjyre e kuqe qe shqiperine e simbolizon. dhe ajo ngjyre e kuqe eshte gjaku i shume trimave. dhe simboli i lirise ja ky eshte flamuri i shqiperise. po me 28 nentor te vitit 1912 Ismail Qemaili ngriti fl...
Autori: Egla Hasula · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: *Pranvera*
Pranvera Erdhi pranvera plot me lule shqerra e lule të tjera plot me gëzim e lumturi Oh sa bukur, bukuri. Dallëndyshja erdhi fluturim, rritet bari, vishet pylli me blerim Dhe në lëndina plot fëmijë mbledhin lule me dashuri, lule plot ...
Autori: Egi Brame · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Per ate
Per ate do ngre dolli, me vere te kuqe te marrohem, dhe nje shishe do e pi do defrej e do gezohem! Do te qaj pastaj nje here, dolli per te serisht do pi. Sa e hidhur qenka kjo vere kur ngre dolli per dashuri! Diku e humba,diku e gjeta neper t...
Autori: Lala Land · Lloji: Poezi personale · Tema: Te gjithe jemi njelloj
Lekure e bardhe si pjate, Lekure e zeze si nate, Lekure portokalli si perendim, Lekure e verdhe si flori., kaq ngjyra si lulet ne lulezim. Nuk mund te besh pa to, Kur ylberin vizaton, ai qe vetem nje ngjyre do, Zemren gri do e kete gjithmone.
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: poezija eshte per luleboren
Lulebora Koken e nxori nga bora, Femijeve para ju del, Ne pranver lulebora Me e para del. ngjet se thote : ''Shum deshiroj kryet jasht ta nxjerr. A eshte koha t' lulezoj, Pranvera a erdh?'' Erdhi pranvera e bardh, Po zgjatet cdo dit. Mir...
Autori: Fjolla Buzhala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Sikurse ne kopshte qe qelin lule te bukura ashtu dhe ne mendjen time libri ka leshuar dituri mbi koken time lulet zbukuruan kopshtin kurse libri mendjen time duke leshuar dituri libri eshte celes i cdo dritareje te dituris sone ai eshte ushqim i trurit t...
Autori: Gramoz HODA · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Trendafili i Bardhe
Trendafili i bardhe E keputa nje gonxhe trendafili te bardhe ne agimin e nje dite pa shkelqim dielli fshihej pas reve te zeza dielli nuk leshonte me nxehtesi nuk kishte ma force nuk kishte ma jete ishte shuar si mund te çelte trendafili i b...
Autori: sara xheleshi · Lloji: Ese informuese · Tema: informacion te pergjithshem
Iktiosaurusi ose peshku hardhuce ka marre kete emer per shkak te formes se tij.Disa fosile qe jane gjetur,kane patur brenda iktisaurusi te vogel, ndaj ekspertet besojne se ata lindin te vegjel,ne vend qe te b...
Autori: tahkhghj · Lloji: Tregime erotike · Tema: Seksi
Isha 20 VJET. PUNOJA SI PR.STITUTE.Ishte shkurt,ora 8 . Binte shi. Marr nje telefonat nga nje mashkull . Me kerkon te takoheshim pas nje ore ne nje hotel.vesha bluze te bardhe me bark jashte , minifund te zi dhe cizme te kuqe. shkova vete deri atje . mora...
Autori: Gresa xhepmetaj · Lloji: Ese informuese · Tema: Vjeshta
Vjeshta eshte nje stine imagjinare.Ne fshatin ku une jetoj eshte shume bukur sepse kur bien gjethet e gjithe toka mbulohet.Mollet piqen,rrushi,geshtenjat e shume fruta te tjera.Vjeshta eshte stina e preferuar e bujqve sepse ka shume gjera per te vjele.Por...
Autori: Sara Beleshi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Tema: Poezi filozofike-Meditative
Lule Ata me dhane nje lule. Per cfare? A mund ,te kem nje moment Para se te shkoj. Ata me pane cuditshem. Perse? A mundem dot t'i shoh pa menduar kater-here. Ata me dhane ndjenje,dashuri,urrejtje... Uria eshte vuajtje apo dashuria eshte urrej...
Autori: Irini · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mbi siperfaqen e detit
Lexim te kencem! "Sa bukur qe eshte kur shtrire mbi rere ne nje kupe me vere,nen driten e henes,shikon brigjet e qytetit te madh,ku dritat shkleqejne si qindra yje,kur degjon muziken plot harmoni,tringellimen e kambanave te kishave dhe gjithe ate zhurme ...




Komentet e fundit!

Emri: eneda
Email: enedaxhelili1@gmail.com
Komenti: its very great!/

Emri: eneda
Email: enedaxhelili1@gmail.com
Komenti: its very great!/

Emri: vajza e vogel
Email: 334@live.com
Komenti: Bukur

Emri: alba
Email: alba-@hotmail.com
Komenti: its beutiful keep going!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com