Data e postimit: 2017-08-27 01:22:25
Lexime: 3162
Nje faqe ditari
Lloji: Rrefenja
Tema: Nje faqe ditari
Autori: Danjela
Shkolla: Fan.S.Noli
Klasa: 13
Qyteti: Korce
E-mail: anonim11@gmail.com


Fillimet e disa shkrimtareve te medhenj kane qene pershkrimet dhe rrefimet e tyre per ndjenjat apo jeten e tyre . Fillo dhe ti te shkruash cfare ndjen dhe shikon ne menyren me te bukur dhe te celet ... jo me qellim per tu bere shkrimtare i\e madhe , por te arrish te kuptosh mbase nje pjese te vetes tende qe deri me sot nuk e ke kuotuar akoma.. lexim te kendshem !

Vepra te ngjashme
Autori: Alberina · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenjat
Marr leter dhe lapsin per te shkruar.As vete nuk e di se cfare te shkruaj…perpiqem…perpiqem shume vetem e vetem te mos shkruaj per ty...,por nuk mundem,eshte kaq e veshtire…E di pse?!?!?!sepse kudo ku jam me cilindo..ne mendimet e mia je vetem ti…...
Autori: Blerta Sinanaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Libri
Te shkruash per librin eshte kenaqesi e madhe sepse ai eshte nje kopesht me lule te bukura.Dashuria me e madhe eshte per librin .Kur hyn ne boten e tij nuk mund te dalesh me sepse te frymezon , qdo kapitull te len mbres libri eshte sikur kaltersia e pafu...
Autori: Reila Shkupi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te shkruarit
C'do te thote te shkruash ? Te shkruash do te thote te shprehesh mendimet e tua,ate qe ndjen ,ate qe ke perjetuar ,te shpalosesh imagjinaten tende ,te shkruash per tipe e karaktere qe ke hasur ne jete ,te shtjellosh natyren me dashurine e nje te apasion...
Autori: Mister Tumsi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jeta
Shume njerez jeten e tyre e kane te ndare ne te mirat dhe te keqijat e tyre. Disa jetojne per qellime te ndryshme. Disa kane frike nga vdekja. Disa jetojne sepse nuk vdesin dot dhe disa te vetvriten sepse per ta nuk ka kuptim jeta. Pendimi,dyshimet dhe te...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Jeta
Je vetem. Eshte mesi I nates dhe je vetem. Ku jane te tjeret? Pse te kane lene vetem? Cfare ke bere qe te kane lene vetem?... Apo eshte faji I tyre. Po, po. Gjithnje faji I tyre. Faji I gjithkujt pervec teje… Akoma vetem. Pse akoma vetem? Mend...
Autori: Lauresa selimi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Pa Titull
Gjithqka kuptova. Gjithqka mora vesh. E kuptova pse ika. E kuptova pse ika pa thene asnje fjale te kuptoje mirpo nuk kishe nevoj te ikje ashtu pa pritmas. E kuptojj se ndihesh,e kuptoj qe gjitha keto i bene ngaqe je i detyruar,e kuptojj pse nuk buzeqe...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: tema porfosioni
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thjeshte te jete. Me thane qe jam artiste.ju thashe pse?ata me thane sepse ti ke arritur te krijosh boten dhe imagjinaten tende u qudita Me thane qe jam shk...
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Shpesh here ne ditet e sotme veme re se librave dhe te lexuarit nuk i kushtohet rendesia e duhur. Interesimi per te lexuar, vecanerisht nga femijet e moshes sone eshte shume i vogel. Vemendje e madhe nga ana e tyre i drejtohet lojrave argetuese, kompjuter...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e bukur qe pushton shpirtin. Dashuria eshte nje ndjenje qe mund te shkruash aq shume,por ne mendje te vijne aq fjale sa nuk di cilen te shkruash me perpara. Dash...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Veshtiresite e njerzve
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te m...
Autori: ERZA · Lloji: Leter · Tema: DASHURIA
Jeta eshte e ndryshme per gjithësecilin ku secili duhet ta jetoj ate ne menyren e vet. Jeta nuk eshte e lehte por pikerisht kjo eshte esenca e saj te jetosh do te thot te luftosh sfidat e jetes e nese je i zoti do te dalesh fitues.Vet jeta eshte si nje ...
Autori: _J · Lloji: Ese pershkruese · Tema: mami im
Ne kete ese mund te them se nuk eshte vetem subjektive por eshte SUPER subjektive pasi perfshihen te gjitha ndjenjat e mia karshi ketij personi .. Ai person eshte MAMI IM , ajo eshte personi me unik ne bote...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja e ngushte
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te shkruaj per ty u bllokova !! Sepse nuk eshte e thjeshte te shkruash per 8 vite miqesi .. Nuk eshte e mundur qe te gjithe ndjenjat te mblidhen ne nje shkrim...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com