Data e postimit: 2014-01-25 11:58:33
Lexime: 75147
Shoqja e ngushte
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Shoqja e ngushte
Autori: Arta Lleshi
Shkolla: Dom Nikoll Kaçorri
Klasa: 8b
Qyteti: Durres
E-mail: lleshiarta@gmail.com


O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te shkruaj per ty u bllokova !! Sepse nuk eshte e thjeshte te shkruash per 8 vite miqesi .. Nuk eshte e mundur qe te gjithe ndjenjat te mblidhen ne nje shkrim , kur ne fakt z'do mjaftonin as 8 vite te tjera t'I pershkruanim ckemi kaluar bashke ! Ti je keshtu si ajo mrekullia e vetme ne bote , e vetmja ne llojin tende , e vetmja ne menyren sesi je e krijuar sepse je e imja , je mrekullia ime ajo qe je gjithmone prane meje , ajo qe je aty per te me uleritur qe me don !!
O bukuria ime , e din qe jam me fat ?? Jam me fat qe te kam ty pjese te jetes sime , dmth kjo eshte pak ti je pjese e zemres edhe shpirtit tim , je ajo qe ben te qesh kur ndjehem keq ! Je ajo qe dine iventarin tim permendesh , ajo qe I din sesi edhe sekondat e mia kalojne .. Kupton ? Shiko , ti je ketu bashke me mua e kjo nuk eshte pak !! Kjo eshte me shume se shume , kjo eshte sikur te kem parajsen ne duart e mia , edhe duhet ta mbaje me kujdesin me te madhe , duhet ta mbaje mbi pajata diamandi sepse edhe kjo eshte pak !!
Une nuk di cfare te te them me , nuk di c'duhet te shtoj per keto 8 vite te cmendura edhe te mrekullueshme , ne dyja I dim c'do gje , ne kemi ndjere dhimbjen edhe gezimin e njera tjetres sikur jemi vetem nje , e ketu doja thjeshte te thoja qe une te dua ... Dua te tregoj qe sa e vecante je per mua kaq ... S'di te them ndryshe qe je epiqendra e jetes sime !! Si ai trekendeshi qiellor qe mblidhen te gjithe engjejt e dashurise edhe miqesise !! Aty jemi edhe ne protagonistet kryesore .

Vepra te ngjashme
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja ime
O shushke , shiko une e di qe do thuash cdo kjo shushka qe me dergon nje mesazh te gjate .. pika pare te luten mos fillo te mallengjehesh se s'ka lezet.. E dyta te dua shume... E din ? Shiko pak 8 vite .. pak apo jo?? psikologet thojne qe kur nje miqesi k...
Autori: Brikena · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shoqeria ,pjese e jetes sime
Shoqeria ,pjese e jetes sime Shoket e shoqet e mia jane njerzit qe dua me shume , jane ata qe me bejne per te qeshur ne cdo moment , nese ata jane te lumtur dhe une jam e lumtur , nese ato merziten dhe une merzitem me shume se ato , nese ato lendohem u...
Autori: desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese per nenen
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun me te dashur ne bote nuk eshte e lehte sepse nuk do te mjaftonte nje jete e tere..!! Nena ime e dashur faleminderit x gjithcka qe ke bere per mua mbi te g...
Autori: Julijana Nika · Lloji: Tekst vleresues · Tema: shoqja
Qe ne momentin qe lind ti behesh pjese e nje bote,e nje familjeje qe te dhurojne dashuri te pakushtezuar.Rruget e jetes te dhurojne mundesine te jesh pjese e nje shoqerie ku jetegjatesia e saj ndodhet ne doren tende.Eshte e vertete qe si familja nuk gjen ...
Autori: Erolinda Dervishaj · Lloji: Hartim · Tema: Kujdesi eshte rruga me e mire per miqesi
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje. Duhet ta dallojme te miren prej te keqes dhe te keqen prej te mires. Gjeja me e mire per ne eshte te shikojme rrugen tone dhe te mos i bejme keq askujt. Per n...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta prane televizorit
Televizori eshte nje mik shume i mire per te gjithe.Nje mik i kohes se lire,i mbushur me plot programe te larmishme,me filma,emisione,cat LIVE e deri tek telenovelat.Nje shumellojshmeri e programeve qe mundeson televizori ka terhequr shume njerez pas tij...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: Medina Shijaku
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate dhe elegante.Ngjyra e lekures se saj eshte ezmere.Ka sy te vegjel ne ngjyre te erret dhe vetulla te bukura.Buzet e saj jane te holla dhe hunda e saj eshte...
Autori: Eda · Lloji: Ese filozofike · Tema: Pyetje rreth egzistences se njeriut
Ne jemi ketu ne Toke per te... Arsyeja se pse ne jemi ketu ne Toke, ndonjehere na duket e pazakonte. Kjo zakonisht ndodh kur ne jemi te lodhur nga rutina jone e perditeshme dhe duam te dalim jashte kornizave te jetes. Qe te arrish...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: Paula · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush eshte per gjerat e veta, te beje ate qe do me shume, ndokush per te jetuar apo per cfaredolloj gjeje tjeter. Une, per veten time, jam ne toke per shume gj...
Autori: XHENI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: NENE
AJO ESHTE MAMAJA IME! Tashme jam e rritur. Nuk mund te them se jam femije. Erdha deri ketu ku jam. Nuk isha vetem gjate rruges. Isha me ikonen time. Isha me ate qe me beri ajo qe jam sot. Ajo eshte mamaja ime. Jeta ime eshte e varur nga ajo. S’mund te...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese vleresuese · Tema: epo, femijeria :P
~Gjithesecili e mendon femijerine e tij si pjesen ideale te jetes, ku gjithcka ishte perfekte, edhe pse ne brendesi akoma ndjejne disa plagete vjetra feminore. Dhimbje te tilla si : `Nuk me bleu mami karamele`apo `Pse sme lejoi te rrija zgjuar edhe pak`ak...




Komentet e fundit!

Emri: olta
Email: olta.fazliu12@gmail.com
Komenti: dhe une kam nje shoqe te till te ciled e kam shoqe qe 8 vite ajo esht mrekullia ime qe e dua shum shum shum shum kete ja kisha derguar shoqes time elses 😍😍😍😍❤❤❤❤❤❤❤❤

Emri: Dina
Email: Dina.avdyli2017@outlook.com
Komenti: Shum e bukur kjo 💋 shoqja ime me e mir Grejona

Emri: arta lleshi
Email: lleshiarta@gemail.com
Komenti:

Emri: arta lleshi
Email: lleshiarta@gemail.com
Komenti:

Emri: Dea
Email: Deaqemeri77@outlook.it
Komenti: Dicka e bukur por sot besoj se mungojne shoqe te tilla..........:):);(

Emri: blerta hasani
Email: blerta.hasani@autolook.com
Komenti: kete ja kisha dergu shkurtes agneses qe i dua shum dhe i kam sister

Emri: lori
Email: lori.berisha@hotmail.com
Komenti: E SHOQJA IME MA E MIR NUK ESHTE LEHT TE MARR FORC DHE TE SHKRUAJ PER 8 VITE QI I KALUM QE TANI ME DUKEN SI SHPEJT KALUM SHUM SENE KIMI KALU BASHK SHUM KUJTIME JE NI PERSON SHUM I RENDSISHEM NE JETEN TIME I KEMI NDIHMU NJERA-TJETRES SA HER QE KEMI PASUR NEVOJ UNE TY NUK TKOM SHOQE PO MOTER SMUND TE THEM SHOQE POR VETEM MOTER KUR UNE ISHA DUKE QAJTUR TI ISHE AJO QE MI FSHIVE LOT DHE ME BERE TE BUZEQESH TE DUA PAFUND.DO TE JEMI SHOQE ASNJEHER SDO NDAMI DERI NE FRYMEN E FUNDIT.THONE SE SHOQERIA FITOHET VSHTIR POR HUMBET LEHT.KETE ESE JA DETIKOJ SHOQES TIME ME TE NGUSHT sares qe e dua me shume se gjithqka

Emri: tija.lenti@hotmail.com
Email: tija.lenti@hotmail.com
Komenti: eter per shoqen time te ngusht . kete leter ia dedikoj shoqes time albines . Gjdo dit i falenderohen zoti qe me ka sjellur nje shoqe si ti, ku mund ta ndaj gezimin, hidherimin.Vitet do kalojn por une shpresoj qe miqesia jone nuk do perfundoj. Une dua qe te jemi bashk qe ti ndihmojme njera-tjetren edhe nese jemi ne drejtime komolet te ndryshme.Disa persona thojn se motra mund ta quash vetem at person me lidhje xhaku, por une nuk then ashtu a nuk mund ta quash moter ni person qe ndan gezimin, hidherimin me ty nje person qe po te hecje me sy mbullur nuk do kesh frik se po rrezohesh.

Emri: Xheneta
Email: Keti_kibe@hotmail.com
Komenti: Te dua shoqja ime me e mir Aida

Emri: Xheneta
Email: Keti_kibe@hotmail.com
Komenti: Te dua shoqja ime me e mir Aida


Emri: Ana
Email: AnaIkonomi@hotmail.com
Komenti: nice

Emri: Donika
Email: donika112@hotmail.com
Komenti: Unn kaamm njee shoqe e cila quhett daorss oshtt engjull paa krahh e kom jet esht arsyjaa pse jetoj e duaa mashumm se jetenn

Emri: hhh
Email: hhh@hotmail.com
Komenti:

Emri: hhh
Email: hhh@hotmail.com
Komenti:

Emri: hhh
Email: hhh@hotmail.com
Komenti:

Emri: Çimi
Email: Taolandshima@yahoo.com
Komenti: Shum nice

Emri: esmeralda tushaj
Email: mariglenaforever@libero.it
Komenti: sheme e bukurrrrrrrrrrrrr

Emri: eli hala
Email: mariglenaforever@libero.it
Komenti: eshte vertete nje talent i vogel

Emri: ema
Email: ema.ema@yahoo.com
Komenti: vertet shume bukur edhe une e kam nje shoqe te tille GERTEN

Emri: Rina
Email: Rinabina2015@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur me pelqeu shum


Emri: Rina
Email: Rinabina2015@hotmail.com
Komenti: Shum e bukur me pelqeu shum

Emri: ANXHELA
Email: ANXHELA@HOTMAIL.COM
Komenti: UUU SUPERRRRRRRRRRRRR ME PELQEN SHUME ME NGJAN SHUME ME SHOQEN TIME KY PERSHKRIM NDOSHTA BSE EDUA KAQ SHUME SA TI SHUME E BUKUR TE ADHUROJ BEJ EDHE CA TE TJERA PER SHOQEN OKKKKKKKKKKK

Emri: asma
Email: senad@yahoo.com
Komenti: shume bukur

Emri: luna
Email: luna.koci1@gmail.com
Komenti: wawww shm e bkr

Emri: Brikena Gashi
Email: Brikena14@outlook.com
Komenti: Shumë. E bukur

Emri: k
Email: k@out.com
Komenti:

Emri: Roberta
Email: YllkaRoberta@hotmail.com
Komenti: Me pelqen shumee POR mos harroni shoqja eshte personi me I mir ne bot

Emri: hamide
Email: ajo_qika@live.com
Komenti: Arbenita

Emri: TINA
Email: tina_linda2009@hatmail.com
Komenti: SHUM KEQ KJO PSE SE QITE TJETER HAHAHAHH

Emri: Dorina
Email: Fina_lela@live.de
Komenti: Nje poezi per shoqe shumë e bukur


Emri: agnesa
Email: donika.grainca@hotmail.com
Komenti: te dua pa mas je pjes e shpirtit tim(/

Emri: Albini
Email: broonneta@facebook.com
Komenti: Une kam nje shoqe te quajtur Doresa qe e du shum e kom motel mat milen e du shum shum nuk jam prishur kurr edhe nuk do te prishna gezohem qe kam nje shoqe si ni moter ^_~

Emri: orgesa salihu
Email: orgesa.salihi@live.com
Komenti: me pelqen teper

Emri: lola
Email: lola-d-bukuroshja@dashuria.org
Komenti: kete leter po ta shkruaj ty me mall po nuk di si pershkruaj me ben per qar ti kishen qen shoqjaime me en ngusht te dua

Emri: RINESA PACOLLI
Email: erblina1997@hotmail.com
Komenti: jE SHOQJA IME MA E MIR NUK ESHTE LEHT TE MARR FORC DHE TE SHKRUAJ PER 8 VITE QI I KALUM QE TANI ME DUKEN SI SHPEJT KALUM SHUM SENE KIMI KALU BASHK SHUM KUJTIME JE NI PERSON SHUM I RENDSISHEM NE JETEN TIME I KEMI NDIHMU NJERA-TJETRES SA HER QE KEMI PASUR NEVOJ UNE TY NUK TKOM SHOQE PO MOTER SMUND TE THEM SHOQE POR VETEM MOTER KUR UNE ISHA DUKE QAJTUR TI ISHE AJO QE MI FSHIVE LOT DHE ME BERE TE BUZEQESH TE DUA PAFUND.DO TE JEMI SHOQE ASNJEHER SDO NDAMI DERI NE FRYMEN E FUNDIT.THONE SE SHOQERIA FITOHET VSHTIR POR HUMBET LEHT.KETE ESE JA DETIKOJ SHOQES TIME ME TE NGUSHT NAIMES TE DUA

Emri: lulja
Email: lulja.4@hotmail.com
Komenti: te du shum shoqja ime e ngusht te dua shum shum uroj qe ta shish

Emri: eni
Email: eneaklevisrati@hotmail.com
Komenti: very good i liket your opinon for your friend /

Emri: saime
Email: saime_2006@hotmail.de
Komenti: Vertet shumm e bukur dhe prekese

Emri: bbaa
Email: bb.aa@outlook.com
Komenti: ha ha BBAA

Emri: Edona
Email: donushee_H@live.com
Komenti: Jam e lumtur qe u bashkova me juve


Emri: Maide Sinani
Email: ida_elma@in.com
Komenti: Me te vertete nje ese aq e dhimbshme (apo prekese),ju falemindeitr shum qe e keni postuar ,bravoo per shenimet .Suksese te metuteshme

Emri: Hanife
Email: Hanife@hotmail.com
Komenti: Shume e mire qikjo ese

Emri: ola
Email: ola @hotmail.com
Komenti: Fiks per shoqen time eshte shkruar

Emri: eri
Email: erinda321@yahoo.com
Komenti: Shume prekse

Emri: zemra
Email: zemrayll321@yahoo.com
Komenti: Fantastike

Emri: eri
Email: erinda321@yahoo.com
Komenti: Shume prekse

Emri: ola
Email: ola @hotmail.com
Komenti: Fiks per shoqen time eshte shkruar

Emri: Arlind Ndrecaj
Email: Arlind@ hotmail.com
Komenti: Shum i mir

Emri: arlinda
Email: qika_linaa@shqiptar.eu
Komenti: e mir po jo edhe qa

Emri: desa
Email: nita_desa@km.com
Komenti: shum mir


Emri: Albiona Shala
Email: Albiona_Bijoti@kosovalove.ch
Komenti: Eshte Nje ese fantastike . Te uroj Te shkruash sa me shum

Emri: arif
Email: mira19911@hotmail.it
Komenti: ese esht kjo mmmmmmmm pa struktur

Emri: begu
Email: soni.angels@live.com
Komenti: shum e bukur kjo

Emri: begu
Email: begu.meta@hotmail.com
Komenti: e bkr kjo

Emri: aldo
Email: lleshialdo123@yahoo.com
Komenti: shum e bkr

Emri: alban
Email: lleshialban859@yahoo.com
Komenti: shum e bukur bravo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com