Data e postimit: 2019-05-12 13:36:18
Lexime: 11503
Macja
Lloji: Pershkrim
Tema: Macja ime
Autori: Anonim
Shkolla: Anonim
Klasa: 9
Qyteti: Librazhd
E-mail: Anoni.h@gmail.com


Macja ime quhet kiko.Eshte nje mace e dashur me te gjithe.Ka nje trup te vogel me qime te gjata me ngjyre te bardhe si bora.

Vepra te ngjashme
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Macja
Kafsha qe une pelqej me shume eshte macja.Ajo eshte kafsha qe un kam me per zemer.Ngjyra e trupit te maces eshte ne ngjyra te ndryshme.Macet zakonisht jane te vogla.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura.Macet kane dy veshe nje goje ...
Autori: Stela · Lloji: Tekst argumentues · Tema: Pershkrim i maces
Kafsha ime e preferuar eshte macja. Ato gjenden ne ngjyra te ndryshme, ato ngjyre gri jane te zakonshme.Ato kane nje fytyre shume te lezecme e me tipare te bukura. Ato jane shume lozonjare, te dashura por edhe tekanjose. Syte e maces jane si nje gure i cm...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Poezi personale · Tema: Macja
macja oh kjo macja jone e embel si gjithmone prane meje qendron dhe dicka po kerkon une spo e kuptoj dhe filloj te mendoj mos don valle nje perqafim apo ndoshta nje urim macja nis te me tregoje por e ben me nje loje se nje mi ka ne shte...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: mace
mace mace pis pis ce dollapi ce leviz eshte miu faqe ziu ghitha pjatat i lepiu. mire e mire dhe i fshiu me peshqir.
Autori: GISEL GORANI · Lloji: Analize letrare · Tema: REI
VELLAI IM QUHET REI.AI ESHTE 9 MUAJSH.KA TRUP TE MADH ME QINE TE BARDHE DHE KAFE.SYTE I KA NE NGJYRE KAFE.HUNDEN VESHET DHE SYTE I KA TE MEDHA.PUSHIN E VESHIT I KA ME RRICA.PUTRA E TIJ ESHTE SA DORA IME.REI ESHTE EMBELSIRA ME E EMBEL QE KAM PARE NDONJEHER...
Autori: Elma>Albina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Bora ne qytetin Tim
Autori: Enkeleana Ramaja · Lloji: Tregime per femije · Tema: Macja dhe Dhelpra
Nje dhelper dhe nje mace ato ishin mike te mira. Nje dite ato po luanin ne pyll dhe pastaj ato filluan se cila,dinte me shume truqe dhelpra dinte me shume truqe.Pastaj Bam-Bam u ndegjua nje e shten e armes.Ato u frikesuan shume dhe pastajmacja u ngjit ne...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
. Pershkrimi objektiv. Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 v...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qeni im
Qeni in quhet rei.Ai eshte nje qen i mrekullueshem i rraces golden retriver(labrador).i mesuar per tu pershtatur mjedisit ku jeton.eshte nje qen ne ngjyre te arte,trupmadh edhe pse eshte 6 muajsh.Ka nje bisht te madh dhe te trashe,pëlqen shume notin,lojr...
Autori: Sabire Xhihani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perkedhelja ta zbut shpirtin
Nje fjale,nje perkedhelje,nje buzeqeshje,nje lule,nj dhurate e vogel dhe dicka ndryshon.E zeza behet e bardhe meria merr arratine tutje,syte thahen nga lotot dhe ne buze na cel buzeqeshja.Kur jemi vetem dhe erresira sillet rreth duam dicka,dicka ndoshta ...
Autori: Anonim $$$ · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Jashte po bie bore. Shtepite jane mbushur me boren e bardhe e te bukur qe pelqehet nga te gjithe . Femijet hapin duart tek sa bora bie . Degjohen zerat e lumtura te tyre qe thone : -Bore .bore !!! Po bie bore !! Turistet ,femijet ,dhe te gjithe banoret ...
Autori: klea · Lloji: Ese pershkruese · Tema: imagjinate
Tashme pallati im duket si nje mize dheu qe ketu lart.Jam aq afer me rete sa i prek ato.Me vjen t'i ha se me duken si pambuk sheqeri i bardhe.Sapo hedh veshtrimin tim poshte,dridhem e tera.Shkolla duket si nje pike ne oqen ne relievin e gjelbert e ngjyre ...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Tregim · Tema: Dituria
Sot mora nje liber ta lexoja. Prane meje erdhi dhe motra ime e vogel tri vjeqare qe mbante nje liber ne dore. Kur une mbarova nje faqe dhe kalova ne faqen tjeter, ajo me shikoi mua dhe shfletoi edhe ajo te dukes sikur po lexonte. Une lexoja proza ndersa a...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
DORDOLECI Topa topa Binte bora Një dordolec Unë e bëra Për argëtim Unë e ndërtova Për argëtim Gjatë lojrave me borë Por më vonë Ngrohu dielli Punën tonë E zuri sherri




Komentet e fundit!

Emri: tgvfrde
Email: lauretasmajli@gmail.com
Komenti: edwsqa

Emri: cdfvtgyhujiokiujyhtgrfeds
Email: rajansmajli@gmail.com
Komenti: \TH

Emri: brahim
Email: rajansmajli@gmail.com
Komenti: hahah ahahahhaha hhahahahahah ahahahahaha hahahahahh aahahhahahah ahaahhahaahahha

Emri: Joni
Email: xhoni@hotmail.com
Komenti: Wow pershkrimi me i bukur je njesh pz



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com