Data e postimit: 2012-07-10 06:47:44
Lexime: 116907
Pershkruajme persona. Shkruajme dy pershkrime per portretin e shokut apo shoqes.
Lloji: Pershkrim
Tema: Shoqja
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


. Pershkrimi objektiv.
Njeriu qe kam perpara syve eshte nje vajze, shoqja ime me e afert. Ajo qendron e ulur ne krahun tim te majte duke kryer veprimtarine e saj si nxenese. Ne pamjen e saj te bie ne sy nje gjatesi e mjaftueshme, rreth 167 cm. Eshte 15 vjec, me nje ngjyre lekure te bardhe e me floke te gjate ne ngjyre geshtenje te erret. Fytyra e saj karakterizohet nga tipare te rregullta, me sy ngjyre kafe, hunde normale dhe dhembe te vegjel e te bardhe. Pergjithesisht eshte nje neri i qeshur, por nuk i mungon as serioziteti.
. Pershkrimi subjektiv.
Ajo eshte nje vajze e re, e qeshur dhe me shume optimizem per jeten. Keto tipare mund ti veresh ne cdo detaj te pamjes se saj. Lekura e saj e bardhe si bora, syte e saj te thelle, floket e ndritshem si vesa e shiut, te japin nje ndjesi te ngrohte, te paster tek e cila vetem dyshime qe nuk mund te kesh. Trupi i saj i gjate te jep nje perfytyrim te sakte te nje malesoreje fisnike e te sigurte te vetja. Eshte nje nxenese shume serioze dhe e perkushtuar. Menyra e thjeshte e te veshurit perforcon edhe me shume gjithcka qe thashe me siper. Me pak fjale, kjo eshte shoqja ime.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Pershkrimi objektiv: Kerol eshte nje vajze rreth te 15-tave. Eshte 173 cm e gjate dhe teper elegante. Ka floke ngjyre geshtenje e me onde dhe sy jeshil, nje hunde te rregullt e te drejte, dhembe te bardhe e lekure te paster, eshte teper e mbyllur ne vetv...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv. Eshte nje vajze pesembedhjete vjecare. Me nje gjatesi mesatare prej 168 cm, ka floke te verdhe e sy bojeqelli. Vishet shume thjeshte, me xhinse e bluza te gjera. Adhuron futbollin, basketbollin dhe lojrat e ndryshme elektronike. ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
I. Pershkrimi objektiv Erjola eshte nje nxenese ne klasen e nente te shkolles 9-vjecare β€œEdith Durham”. Ajo eshte pesembedhjete vjece. Eshte e gjate rreth 175 cm dhe eshte elegante. Ka floke te zinje dhe te gjate me onde. Syte e saj jane ne ngjyre ge...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: ...................
Kusherinjte e mi Une kam shume kusherinj por ata me te afermit jane 5 Ergi,Medina,Erva,Ajla dhe Titi ERGI Ergi eshte moshatar me mua pra 11 vjec.Ai eshte nje djale i bkr dhe i zgjuar.Eshte elegant dhe i gjate,ka floke te zinj dhe kacurrela.Ka sy te me...
Autori: xhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: si te pershkrush ne menyre subjektive
ne ketepershkrim une dote portretizoj kusheriren time me te afert qe e dua shume. ajo quhet I.ajo banon ne fier.eshte 16 vjece. pothuajse, ne jemi bashkemoshatare. nekete shkrim do te shpreh hapur gjithe pershtypjet e mia per te. eshte e bukur, nje brune...
Autori: Elsika Murrizi · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Dua Lipa
Dua Lipa eshte nje vajze 25-vjecare , kengetare, tekstshkruese, dhe modele me prejardhje shqiptare , qe jeton dhe vepron ne Londer,Angli. Eshte e gjate 1.73cm dhe peshon 63kg. Ka floke kafe , me te bardhe dhe baluket roze.Syte e saj jane ngjyre kafe . T...
Autori: Gisel Gorani · Lloji: Pershkrim · Tema: Medina Shijaku
Shoqja ime e ngushte quhet Medina Shijaku.Ajo eshte shume e rendesishme per mua.Medina eshte e gjate dhe elegante.Ngjyra e lekures se saj eshte ezmere.Ka sy te vegjel ne ngjyre te erret dhe vetulla te bukura.Buzet e saj jane te holla dhe hunda e saj eshte...
Autori: ana xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqja e ngushte
shoqja ime e ngushte quhet liliana gorani ne jemi shume te lidhura me njera tjetren ajo eshte shuuuuuume e bukur ka floke te zinj sterr e te drejte nuk jane shume te gjate por jane te perkryer ajo i ka floket me balluke e i shkojne shume ka nje fytyre ...
Autori: Lala Land · Lloji: Poezi personale · Tema: Te gjithe jemi njelloj
Lekure e bardhe si pjate, Lekure e zeze si nate, Lekure portokalli si perendim, Lekure e verdhe si flori., kaq ngjyra si lulet ne lulezim. Nuk mund te besh pa to, Kur ylberin vizaton, ai qe vetem nje ngjyre do, Zemren gri do e kete gjithmone.
Autori: GISEL GORANI · Lloji: Analize letrare · Tema: REI
VELLAI IM QUHET REI.AI ESHTE 9 MUAJSH.KA TRUP TE MADH ME QINE TE BARDHE DHE KAFE.SYTE I KA NE NGJYRE KAFE.HUNDEN VESHET DHE SYTE I KA TE MEDHA.PUSHIN E VESHIT I KA ME RRICA.PUTRA E TIJ ESHTE SA DORA IME.REI ESHTE EMBELSIRA ME E EMBEL QE KAM PARE NDONJEHER...
Autori: Ema · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
E kam pyetur mijera e mijera here veten se si valle iken kjo kohe.Kur them kohe e kam fjalen per vitet.Me kujtohen shume mire ditet e femijerise,kohet kur isha fare e vogel.Por nuk kam harruar as diten e pare te shkolles.Ate dite isha e emocionuar ne kul...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. Mosha e saj eshte 15 vjece. Eshte 165 cm e gjate me nje trup mesatar por shpirt te pasur me sinqeritet. Ne pamje te pare dallohet qarte serioziteti dhe pun...
Autori: Dior dervishllari · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Per racizmin
Racizmi eshte nje sjellje e keqe ndaj njerezve me ngjyre, ndaj fese te nje njeriu dhe ndaj vendlindjes qe ka nje njeri. Racizmi mund te duket normale por ne te vertete eshte shume ofenduese. Te gjithe njerezit lindin te barabarte. Askush nuk lind raci...
Autori: Liljana gorani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qeni im
Qeni in quhet rei.Ai eshte nje qen i mrekullueshem i rraces golden retriver(labrador).i mesuar per tu pershtatur mjedisit ku jeton.eshte nje qen ne ngjyre te arte,trupmadh edhe pse eshte 6 muajsh.Ka nje bisht te madh dhe te trashe,pΓ«lqen shume notin,lojr...




Komentet e fundit!

Emri: Po-KaRi-PO
Email: pallaotr@gmail.com
Komenti: SHume BUkur Bravo /sitd

Emri: ina
Email: spainspain@gmail.com
Komenti: Shume Bukur

Emri: Pordh3 Madhi i Egjyptit
Email: newyorkerrrr@gmail.com
Komenti:

Emri: era
Email: elakacani1@gmail.com
Komenti: sh mirπŸ‘πŸ»πŸ‘πŸ»

Emri: kleda
Email: adlek@gmail.com
Komenti: Pershkrim i mire me pak fjale dhe shume i bukur bravoo

Emri: sara
Email: sarahsara@hotmail.com
Komenti: Shume krijime te bukura πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘πŸ‘

Emri: melisa
Email: klodianamarticanaj@hotmail.com
Komenti: shume bukur e ke bere shume super

Emri: djdm
Email: kdkdkdkd@live.com
Komenti: pershkrimi eshte shume i bukur! Juve qe nuk ju pelqen provoni te shkruani nje pershkrim tuajin atehere flisni per diken tjeter.Arsyeja e vetme qe ju flisni keshtu eshte se ju nuk dini te shkruani nje pershkrim te tille dhe jena pa pike respekti.πŸ€πŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌπŸ‘ŒπŸΌπŸ‡¦πŸ‡±πŸ‡¦πŸ‡±πŸ‡¦πŸ‡±πŸ‡¦πŸ‡±πŸ‡¦πŸ‡±πŸ‡¦πŸ‡±

Emri: anores
Email: serona2001@gmail.com
Komenti: ne nje pershkrim objektiv duhet te pershkruash me objektivitet duke u mbeshtetur mbi fakte reale dhe jo te perfshish ndjenjat dhe emocionet personale, ky eshte edhe ndryshimi midis objektivitetit dhe subjektivitetit,personi ne fjale e ka realizuar me se miri

Emri: loka loka
Email: lalala_huuhu@hotmail.com
Komenti: sa kot fjali shume te varfera


Emri: loka loka
Email: lalala_huuhu@hotmail.com
Komenti: sa kot fjali shume te varfera

Emri: loka loka
Email: lalala_huuhu@hotmail.com
Komenti: kot fare s me pelqen fare

Emri: loka loka
Email: lalala_huuhu@hotmail.com
Komenti: krejt keq s me pelqen hiv

Emri: Halim
Email: halim_zapim@yahoo.com
Komenti: sh kot

Emri: 145
Email: XH.E.S.Ggallata@gmail.com
Komenti:

Emri: 123
Email: XH.E.S.Ggallata@gmail.com
Komenti: me thuaj nje pershkrim subjektiv te nje personi

Emri: hajdar
Email: hajdar@gmail.com
Komenti: ja ke fut kot , naj ni mot mire se le nom

Emri: aaaaaa
Email: dssK@YAHOO.COM
Komenti: KSfbhjtnL L

Emri: hamdi`
Email: hamdi_19@outlook.com
Komenti: pooo palidhje

Emri: dorentina
Email: dushkaja@hotmail.it
Komenti: nice


Emri: dorentina
Email: dushkaja@hotmail.it
Komenti: palidhje shum :

Emri: mmhbhj
Email: fbtgtgt@gmail.com
Komenti: Kot fare

Emri: mmhbhj
Email: fbtgtgt@gmail.com
Komenti: Kot fare

Emri: logefe
Email: logjefe@hotmail.com
Komenti: mire

Emri: eltiona
Email: eltiona@hotmail.com
Komenti: shum e mire

Emri: elsa
Email: elsa@hotmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: kjfkdfd
Email: fdfdfd_@hotmail.com
Komenti: hahah

Emri: Oksel
Email: oksel_sula@hotmail.com
Komenti: Shum bukur :-)

Emri: Oksel
Email: oksel_sula@hotmail.com
Komenti: Shum bukur :-)

Emri: Nacu
Email: nacucuna@yahoo.com
Komenti: hahahaha nacu


Emri: elsada
Email: elsada@hotmail.com
Komenti: dhe pak

Emri: xhuana
Email: xhuana@hotmail.com
Komenti: Shume i bukur per zotin

Emri: xhuana
Email: xhuana@hotmail.com
Komenti: Shume i bukur per zotin

Emri: anny
Email: annyg@gmail.com
Komenti: BBBRRRAAAVVVOOO

Emri: Me Shkronja
Email: meskronja.1@hotmail.com
Komenti: Pershkrimi subjektiv ma i miir

Emri: elsa
Email: elsabrozi@hotmail.com
Komenti: hahhahhhahahahahahh

Emri: ana
Email: ana @hotmail .com
Komenti: /wi shume bukur bravovme pelqen shume ky per shkrim

Emri: ana
Email: ana @hotmail .com
Komenti: bukur

Emri: ana
Email: ana @hotmail .com
Komenti: bukur

Emri: e kom nisenper ty
Email: ekomnisen@gmail.com
Komenti: OOP:


Emri: e kom nisenper ty
Email: ekomnisen@gmail.com
Komenti: OOP: OOP:

Emri: rgde4dd
Email: xoni-ronaldo@hotmail.com
Komenti: hshhdhdhdhdhd

Emri: sdadsads
Email: qysh.dush@hotmail.com
Komenti:

Emri: uzi
Email: bossi@gamil.com
Komenti: shume e bukur

Emri: enca
Email: enca.otr@albania.com
Komenti: hahahahhaa

Emri: laerto
Email: jennysweet126@yahoo.com
Komenti:

Emri: laerto
Email: laerto@hotmail.com
Komenti:

Emri: djellza
Email: dijellza.lola@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: djellza
Email: dijellza.lola@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: djellza
Email: dijellza.lola@live.com
Komenti: shum bukur


Emri: jana
Email: arjandumani@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: kldjana
Email: love @hotmail.klodjana
Komenti:

Emri: SOFIA
Email: DENISMETA@LIVE.COM
Komenti: MIRE DO ISHTE PO TE ISHTE PAK ME E GJATE

Emri: lo ve β™₯β™₯
Email: lovelove@yahoo.com
Komenti:

Emri: Ana
Email: ana.kapxhiu@yahoo.com
Komenti:

Emri: kljkhuh
Email: klekl.klekl@hotmail.com
Komenti:

Emri: eg-xonni
Email: xoni-ronaldo@hotmail.com
Komenti: aha nice



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com