Data e postimit: 2012-07-10 06:14:58
Lexime: 122998
Shkruaj nje kujtim, nje ngjarje qe nuk ju shlyhet nga kujtesa
Lloji: Pershkrim
Tema: Kujtime
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!


Nuk mbaj mend gjithcka qe ka ndodhur ne jeten time kam qene pese vjec por ka edhe ngjarje qe ngelin deri vone ne memorjen tone. Kjo ndoshta sepse na kujtojne nje situate gazmore qe kemi perpetua, por edhe tipin tone dhe karakteristikat qe kemi pasur kur ishim te vegjel. Nje ngjarje qe do te me kujtohet gjithnje, ndoshta sepse ky kujtim eshte i fiksuar ne nje foto eshte ajo qe do te them tani. Dikur ne qendren e Tiranes ka qene nje si tip sheshi i vogel me makina loder per femije. Kam shkuar shume here atje, por ky eshte rasti i pare qe e mbaj mend mire. Kishim dale shetitje me babin (une dhe motra ime) dhe i kerkuam te na conte tek makinat per femije. Ai natyrisht nuk na e prishi. Kur mberritem atje motra zgjodhi nje makine te verdhe, ndersa une nje motor te kuq (kjo sepse ishte me personazhe, vizatimore per djem, por qe une i kam shume perzemer). Isha shume e lumtur qe edhe vone po i jepja motorit ashtu si shume te rritur rrotull nesh me mjete te verteta. Doja dhe une te isha si ata prandaj vendosa ti bashkohesha. U nisa drejt rruges se makinave me vendosmeri dhe kaperceva rrethimin e sheshit i cili perbene nga disa vazo te medha lulesh te vendosura ne forme rrethi. Kur me pa babai therriti me te madhe dhe u nis drejt meje. Edhe motra u tremb shume. Per fat aty qelloi pronari I makinave I cili me mori me vrull. E mbaj mend ende reagimin e tensionuar te babit i cili ishte teper i frikesuar dhe i nxehur njekohesisht. Kjo eshte nje nga ngjarjet qe do te mbetet gjithmone ne mendje per tensionin dhe humorin qe e shoqeronin njekohesisht.

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Aventure
Gjethet e thata te pemeve po veshin gjithe panoramen me nje kornize te arte brenda se ciles bejne kontrast qiellgervishteset e New Yourk-ut. Ndoshta nuk eshte kjo pamja qe enderroja cdo nate kur vija koken ne jastek, por eshte zgjedhja me e mire qe mund t...
Autori: Elidona Duraku · Lloji: Rrefenja · Tema: 8 Marsi
Mbreteresha e shtepise,dielli qe me jep ngrohtesi,magjistare ne ditet e mia te veshtira,infermierja ime,engjelli im mbrojtes,butesia e shpirtit tim e mbi te gjitha heroina e femijeve te tu,e vecanerisht imja,vitin e kaluar u gezua shume.E mban mend sot nj...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shkolla
Te flasesh per shkollen eshte e veshtire,por edhe e kendshme... Eshte e veshtire,sepse te vjen keq te flasesh per gjera te pakendeshme qe ndonjehere ndodhin aty...Ndersa eshte e kendshme te flasesh sepse aty meson te jetosh. Aty kemi mesuar shkronjen e ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Kujtime
Shpesh kur eci ne rruge shoh vajza te vogla qe grinden me njera-tjetren per nje mosmarreveshje femijesh. Ajo me sjell edhe nje here kujtimin e Kristes, shoqja ime e ngushte ne femijeri. Me kujtohet si grindeshim per gjithcka, se sa te llastuara ishim ateh...
Autori: Krisula Bilo · Lloji: Ese pershkruese · Tema: nje vend aq i afert nga femijeria e larget
Femijeria, eshte mosha me bukur ne te cilen secili pa diskutim ka kujtimet e veta. Femijeria ka kujtimet me te bukura, me te vecanta, me mbrslenese ne jeten tone. Une kam shume kujtime nga femijeria ime. mosha e femijerise per mua do te mbetet tere jeten ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Hobe
Si cilido prej nesh edhe une kam disa hobe te ndryshme qe mund te varjojne ne te gjitha fushat si: noti apo volejbolli, shetitja, dalja me shoket, filmat, animacionet per femije e deri tek koleksionimi i sendeve si p.sh. tiketat e rrobave apo figura te nd...
Autori: adonit darsi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: me i rritur
SIKUR TE ISHA ME I RRITUR DO TE KISHA NDRYSHUAR SHUME GJERA...SI PSH JETEN TIME..UNE JAM SHUME I VOGEL PER PRINDERIT E MI...NUK DUA NESE UNE JAM NE KLASE TE 7 NUK DO TE THOTE QE JAM I VOGEL...DUHET TE MBAJ PERGJITHESITE E MIA ..DUHET TE JEM ME I PJEKUR......
Autori: elena.L · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shoqja
shoqja ose shoku eshte gjeja me e vlefshme qe ne kemi.Shoku i mire gjithnje te gjindet ne dite te veshtir.Po ashtu me ka ndodhur dhe mua,nje dite isha vetem dhe isha ne nje dite te veshtire nuk dija se si ti zgjidhja disa detyra por pastaj erdhi shoqja im...
Autori: Kevin Dodaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Deshira
Te gjithe kemi deshira, nga me te ndryshmet. Qe kur fillojme te kuptojme nga kjo bote na lindin edhe deshirat, te cilat si femije kerkojme te na i realizojne. Kur isha ne kopesht dhe shikoja ndonje femije me nje loder qe se kisha, me lindte deshira qe ta ...
Autori: sindi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: femijeria
Femijeria ime Femijeri eshte periudha me e bukur e jetes cilesohet si pranvera e shpirtit nje kujtim i femijerise mund te ndryshoj gjithcka keto momente gjithmone kujtohen me mall nga cdokush pasi aty ne kemi qene gjithmone vetvetja te paster te qeshur...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: ararararmemememmem · Lloji: Ese pershkruese · Tema: miqte e mi
miqte tane jane cdo gje per ne .Ato dine te jene te mire ne cdo sekond te jetes tone,na bejne te qeshim kur qajme......Miqte jane gjeja me e bukur qe ndodh ne jeten tone ,i kemi shume te afert dhe i duam si motra e si vellezer.Kur dalim e shetisim me to ...
Autori: Argita Islamaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Motrave
Qdo here e kam menduar si eshte ndjenja e te qenit moter.Kete e morra po tani i kam tre motra te cilat gjithnji keni qene krenare ndaj meje veqanerisht ti Djellza dhe ti Leonora.Nuk mund te them Fatime dhe ty se edhe ti je e keqe sepse edhe ti je nder to ...




Komentet e fundit!

Emri: lol
Email: oijzsiuWC@YAHOO.COM
Komenti: shume bukur fiks per nje detyre shtepie

Emri: arber
Email: arbermance@icloud.com
Komenti: bukur shum bukur

Emri: Romeo
Email: janiromeo00@gmail.com
Komenti:

Emri: Romeo
Email: janiromeo00@gmail.com
Komenti:

Emri: Jona
Email: Jonakastrati@live.com
Komenti: Une dua te jem infirmere

Emri: Silva
Email: silvaxheni1@gmail.com
Komenti: Bravoo!

Emri: la la la
Email: la.la.la@hotmail.com
Komenti: shum keq

Emri: Fiona
Email: Fionadestani@gmail.com
Komenti: Shum mire

Emri: gfuj
Email: LALALA@GMAIL.COM
Komenti:

Emri: dafina
Email: dafina.br@hotmail.com
Komenti: Good 😃👏👏


Emri: donika
Email: donika_lironi@hotmail.c
Komenti: Shame të bukura

Emri: rinaa
Email: rinesaakrasniqii@live.com
Komenti: ju lumtee

Emri: edona
Email: edona.79@live.com
Komenti: hhahahah shum bukur

Emri: albana zeqi
Email: albana_zeqi@live.com
Komenti: hahahaaha bukur bukur

Emri: une
Email: une.un@hotmail.com
Komenti: je njeshi

Emri: Debora
Email: debora123-123@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: linda
Email: linda_ujka@hotmail.com
Komenti: shume bukur

Emri: linda
Email: linda_ujka@hotmail.com
Komenti: shume bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com