Data e postimit: 2012-02-26 04:43:15
Lexime: 4795
ERA
Lloji: Pershkrim
Tema: Dhimbja
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pograed
E-mail: jessicamira21@yahoo.com


Eshte ftohte. Era fryn nga te gjitha anet per te te bindur qe eshte ftohte. Fryn per te te bindur se edhe ajo , ashtu si njerezit sjell ftohtesi dhe ajo ftohtesi le gjurme mbi ty, dashje padashje. Edhe zemra te ka ftohte. Nuk eshte era qe e rfyn. Era nuk mundet. Vetem nje person mundet. Dhe e beri! E ngriu, e verboi, pastaj e copetoi ne grimcat me te vogla te mundshme zemren tende qe shtrihet e shkaterruar ne kraharorin qe gulcon. Dhe akoma e mendon pse-ne! Ngulite mire ne mendje: NUK KA PSE!!! Asnjehere s’ka pasur e s’do te kete. Thjesht ndodhi. Eshte ne doren tende nese do te ndodhe perseri…

Vepra te ngjashme
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Tregim · Tema: Gjakmarrja :(
"...843. Doreras thirret aj, i cili vret kend me dore te vet. 854. Besa asht nji vade lirije e sigurimi, qi shpija e te vramit i ep dorerasit e shpijarvet te tij, tuj mos i ndjek per gjak perkohsisht, e mje ne vade te caktueme. 855. Me cue ngjind per b...
Autori: Click Clack BoOm · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena
Me 10 prill 1997 erdhi ne jete nje engjell... Ai engjell ishe ti mami im... Kur mora lapsin dhe fillova te shkruaj kete leter per ty po dridhesha e gjitha sepse te shkruash per ty do te thote jashtzakonisht shume per mua. Sepse ti je unike,e jashtezak...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: per pranveren
Ashkush nuk mundet Ashkush nuk mundet t'ia vendos doren ne goj pranveres. qe te mos marre fryme dhe te mos lulezoj. Ne te ka dicka te gjith fuqishme, prej ketu e deri ne fund te botes.
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: estelina myka · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: vjeshta dhe dimri
Pranvera dhe Dimri. Emrat tuaj jane te ndryshem ,por dhe ajo qe ju fshihni thelle ne misterin tuaj eshte e ndryshme, por akoma me interesante.Pranvere moj pranvere kur ti vjen , lulet celin pa mase dhe fushat mbushen me blerim. kjo sine qe vjen cdo vit s...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Hygerta Uruci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Te falesh
Koha sheron gjithçka. Dhimbjet, plaget, te meson te kerkosh falje, te meson tefalesh. Por kur dhimbja te pushton shpirtin te falesh te duket e pamundur. Thonese te gabosh eshte njerezore por te falesh eshte hyjnore. Dhe nese ti e do vetentende aq pak sa ...
Autori: Iljas · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dite e ftohte
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burrin me shpejtesi. Ikja e tyre te kujton Nositin e Pogradecit. Edhe burri nuk duket me pak i zemeruar. Ai eshte bere njesh me natyren. Mbizoteron e bardha dhe...
Autori: Azra Medeci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mesueja
Mesuese,kjo leter te detikohet ty.Mesuese ti mua me mesove,me dhe keshilla te mira,te cilat kurre nuk do t'i harroje.Ti je me e mira ne bote.Une qdo gabim e kam bere,e kam bere pa dashje,por jam e bindur se te gjitha ato nje nga nje nje dit t'i permisoj,k...
Autori: Shqipe Gashi · Lloji: Hartim · Tema: Enderroj fetyren tende
Ditet ecinn shpejt e nen hijen e tyre gjej fytyren tende.kOhaa vrapOn e ti ju bashkOwe asaj. kOha s`ndaLet e asgje s`munde ta kthej pas weq se kujtimi per ty. Sa her qe hedh hapin e par perballem me pafuqin qe te vazhdOjj.pOr a e dini se qka me s...
Autori: Nigela Moqi · Lloji: Leter · Tema: Per te gjithe ata qe nenvlersojne vetem
Duaje veten ashtu sic je,nuk ke arsye te ndryshosh personalitetin tend per askend dhe per asgje ne kete bote sepse je unike,je e bukur ne llojin tend,ti ke ardh per nje arsye ne kete jet,ke ardh per te luftuar,ke ardh per ti dhene dicka kesaj bote.Shfryte...
Autori: Elona Rexhepii · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore siq jane: gjelbrimi i fushave,çelja e luleve dhe fillimi i lulzimit te pemeve.Pra pranvera largon motin e ftohte duke e sjellur nje mot shume te mire me die...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: ANDI HIBRO · Lloji: Poezi dashurie · Tema: TI
ti je engjell qe shfaqesh papritur ti me vjen kur jam i merzitur me bukurine tende me ve ne gjum pas 1000vjetesh cohem perseri une ti godite thelle ne shpirtin tim me habite me ate perqendrim kur me syte e tu ti me shikon fillojne mendimet koka m...




Komentet e fundit!

Emri: Erisa Sulaj
Email: darlingsweetdoll@gmail.com
Komenti: Me pelqen Bravoo :*



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com