Data e postimit: 2014-02-01 18:01:21
Lexime: 4981
Thënie
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Kur rrezikon ,do të thotë se ke guxim .

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: ideali
Sot shumë njerëz rrëzohen gjatë jetës së tyre e më pas pyesin veten pse. Vetëm se jeta na rrëzon,na bën të ndihemi keq nuk do të thotë që s'duhet të ngrihemi përsëri. Është një libër që flet pak,thjesht me tri etapa e që duket sikur...
Autori: Robert · Lloji: Ese filozofike · Tema: guximi
• 1. Nëse humbet guximin atëherë ke humbur vetveten. Ajo çfarë e mban gjallë një njeri dhe e dallon atë nga të tjerët janë vlerat nga të cilat ai karakterizohet. Një prej atyre vlerave është guximi. Çdo qenie njerëzore në këtë plan...
Autori: endrit mustafa · Lloji: Poezi lirike · Tema: ismail qemajli
ismail qemaji trim lexhendar me plot guxim ngriti flamurin shqiptar ai su frigua nga turku perandor me plot guxim ngriti flamurin ne vlor autori:ENDRIT MUSTAFA
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosovaren
Kosovarja e vogel Kosovarja e vogel Ne luftë ka marrë pjesë Hej të gjith kur na ndëgjojn Le ta din per bes Plot guxim që ksovarja Ne luftë ka marr pjes Kosovarja vogel Bomben e ka hedh Hej të gjithë kur na ndëgjojn Le ta d...
Autori: Arlind · Lloji: Fabul · Tema: Kulaci dhe kënga e tij
Na ishin një herë e një kohë 1 cift pleqsh.Dhe burri që një ditë po vdiste urie i thotë të shoqes. Grua,na e gatuaj një kulaç për drekë! S'kemi me cfarë ta gatuajmë,i thotë e shoqja. Mblidh dy grushte miell,përzieji me kos edhe me ujë,...
Autori: Fiorina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena
kur jam ne veshtiresi me gjendesh prane ti, nena ime e shtrenjte diell i tokes se shenjte. cdo keshille qe me thua eshte e rendesishme per mua, per te miren time rrezikon e ndonese jeten e dhuron. por do vije dita qe te ta shperblej gjithe...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Poezi kolone · Tema: Kosovarja
Kosovarja e vogel ne lufta ka marr pjes Hej gjith kur na degjohej Le ta din per bes Plot guxim qe kosovarja ne luft ka marr pjes Kosovarja vogel vallen ka vallxu Hej gjith kur na degjohet Lufta pa pushu Plot guxim qe kosovarja vallen ka vallxu ...
Autori: eln · Lloji: Ese argumentuese · Tema: guximi
Njerezit jane aq sa te ngjashem aq e te ndryshem nga njeri-tjetri. Cilesite e karakteristikat qe e karekterizojne ate e dallojne nga nje person tjeter. Edhe guximi eshte nje cilesi e njerezve e cila nuk eshte se perdoret nga te gjithe ose me sakte nuk vle...
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...
Autori: sabina collaku · Lloji: Ese pershkruese · Tema: familja
familja eshte themeli i shtepise. pa themel nuk mund te ekzistoje as muret dhe as catija. themeli i shkaterruar muret nuk mund te qendrojne, qe te mbajne catine. e perse mund te sherbeje nje shtepi pa themel, pa mure, pa cati e cna duhet ckuptim ka kjo? d...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Patriotike
Agim Ramadanit Arqitekt i fitores Prijës nëpër beteja Për armikun tmerr Për luftëtarët guxim ...
Autori: Ilirjada Bendo · Lloji: Poezi lirike · Tema: Skenderbeu
Skenderbe,o Skenderbe, ti luftove per atdhe, ne beteje guxim e trimeri tregove, trojet shqiptare i clirove. Bijte e shqipes i udhehoqe, trimerite tuaja ishin te pashoqe, per ju atdheu ishte shume i shtrenjte, ju ishit gati te paguanit me jete.
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Pershkrim · Tema: shoqërore
Të kuptosh do të thotë ,se cka është e drejtë !




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com