Data e postimit: 2014-02-01 17:59:26
Lexime: 4782
Thënie
Lloji: Pershkrim
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


Dinjiteti nuk duhet humbur për askënd

Vepra te ngjashme
Autori: Lirigzona bunjaku · Lloji: Rrefenja · Tema: Ti ndihmojm familjes se saj qe ta gjejn
kerkohet nje vajz e humbur 6,7 vjeqe . Ajo quhet Bleona Mataj. Ajo ka jetuar ne Kukes ka koh qe ka humbur familja e saj ende e kerkojn, familja e saj mendojn qe ka humbur ne kosov sepse rruget qe e dergojn jan jasht kufirit ju lutemi qe nese gjeni ndo...
Autori: Esmeralda Ismailaj · Lloji: Analize letrare · Tema: E humbur
E humbur jam ne tymin e cigares , Mes dhimbjesh dhe lotesh E vetme ketu jam . Ne memorien time kane ngelur vetem kujtime, E humbur jam ne tymin e cigares time. Diku bardh e zi , Nga mjergulla e cigares me shfaqesh ti . Ne kafene e ulur jam ...
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Dobësia ime është fuqia e jote ! 2.M'plaket trupi ,por jo mendja ! 3.Nëse ke humbur luftën ,nuk do të thotë se ke humbur edhe betejën !
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Kishim humbur që të dy në pyllin e një epoke mizore kalimtare;të humbur në dashurinë tonë të absolutes,[...]paganë mistikë,të mbetur pa katakombe dhe Zot..."
Autori: Ana Angel · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Sonte hëna ka humbur shkëlqimin Ngase n’qiell ka lind një yll Sonte kam një pikë mbështetje Nuk jam më i humbur në pyll Ka shumë yje plotë qielli Por veç ti për mua ndriçon Rrugën drejt në zemrën tënde Pa gabueshëm ma tregon
Autori: Labinot Klaiqi · Lloji: Anekdota · Tema: Paratë
Fillon nje femije te qaje. nje njeri i thote: qfare ke qe po qan? Xhaxhi me kane humbur 1 euro. Ja merri nje euro vetem mos qaj. Fillon prape te qaj. Po tash ç'ke?Po te mos i kisha humbur ato nje euro, tash do t'i 2 euro.
Autori: Rilind Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Në pritje të së vërtetës
Në pritje të së vërtetës E vërteta është një shpresë e humbur, është një drite e vogel në mes errësirës, dhembë shumë... Shumë herë brenda ditës përballohemi me gënjeshtra, duke shpresuar se një ditë do të ndryshojnë gjërat....
Autori: Ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: Burokracia
Ke lejuar te te neshtrojne te tjeret?...mos valle me dryn i ke kycur akordat e zerit e i ke lene te zhytura aty ne laring duke mos u perpjekur,celsin per to ta gjesh ?! Nuk je lodhur duke qene gjithmone nen tjetrin apo i kursen vetes te drejten,i barabar...
Autori: elda agalliu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: marredheniet ne familje
Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndryshuar dhe bashke me to ka ndryshuar edhe mendesia e njerezve. Ne qofte se te duhet te jetosh nje pervoje te tille,duhet ti "harrosh" ose ti "ndryshosh" dis...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: Kris Hasa · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Monotonia
C'terr i mallkuar eshte kjo bote, zhytur ne llumin e mekateve, humbur ne rruget e intrigave, vrare nga e verteta e pandreqshme. Ka humbur tere ngjyrat, kthyer te tera ne hijet e grise. Sa duan syte te shohin nje tjeter nuance, qofte dhe blune e e a...
Autori: Klea · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Dashuria për njerëzit e tu më të dashur
Dua të kthej kohën pas Vitet e shkuara kalojnë varg E lumtur vitin 2006 thërras ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
Në vendin e huaj jemi si një yll i humbur në pyll !




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com