Data e postimit: 2020-08-28 01:30:13
Lexime: 1974
Flas
Lloji: Leter
Tema: Flas Me henen
Autori: Adea Salihi
Shkolla: Hasan prishtina
Klasa: 12
Qyteti: Prishtin
E-mail: adeasalohi@gmail.com


Flas me henen ne erresiren e nates
kur nuk shifen gjurmet e njeriut
kur nuk mund askush ta pargjykoj heshtjen time
i vetmi qe mund te me degjoj eshte Zoti
dhe te vetmit qe i shoh jan hena dhe yjet per rreth saj
ah sa kam per te folur, me dhimbjen e trishtim duke heshtur dhimbjen qe kam permbrenda
e vetmja drit qe ndriqon mbi mua teksa une shkruaj ne nje cop letre eshte hena.
hena nuk po largohet nga une,
dhe syt e mi nuk largohen dot nga ajo
por hena do ik se shpejti
e un do mbetem ketu me plaget e mia

[Adea Salihi]♡

Vepra te ngjashme
Autori: natyra brovina · Lloji: Pershkrim · Tema: per henen
hena Del hena lemsh si ar, Lart bregut porsi kore, Me rreze rreth kurorre Cel buzet, qesh si zane Me kryet gjithmenjane dhe faqet plot zjarr Heth driten neper gjeth Gjith harqe e shigjeta Dreth ngjyrat faqezbehta lote tunden ...
Autori: Brisilda · Lloji: Poezi lirike · Tema: Nata
Nata me erresiren e saj na mbulon yjet ne qiell dalin dhe henen e shikojme jashte kam frike te dal por brenda s'mund te rri ...
Autori: BRISILDA KARANXHA · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
NATA ME ERRESIREN E SAJ NA MBULON YJET NE QIELL DALIN DHE HENEN E SHIKOJME JASHTE KAM FRIKE TE DAL POR BRENDA S'MUND TE RRI SE HENA EDHE YJET ME KANE BERE MAGJI.
Autori: Stela Dedgjonaj · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Hena
Gjumi iku tok me endrrat mbeta zgjuar,hiç pa gjume, nga kureshtja e veshtroja si shikohej hena ne lume! Me mrekullonte bukuria, hena yjeve u kendoi, ajo t'gjithe i vuri n'gjume, vetem mua s'me mashtroi! Embel buzeqeshi e bukura hene, tinez s...
Autori: ANA · Lloji: Poezi personale · Tema: HENA
Shumeve u pelqen hena Po mua me ngjan si monedhe magjistare Ku njehere duket plot lajka Nje here tjeter ziliqare. Ne femijeri e desha shume vetem per te naten e prisja. S’mund te largohesha pa I thene ...
Autori: ermal tafoshi · Lloji: Poezi lirike · Tema: hena
me tha hena mbreme nata me te rene si ta puthe une yllin yllin ate me te mirin ah yllin sa do te doja fort ta perqafoja si ne enderr qdo nate qe me vjen e me ik prap dhe gjumi te me zere mu ne krahet e tij tok se bashku te jem gjer meng...
Autori: Evilja Bakiu · Lloji: Tregim · Tema: Hena
Hena. Eshte objekti me i dukshem ne nje nate mizore e te zeze. Eshte vendi me i mire per t'u vizituar kur Token e zapton ligesia. Por a keni menduar ndonjehere se si mund te shkoni atje? Epo un e kam provuar dhe tani po ua tregoj. Nje nate te heshtur d...
Autori: Enrik Hoxha · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Nje faqe nga ditari im !
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo per...
Autori: Ildi Alla · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Faqe ditari
Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona. Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time shpirterore edhe jo p...
Autori: REMI HASANI · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: I Dashur Ditar !
E merkure,14 janar Fillim jave,tashme jam vetem...vetem por ne nje ambjent ku ka shume persona.Ka shume persona?Huh? E cfare dua te them me kete,as vete nuk e di. Sepse ne fakt jam koshient qe une ndihem mire ne cdo moment ne varesi te gjendjes time s...
Autori: Era · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Qyteti im
Mbi guret e argjendte te qytetit,hena po derdh shkelqimin e saj.Mbi ujin e qete te lumit yjet kane zbritur dhe jane ulur ne fundin e tij.Tomorri ka veshur pallton e rende e te bardhe. Pishat si vashezat e bukura te qytetit,ruajne elegancen duke u p...
Autori: Danjela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vleresimi i vetes
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nuk mbeten njelloj ? A thua te mos i ket mbetur gje tjeter per te ber ? A thua te jet kaq i heshtur dhe te pajtohet me fatin e henes .. gjithmone te njejtat ...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Yjet do shuajne etjen e jetes, e jetes pa heshtje
Do te doja... S'e di pse, por sonte... sonte, do te doja te isha vetem une, ne nje vend te larget, e vetme por me shpirtin bosh. Te mos ndjeja asgje, te mos degjoja askend,te mos me kete mbetur me lot! Te me ishin thare, njejte si nje shkretetire ...
Autori: Elissabeta · Lloji: Ese krahasuese · Tema: Une dhe Hena
Une jam nje vajze e thjeshte ku ndricoj atehere kur duhet, ashtu sikur Hena ne qiellin e pafund. Ne raste e ndryshme une jam ne forma te ndryshme e plote, gjysem, njesoj si Hena. Por kjo gje varet nga njerezit qe me rrethojne.Ndricoj atehere kur gjithcka ...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com