Data e postimit: 2020-04-22 13:38:26
Lexime: 1654
Malsorja
Lloji: Leter
Tema: LAGJJA E VARFUN
Autori: Migjeni
Shkolla: Jashar bej shkupi
Klasa: Vl-b
Qyteti: Shkup maqedoni
E-mail: anesashabani66@gemail.com


Krahet e zez te nji nate pa gjum
E varrosin lagjen prane,
Drite,jete,gjallesi-askund,
Vetem erresine e skam.

U harrua jeta e dites
Nder shtresat e nates,e paqja
U dredh nga parzmi i errsines ...
N'andrra perkundet lagja.

Njerzit nder shtepia flejne
Me gjoksa ne lakurte e te thate
E grave femij po u lejne
Pa ushqim ne gji,pa fat.

Pushojne gjymtyret e shkallueme
Ne punen e dites se kalueme;
Sherohen trute e helmueme
Ne gjumin e nates s'ardhurueme.

Veq zemra e njerzve te lanun
Me te rrokunat perralla refejne:
Mbi birrat e jetes se namun
Qe shpirt edhe kurriz i thejne.

Perralla mbi femije rrugaça
Barkjashte e me hunde te ndyta
Qe doren shtrijne me vjedh,me lypē
E ngrihen me fjale te ndyta...

Shkrimtari:MILLOSH GJERGJ NIKOLLA-MIGJENI 👌

Vepra te ngjashme
Autori: Madita · Lloji: Tregime per femije · Tema: Lumi dhe deti
Lumi dhe deti🌊 Nje herë u tubuan lumenjtë dhe Filluan ta qortojne detin duke i thene :Per q'arsye ti never qe jemi te pijshem e te embel kur hyjme ne ujin tend behemi te njelmet dhe te pa pijshem ? Kur deti i Ndegjoi keto fjale u tha:Mos Hyni t...
Autori: mirlind hasangjekaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: per shqipetaret
Shqipja Na mekoi qumshti i gjirit Na ushqeu gjuhe e shpirtit Na gjumoi nder perralla Me e embla shqipe-fjala. Dhe kur flisnim capra cupra Ishin rrokje, fjale te bukura Ishin vete kuptimi i jetes Shqiptarisht dhe asgje tjeter. Dhe ne ka pak ...
Autori: Korina Duka · Lloji: Analize letrare · Tema: Veshtiresite e njerzve
Veshtiresite e njerzve. Tani qe jam duke shkruajttur nuk di cfare te flas. Ka disa njerez qe nuk i kupton njeri. Ata kalojne veshtiresi te medha por perseri ata duken te keqinj. Te gjithe njerzit jemi njesoj dhe te barabarte. Disa jane te vetmuar, te m...
Autori: Merita · Lloji: Poezi lirike · Tema: Tema-Mallkimi
Mallkim Ne mes te nates,nder ndricimin e hanes se plot nga dritarja saj nje ze i trisht degjohej. Mallkonte fatin,mallkonte jeten,pas shum mallkimeve mallkoj edhe veten. Qante e fytyres se saj nuri i merzis e kaploi,ne dreq gjithcka te shkoj bashk me t...
Autori: Ernesti Proko · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Poezi per perendimin e diellit
Koha kalon,iken,iken e Dielli Shpirti i nates mbizoteron Vajton qielli kur zhduken rete Kur era ngadale i largon Flakeron nje drite aty pas malit Si shigjeta rreze leshon Shigjeta me ngjyre ari Dielli pas kraheve i harron I flakte ky cast i di...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Perrallat pasqyre e jetes sone
Qe kur keni qene te vegjel ne jemi ndeshur me perrallat sepse prinderit dhe gjysherit tane na i tregonin ato cdo dite. Perrallat jane pasqyre e jetes sone ne te ardhmen. Gjithashtu ne marrim nje mesazh qe mund te na duhet gjate gjithe jetes. Nga perrallat...
Autori: Anais · Lloji: Poezi dashurie · Tema: kujtime
Zgjohem ne mengjes Krejt e vetmuar Trupin tim se shes Edhe pse me kan tradhetuar Sot nje jete e re Ku une kam harruar te shkuaren Mund te jem e ve por smund ta fshij te shkruaren Dashuria eshte magji ku ne te gjen liri Ngrohtesia ste mungon N...
Autori: Fabiana Nika · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Nata
Kukuvajka kendon nen driten e hanes, Dhe era lehte e shoqeron, Lumi i jep muzikalitet kanges Deri kur kanga mbaron. Sa bukur duket hana me yjet, Bukuri u japin tingujve t'nates; Per se largu ndricojne yjet Me bukuri qe s'te lene te vdesesh....
Autori: Naddina · Lloji: Te tjera · Tema: Familja
FAMILJA IME Momentet me te bukura....i kaloj me familjen time. Shume kam qeshur e shume kam qare ,por prape ata me mbeshtesin me realizojne deshirat e mia.... Urrejtja ndaj tyre eshte nje gje e papranueshme.Si mund ta urrejme nenen dhe babain kur ata b...
Autori: E. D (m)❤️ · Lloji: Leter · Tema: Leter per ty dashuri
Hey ( M )❤️ Zemra ime prej momentit qe te njoha e ndjeja nje lloj simpatie per ty , por se mendoja se do ishim si tani ! Fillove ngadale te hyje ne zemren ime , ne endrrat e mia , ne jeten time !!! Te ti gjeta veten dhe kuptova se cfare eshte das...
Autori: kevi gjona · Lloji: Fabul · Tema: trute e gomarit
luani dhe dhelpra dolen se bashku per gjah . Sipas keshilles se dhelbres luani i coi fjale gomarit te vinte per te lidhur miqesi midis dy familjeve gomari erdhi shume i gezua pas pak luani e mbyti dhe i tha dhelpres ja ku e kemi dreken sot luani i tha rri...
Autori: KLEA Kd · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Qytetari evropian
Qytetari evropian eshte banor I Evropes dhe ka identitetin e tij kombetar. Qytetari evropian ka disa tipare dhe vlera qe jane karakteristike, si: toleranca, bujaria, barazia, respektimi I ligjit, paqja etj. Une jam nje qytetare evropiane, edhe pse akoma e...
Autori: Denisa Nisa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Xhaxhi im
Te Kesh nje xhaxhi do te thote te Kesh te gjithe pasurine e botes😍😍...Une jam shume e lumtur qe kam xhaxhin me te mire ne bote 💖💖💖...💖💖💖,,Xhaxhi im eshte ai njeri qe gjithmone I pelqen te jete I thjeshte..dhe eshte I kenaqur me gje...
Autori: Besa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Bota në të cilën jetojmë
Po te fillosh dhe te shenosh per boten se ku jetojm sot ska te ndalur,nje bot me fatkeqsi lumturi me gjithqka.Nje jete shum e veshtrir per te gjith njejrzit sepse tani ne kete koh nuk posedon mbeshtetja por posedojn vetem parate,ne kete kohe njerzit shiko...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com