Data e postimit: 2018-12-16 18:33:29
Lexime: 14151
Une jam qytetar evropian
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Qytetari evropian
Autori: KLEA Kd
Shkolla: 17 Shkurti
Klasa: 8B
Qyteti: Albania
E-mail: klea@gmail.com


Qytetari evropian eshte banor I Evropes dhe ka identitetin e tij kombetar. Qytetari evropian ka disa tipare dhe vlera qe jane karakteristike, si: toleranca, bujaria, barazia, respektimi I ligjit, paqja etj. Une jam nje qytetare evropiane, edhe pse akoma e re, une kam disa vlera kryesore qe me bejne te tille. Edhe pse respektimi I ligjit eshte nje fjale e madhe une perpiqem ta zbatoj ate dhe dita~dites cilesite e mia permiresohen. Une quhem nje qytetare evropiane sepse, bashkeveprimi me njerzit qe me rrethojne eshte pozitiv. Rruga per te bere vendin tone me nje "identitet" nis nga secili nga ne dhe une e di se, edhe vetem une mund te bej ndryshim e, te kem titullin "Qytetare evropiane".

Vepra te ngjashme
Autori: klea · Lloji: Thenie · Tema: barazia
shprehja te gjithe jemi te barabarte para ligjit eshte bere nje shprehje shume e perdorshme dhe rutine tashme. por... sa dime t'ja japim kuptimin kesaj fraze? per mendimin tim te ekzistoje barazia para ligjit do te thote qe te gjithe te gjykohen dhe de...
Autori: Ermal Shkembi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Integrimi i Shqiperise ne Evrope
Integrimi I Shqiperisë ne strukturat e Bashkimit Evropian eshte nje nga sfidat me te medha per ne keto 2 dekadat e fundit, por per tu bere pjese e kesaj organizate me te drejta te plota, duhet te permbushen disa kushte themelore. ...
Autori: Ibrahim Hoxha · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Une jam nje qytetar evropian
Te jesh nje qytetar europian…. Te jesh qytetari i nje vendi nuk do te thote te banosh ne nje qytet te caktuar.Pas fjales qytetar qendrojne nje sere detyrimesh dhe pergjegjesish qe duhen permbushur dhe zbatuar,ne menyre qe termi qytetar te marre ku...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: evropa,shoqeria,shqiptaret
Evropa.Sa herë që e dëgjoj këtë emër,në mendje më vijnë rrugët e Milanos,kulla Eiffel në Paris,autobusët e kuq të Londrës,dhe kështjella mbretërore e Madridit.Një kontinent I cili gjatë mijëra vjetëve,ka përjetuar lindjen dhe zhvillim...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te nderuar vellezer dhe motra, qytetare dhe qytetare! Ne qe jemi pjese e nje kombi dhe zoterojme te gjithe se bashku nje thesar te pacmueshem! Le te perpiqemi te largohemi per pak nga rutina e jetes se perditshme e shoqerise sone materialiste. Te shikoj...
Autori: Melisa Dulaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Qytetari aktiv
Qytetar aktiv ne duhet të jemi dhe jo pasiv sepse ne duke qenë qytetare aktive bëhemi pjesë e vendimarrjeve duke ndikuar ne vendimet që merren.Pjesmarrjet ne aktivitete te ndryshme merren me gjallëri do të thotë që merr pjesë vetë ne një punë...
Autori: Britni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: vlerat e njeriut jane per tu admiruar sesa per tu perbuzur
Secili prej nesh ka vlerat e tij.Por ne pergjithesi ne njerezit kemi vlera te cilat admirohen por disa te tjera per tu perbuzur.Njerezit kane vlera te cilat nuk duhen shkelur pasi me pas do te pendoheni.Vlera te tilla jane si Përgjegjshmëria e veprimeve...
Autori: kledisa teqja · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: ne dhe ligji
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinise apo statusit qe ai ka . njerezit e llojit te ndryshem jane ata qe vene ne zbatim nje ligj . ai qe i del kunder ketij ligji duhet te denohet . ne raste te...
Autori: Artion Brahimi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigracioni ne Shqiperi
E keni vene re kohet e fundit se numri i te rinjve ne Shqiperi eshte pakesuar?! E keni vene re faqet e para te gazetave keto muajt e fundit?! Epo, besoj se e dini se per cfare po flas. Po flas per emigrimin, po flas per ate gje te cilen shqiptar...
Autori: ANONIM · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: NE DHE EUROPA
EVROPA.Sa here qe e degjoj kete emer ne mendje me vijne shume vende te evropes .Nje kontinent i cili gjate mijera vjeteve ka perjetuarlindjen dhe qyteterimin qe i kane dhene kete shkelqim dhe kete zhvillim evropes sot .evropa eshte vendi ku une dhe moshat...
Autori: bledi islami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dhuna ne sport
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen institucionet forcat e rendit shoqerit sportive dhe vete qytetaret.Unemendoj se dhuna ne sport eshte per tu denuar ne cdo rast dhe me cdo forme.Dhuna demton ndeshj...
Autori: Brikena Kavaja · Lloji: Hartim · Tema: e Lire
Koha e sotme. A nuk eshte e keqe?E keqe si erresira e disa zemrave , si ligesia e disa mendjeve.Koha na ka bere keshtu. Te gjesh dike qe te mbeshtetesh eshte si te gjesh nje fije drite mbi terr. Nuk mund te gjesh nje shpatull ku te nxjerresh dhimbjen ,sep...
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...




Komentet e fundit!

Emri: marsida Kolaveri
Email: kolaverik@gmail.com
Komenti: Bëni diçka ky ishte komenti im



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com