Data e postimit: 2020-04-17 21:49:16
Lexime: 2802
Kujtimet tona.
Lloji: Leter
Tema: Për mikeshën time.
Autori: Orgita
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: X-A
Qyteti: Kukes
E-mail: orgitabushati@gmail.com


17.04.2020
E dashur Meri
Sa e lumtur jam që të shkruaj përsëri.Sa dua të di se si ja ke kaluar këto kohë .A e di se sa malli më ka marrë për ty.Teksa po shikoja fotografitë që kemi berë bashkë,malli për ty shtohet akoma më shumë.A e mban mend kur erdha nga klasa e tretë .Teksa mësuesja po ju prezantonte me mua si një nxënëse e re ,mua më bëri shumë përshtypje afrimiteti yt e thjeshtësia jote.E që nga ajo kohë ,nuk kam dashur të prish miqësin me ty .
Me kalimin e kohës,miqësia jonë u forcua akoma më shume .Kështu filluam të bisedonim me njëra –tjetrën për çdo gjë. A e mban mend sa here grindeshim por përsëri pajtoheshim? Sa më ka marrë malli të jem përsëri me ty në bankat e shkollës.Ato banka kun a dhanë dijen e jetës .Nuk më hiqet nga mendja fundi klasës së 9-të kur morëm përgjigjet e provimeve të lirimit.Që të dyja u kënaqëm që kishim dal shumë mire .Unë gëzoja për ty dhe ti gëzoje për mua.E dashur motra ime ,mikja ime më e mirë,nuk e ke iden sa më ka marrv malli pë ty ,të të takoj e të të përqafoj.Edhe pse kthej kokën pas për të kujtuar momentet më të lumtura ,mali pë ty bëhet edhe më I madh.Gjithsesi u kënaqa që I ndava këto kujtime bashkë me ty.Shpresoj që të takohemi sa më shpejtë .Të uroj të gjitha të mirat ,mikesha ime .
Të dua shumë Gita.

Vepra te ngjashme
Autori: Orgita · Lloji: Pershkrim · Tema: Flete ditari
I dashur ditar 16.Shkurt.2020 ...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Pershkruaj veten time
AUTOBIOGRAFIA Unë quhem ENISA ! Jam një vajzë 12 vjeçare. Lindur në qytetin e Durrësit, ku edhe jetoj për momentin në lagjien 14. Origjina nga babai është nga Kukësi ,ndërsa nga nëna Skrapari. Jam 1,58 m e gjatë dhe rreth 52 kg. Flokët ...
Autori: Andi Hibroj · Lloji: Leter · Tema: Ditari
E hënë 19/03/2018 I dashur ditar Ja ku po takohemi sërisht pas kaq shumë vitesh. Jam ulur përsëri në të njejtin vend ku ulesha kur isha i vogël dhe po të shkruaj sërisht. Pothuajse e kisha harruar se si ndihesh kur shkruan një ditar. B...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Tregim · Tema: Shtëpia në pemë
Shtëpia në pemë Mua më quajnë Toni dhe dua t’ju tregoj se kam pasur dikur një gjysh të mrekullueshëm. Ne të dy shkonim shumë mirë me njëri-tjetrin dhe luanim së bashku si dy shokë. E fshehta jonë ishte shtëpia që ndërtuam në pem...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Në klasën e shtatë Në klasën e shtatë Shkon një djal me emrin Floriani Familja shpesh e thërrasin Jani ,o jani E tani për një mend Unë do t'iu tregoj Floriani është i sjellshëm Të gjithë e donë Ai k...
Autori: Filani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Miqësia
MIQËSIA Vazhdimisht mendoja për këtë fjalën “Miqësi”,dhe pyesja veten:”Pse është kjo fjalë kaq e domosdoshme dhe e përdorshme në jetën tonë?” Për këtë pyetje që i’a kisha shtruar vetes për kaq kohë më erdhën në mendje d...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Armela Stafsulaj · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Miqesia
Miqësia,sapo përmendim këtë fjalë ,na vjen ndërmend rrethi ynë shoqëror.Miqësia është një nga gjërat me te bukura që i ndodh ne jetë një njeriu.Te krijosh miqësi me dikë është një gjë shumë e bukur ,por jo diçka e lehtë.Duhet te k...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Udhëtim me klasën në Gjakovë (2016)
Shënim:Ky udhëtim është bërë më 25 maj 2016.Në këtë udhëtim kanë marrë pjesë dhe nxënësit e klasës së 7A,sot 10 G,përfshirë dhe unë. Kur mësuesit na thanë që në maj do shkonim në ujvarën e Mirushës,u gëzuam jashtë mase shu...
Autori: ShenajOsmani · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Pranvera
A u zgjove moj lule pranverë.!? Qe sa kohë të pres në derë. Malli sec më mbyti si përherë Shpresova të t'takoj edhe një here Ende të pres e molisur pas një arome te dalldisur unë shpresova se do vish po nuk erdhe si do rish...!...
Autori: Arisigena Gjongecaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Malli per gjyshen time
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq të thellë ,saqë as lutjet e mia për t'u zgjuar nuk funksionuan dhe hyre në dhè por s'më more me vete të të shoqëroja edhe pse t'u luta . Të pyet...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Të Dua Shumë Nanë"
Sa m'ka marr malli me t'puth N'ball o nan ,shum gabime n Jet kam bërë ti çdo gjo ma ke Bërë hallall. Kur isha i vogël Stë kuptoja taman, m'kujtohet Dhe kur të pash duke qarë Për her t'par .Zemra seç mu Copëtu e shpirti seç mu ka...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Kush jam une?
Unë quhëm Frenci ...., por që të gjithë që më njohin më thërrasin Enco. Jam 15 vjeç dhe njëkohësisht vëllai më i vogël. Jam shumë i lidhur me të gjithë anëtarët e familjes. Jam një adoleshent i zakonshëm njëlloj si të gjithe t...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com