Data e postimit: 2017-10-23 18:15:53
Lexime: 2804
Gjithmon me ne😭
Lloji: Leter
Tema: Gjithmon me ne 😭😭
Autori: era
Shkolla: koben
Klasa: lX
Qyteti: peshkopi
E-mail: era.era1@hotmail.com


Ishe nje idhull per te gjith ne . na bere te perjrtonim nje dashuri . tani ike dhe na le te gjithve me lot ne sy . mallkoj veten ndonjeher pse ste thash Vella . nuk ishe vetem per familjen tende nje yll por per te gjith ne qe jemi kusherint e tu . u prefsh ne paqe jeta motres R.I.P LORENC CIKU .

Vepra te ngjashme
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ti ♥
Ti,ishe ti gjithckaja qe mbizoteronte tek une,ishe ti ai ylli qe ndriconte ne netet e zymta te dimrit,ishe ti qe me driten verbuese me mbroje nga kthetrat e jetes,ishe ti ndergjegjja ime qe me ndiqje kudo,ishe ti ajri im qe me mbante gjalle,ishe ti oksigj...
Autori: klea tahiri · Lloji: Hartim · Tema: vellai im
SA DO DOJA TE ISHE KETU AFER MEJE O VELLAI IM I VOGEL. POR TI DHE LAMTUMIRE NE ENYRE TE PAPERSHTATESHME. ME LE KETU NE KETE BOTE KU TE GJITHE ME ME KRITIKOJNE PSE SME MERR ME VET PSE. PSE ME LE NE KETE BOTE TE KEQE ME LE VETEM ME ZHGENJEVE. SA DO DOJA TE ...
Autori: Alfredo Tinaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi :)
English version: I told myself I’d be okay I could live without you I was wrong I couldn’t survive the day. It was so long when you were away. You asked me would I be alright. I laughed in your face But on my own I cried Convincing mysel...
Autori: ardita selimi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria vertet
Qfare ishe ti.. perse te deshta ty.. a ishe dashuria ime apo zjarri qe me djeg ne fellesi a ishe syri im qe ta shoh bukurin e kesaj bote pa ty a ishe gjuha ime qe pa ty as ni fjal nuk mund ta thot dot a ishe trupi im qe pa ty me eshte thyer qdo pje...
Autori: mariglen · Lloji: Pershkrim · Tema: mungesa e tyre
Eshte e veshtir te vazhdosh jeten pas humbjes se njerzeve tane te zemres. Por jeta vazhdon pastaj thuhet se Zoti merr njerzit e mir pran vetes . Jeta vet eshte nje supriz . Te gjith ne lindim dhe vrapojm te gjith drejt vdekjes. Prandaj duhet te shijojm...
Autori: Suela · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Shoqja e jetes time
shoqe e di ti se sa shum te dua po te mos ishe ti un do kisha jetuar ne vetmi gjat gjith kesaj kohe ndoshta ndonjeher jemi share por minutat nuk kan kaluar i kemi then njeres tjetres me fal Leonita shoqja ime te kam zgjuar ne pik te nates du...
Autori: Edona Ramadani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: E dashura Teuta
Pothuajse u beren dy vite te plota me ty e dashura Teuta.Dy vite te embla e me plot dashuri,e gjera te papritura qe na i ofroj jeta .Ishe ti nje engjull me thjeshtisi perfekte .Nje njeri si ti esht hera e par qe Zoti me takoi ,ndoshta edhe e fundit qe me ...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Mesueses se fillores
Mesuesja ime.Ishe ti personi qe gjithnje me mbeshtete.Ishe ti personi qe sa here rrezohesha me thoje se do ngrihem me I forte.Ishte ti personi I cili nuk do te doja te zevendesoja me tjeter njeri.Ishe ti ajo qe me bere te besoj te vetja,me mesove abetare...
Autori: a.v · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria ndaj vellaut.
Askush nuk mund ta ndaloj dashurin tende ndaj nje personi , keshtu as dashurin time ndaj vellaut tim smund ta largoj askush , isha vetem nje embrion i vogel qe sapo kisha filluar te zhvillohem dhe ndieja rrahjet e zemres se vellaut kur perkedhelke stomak...
Autori: aurora quni · Lloji: Leter · Tema: per jeten dhe fuqin e saj
Qdo gje qe na ndodh ne jet per mir vet me vete flasim . po pra kjo jam un ... por kur vie qasti te perjetojm ndonje tragjedi te gjith thojn ,,pse jetoj pse mua kjo jet,, por ndalo dhe mendo ishe ti\ajo qe kur perjetoje lumturi nuk te shkonte ne mendje te...
Autori: Engjëllusha Sopi · Lloji: Poezi personale · Tema: nena ime
Nëna ime dashur sa fort, te dua nuk mundem te tregoj, nga ajo dashuri poezin ty ta kushtoj. Sa her kam qen e sëmur ti ishe aty pran ti ishe nje mjeke per mua, ti je një dhurat e qmuar per mua. Edhe kur kam dhembje, Edhe kur kam gëzim, Gj...
Autori: Emanuela · Lloji: Analize letrare · Tema: Familja ime
E mbaj mend kur ishim te vegjel.Ehhhh sa here u rrihinim me njeri-tjetrin.une ateher nuk e dija dhe nuk e kuptoja se cdo te thoshte me te vertet te kesh nje vella me te madh qe do te ishte mbeshtetja jote.por kur fati jot ishte qe te ikje ne gurbet ateher...
Autori: Artiola Mehmeti · Lloji: Leter · Tema: Gjysh...
Gjysh...te dua shum edhe pse ti je mbi yje te enderroj gjithmon,je pran meje ne ëndërrat e mia.Kur ti ike ne boten tjeter jeta ime eshte bere e hidhur por edhe shpirti im ka vdekur pa ty.Ti ishe ai qe bente jeten time te lumtur,ti ishe arsyeja qe un jet...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com