Data e postimit: 2015-04-13 15:56:24
Lexime: 3179
SKIFTERE XEMRASH
Lloji: Leter
Tema: HAJDUTEN E ZEMRES
Autori: LULJETA
Shkolla: ISA BOLETINI
Klasa: 10H
Qyteti: VORE
E-mail: LULI@gmail.com


kujdes me djemte se ato te tradhtojne
dhe te tjre ato dashurojne
ka skiftere gjithandej
qe po presin castin
qe te marin rastin

Vepra te ngjashme
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Djemte
DONT CRY(MOS QANI) Nga djemte kam kaluar nje eksperience te paharrueshme,emocionuese e mbushur plot gezime,trishtime,te qeshura e te qara.Ju do te mendoni se kjo eshte e mrekullueshme? Jo eshte krejt e kunderta,nuk eshte aspak e mrekullueshme eshte e tme...
Autori: Valton Islami · Lloji: Poezi lirike · Tema: 17 shkurti
Në këtë ditë të lumtur Kosova feston Në fytyrat e shqipëtarëve Gëzimi mbretëron. ...
Autori: Goca Sexy · Lloji: Hartim · Tema: Djemte
Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur se vajzat.Ne qofte se jane ne grup ata sillen si te forte,ndersa kur jane vetem per vetem me nje vajze,ata hapen dhe ja tregojne te gjitha sekretet asaj vaj...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Shiu Bjer mor shi ,mos pusho Bjer,bjer more shi Jepi tokës pak lagështi Jepi vendit pak freski Hiqe këtë vapë ore shi Të presin ,livadhet,pyjet grurët Të pret bujku ,të presin lulet Të presi...
Autori: Besim Asllani · Lloji: Pershkrim · Tema: Fshati ime
Fshati ime eshte shume i bukur ! Eshte shume ndjenje e mire qe te jetosh ne fshat ! Gjithandej ka gezim , hare , lumturi . Gjithashtu kane nje tradit shume te mirë ! Jane shume mikeprites ne qdo aspekt , te bejne te ndjeheni sikur ne shtepin tuaj ! Gjit...
Autori: ela · Lloji: Hartim · Tema: po vjen pranvera
Dimri u tregua tolerantdhe i tha pranvereste vinte. Ajo erdhi me hapa te shpejta.Natyra nisi te ngjallet.Dielli shtriqi rrezet e tij gjithandej.Bletet turren gjithandej ne kerkim te mjaltit. Dehesh nga aroma e luleve shumngjyreshe. Njerezit qeshin pa ndon...
Autori: kejsi · Lloji: Tregime per femije · Tema: fshatari dhe djemte e tij
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i t...
Autori: alesja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kushtuar babit tim ^_^
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty. Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin. Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dh...
Autori: veronica · Lloji: Hartim · Tema: per varferine
Varferia Varferia , na vjen prej vitesh e shekujsh si plage e pasherueshme,hera-heres si motiv i jetes , apo si sinonim i pasurise.Por vjen edhe si uragan,si varferi barbare, e eger, e pashprese qe pe...
Autori: elma mema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jeta e nje njeriu te zakonshem
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe te dashurojne .Ne jete ka caste te mira dhe te keqia .tTe qeshura dhe te qara .Ne jete mund te perballesh me sfida te renda te cilat duhet i perballosh.Mos...
Autori: Florjan Kolukaj · Lloji: Tregim · Tema: Fshatari i varfer
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i th...
Autori: greta sedefi · Lloji: Hartim · Tema: 1 SHTATORI DITE SHKOLLE
1 shtatori eshte dite shkolle per te gjithe nxenesit qe shkojne ne shkolle.Kjo dite eshte dite gezimi ku te gjithe e presin kete dite te mesojne dhe lexojne gjera qe si kane degjuar me pare.Nxenesit e presin kete dite si nje nder me te renderisshmet,per c...
Autori: Ersi Topcija · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Nata e acarte
Kur qaj e kuptoj se sa i bukur eshte shiu Sepse edhe zemra ate nate me rete vetetiu Kur me lendojne e kuptoj se sa larg jane endrrat E kur me tradhtojne e kuptoj se sa te plagosin gjembat Nuk dua te qaj me edhe kur te bie nata Sdua ti humbas endrrat ...
Autori: katerina iljazi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ca bone mir ?
njerezit flasin nga inati por ti mos u merzit ktu e ke nje person qe kujdeset nate e dite e di qe shpesh djemte premtojne rrena beso zemren tende seriozisht kam ra mrena ka nje bote pa fund tek syte e tu emocinohem...emocionohem sdua ti japi...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: po shume e bukur dhe shume e vertete

Emri: ela
Email: ela@gmail.com
Komenti: shume bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com