Data e postimit: 2016-12-10 15:21:20
Lexime: 3842
Djemte
Lloji: Hartim
Tema: Djemte
Autori: Goca Sexy
Shkolla: 28 Nentori
Klasa: VIb
Qyteti: Kucove
E-mail: lulikv450@gmail.com


Djemte...Disa persona qe ne pamje te pare duken egoiste,te forte, ne te vertete jane me te mbyllur se vajzat.Ne qofte se jane ne grup ata sillen si te forte,ndersa kur jane vetem per vetem me nje vajze,ata hapen dhe ja tregojne te gjitha sekretet asaj vajze dhe mundohen te jene te embel,edhe sic jane ne te vertete.Pra vajza,mos mendoni se djemte jane ashtu si paraqiten ne pamje te pare,sepse une e kam provuar kete gje,dhe te gjithe djemte e klases mi kane treguar sekretet.

Vepra te ngjashme
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Djemte
DONT CRY(MOS QANI) Nga djemte kam kaluar nje eksperience te paharrueshme,emocionuese e mbushur plot gezime,trishtime,te qeshura e te qara.Ju do te mendoni se kjo eshte e mrekullueshme? Jo eshte krejt e kunderta,nuk eshte aspak e mrekullueshme eshte e tme...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: shoqet
Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po kaq e veshtire eshte.kam 4 vjet qe kam gjetur shoqerine time te vertete.Dy shoqet e mia me te mira jane Jola dhe Oksana.disa mendojne se ne fakt une i kam ...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Pershkrim · Tema: Shoqja
Klasa e 9B ka shume vajza por une do te vecoje, njeren prej tyre, shoqen me gazmore te klases sone. Mosha e saj eshte 15 vjece. Eshte 165 cm e gjate me nje trup mesatar por shpirt te pasur me sinqeritet. Ne pamje te pare dallohet qarte serioziteti dhe pun...
Autori: alesja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: kushtuar babit tim ^_^
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty. Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk esht e thjeshte . Je nje person shume i rendesishem ne jeten time . Pa ty jeta ime do humbiste kuptimin. Je njeriu qe me merzit me shume ,por qe me do dh...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bullizmi
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur qe ne parashkollorin e klases sime.Nuk e dija cdo te thoshte bullizem sepse isha ende e vogel por tani qe u rrita e di me se miri cdo te thote bullizem ver...
Autori: MELISA BAJRAKTARI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: BARAZIA
Ne bote te gjithe njerezit megjithese ndryshojne nga ngjyra e lekures,nga gjinia,nga pasuria,pozita ne shoqeri etj.ata te gjithe jane te barabarte.Te gjithe jane njerez te nje bote.Ne ditet e sotme grate zene poste te rendesishme ne jeten shoqerore dhe p...
Autori: Emi Shermadhi · Lloji: Poezi personale · Tema: kur nuk te njohin,u dukesh e zakonshme,ka njerez qe nuk dine ti dallojne ngjyrat e verteta
E sheh ate vajze atje?Ate qe rri e heshtr?Po sikur te te them se ajo,eshte tipi me interesant me te cilin mund te flasesh?E vertete!Mund te te argetoje ne menyren me unike,te te beje te qeshesh me shpirt.Mund te flasi me tycper gjerat me te thella,dhe te ...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Fjale te urta · Tema: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht kam hapur syte dhe kam kuptuar se si jane njerezit ne kete bote! 3)Dashuria e vertete eshte si HERKULI qe nese eshte e forte dhe e pavdekshme nuk vdes dh...
Autori: Katana Gacaferi · Lloji: Poezi personale · Tema: Per heroin Agim Ramadanin
Pse nxen dielli lart mbi male Atje jane trimat n'Koshare Jane qu trimat e jane betu Per KOSOVE dojne me luftu. Djemt e forte trima t'vertete Eshte Agimi me shoket e vet 9 prilli ne histori Qe u m'posht "shtriga" serbi Luftuan trimat n'bore ...
Autori: Anonim · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofshin te mira apo e kunderta. Ajo per te cilen dua te shkruaj eshte karakteri im, cilesite e mia ne syte e prinderve te mi dhe shokeve me te afert. Mendimi, ...
Autori: Reilda · Lloji: Analize letrare · Tema: Tekst ndergjegjsues
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nje femonem shum i rastisur per te gjithe ne. Te gjithe e njohim dhe kemi degjuar rreth bullizmit. Bullizmi eshte nje nder fenomenet me te rrezikshem per nje...
Autori: Ana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Toka
Te gjithe e veme re rrezikun qe po i afrohet shtepise sone te bukur,por nuk bejme asgje per ta shpetuar.Jo se vetem eshte detyrimi jone,por ne shumicen e rasteve jemi ne ata qe e rrisim kete rrezik. Ndonjerit nuk i behet vone fare per kete shtepi t...




Komentet e fundit!

Emri: ?
Email: ?@yahoo.com
Komenti: Je shumë e vogël për të folur kësoj gjërash lidhur me djemte

Emri: leda
Email: jeta@hotmail.com
Komenti: ke vakt hala me e provu pastaj shohim se ca do thush per djemte

Emri: Lohvgcc
Email: lkjnjh@hotmail.com
Komenti: Ca do na tregosh me kete ti? E paske provu vete ti... Si ste vjen turp ne klase te 6 akoma cerre na shkruka goca sexy turp te kesh😛



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com