Data e postimit: 2015-12-19 19:05:52
Lexime: 3230
Ti fat i jete time
Lloji: Hartim
Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Autori: Erika Remark
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 11b
Qyteti: Tirana
E-mail: erikaremark@yahoo.com


Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile,
Te rrenjosen ne toke te shkrete ,
E plasaritjet mbi emrin tend ,
Plaken vitet nje e nga nje.
Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte
Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend!
Thuame, ti madheshti e shekujve ne qelq i izoluar,
Ti s’je Zot i vetes, e ç’kerkon ne mua?
Te shoh qiellin e shastisur qe ti i hodhe hi’ e pluhur?
A t’notoj ne dallge deti qe boshatisen anije pa kapiten?
Thuame, ti dhimbje e dejeve,pa thuame…
Ky oqean i loteve, s’ta ushqen boshllekun?!
Rrudhat po te tresin po prape aty qendron
Tretesh per te me tretur,ti plake e shekujve
Por jo ,mos qesh me kot ne dallget e zjarrit!
Ti tretesh para meje e s’behesh dot e imja.
Asgje s’te mbeti pas, e plas nga inati
Asgje pos hirit qe fsheh nje thengjill
Thengjill qe ndizet e s’shuhet kurre
E sot kur dehja ka vdekur ne grahmat e dhimbjes
Sot te lutem me gjithe forcen e saj te shkosh
Se sot un ndihem bosh,hiç mos u trishto
Mos shiko liqenin e as ujin qe rrjedh
Hijen tende mos shiko por
Largohu pa kthim…
Merre dhe buzeqeshjen,ate te trishten brenda meje
Merri qe te gjitha
Ik e po te mundesh merri dhe vitet
Se ne fund te fundit
Si dje ,si sot,si neser
Une prape do te ndihem bosh…

Vepra te ngjashme
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Realiteti dhe dueti fat-ekzistence
Ti fat i jetes time te gdhenden ne argjile, Te rrenjosen ne toke te shkrete , E plasaritjet mbi emrin tend , Plaken vitet nje e nga nje. Ti quhesh art,art ne qelq te ftohte Lashtesi e njohur nga shekujt qe s’njohe Zotin tend! Thuame, ti madheshti ...
Autori: Erika Remark · Lloji: Analize letrare · Tema: Monolog me vetedijen
Ti shkrepetime e qiejve Qe shuhesh ne mua pa reshtur Thuame ti dhimbje e dejeve A vuan ne epshin e dehur Se mua me trete ne hirin e tij Asgje nuk pe tek une Meshire e as me pak dhembshuri Asgje nuk ndieve per te zhytyren ne llum Se ike pa ardh...
Autori: b.mehh · Lloji: Poezi personale · Tema: Me gjithë shpirt
ME GJITHË SHPIRRT.. NUK JE MIRË? JE GJË SËMURË? MERRE SHËNDETIN TIM, DHE MOS E KTHE MË KURRË. KE QARË? KE SHUM LOT NË SY, MERRE GËZIMIN TIM. PO TA FAL TY PO DRIDHESH? KE FTOHTË? MERRE NGROHTËSINË TIME SE NUK TË FAL GJË KJO BO...
Autori: Sara Neziri · Lloji: Poezi lirike · Tema: Qiriri
Qiriri Si një premtim i mbajtur Shiko,shiko,ai po qesh, Si një fjalë që s'mbaron Shiko,shiko,ai po hesht, Si drita e shuajtur Ai mbajti premtimin Që ty të ...
Autori: ARLIND CELA · Lloji: Poezi dramatike · Tema: GJYSJA IME
GJYSHJA IME NE BREG TE DETIT KAM QENDRUAR, DICKA NISA PER TE SHKRUAR, NE BREG TE DETIT PO MEDITOJ, DICKA TE BUKUR DUA TE KUJTOJ, KUJTOJ PORTRETIN TEND O GJYSHJA IME, ME FLOKE TE THINJURA E FUTUR NE MENDIME, NE ZEMREN TIME TI DO MBETESH , SADO QE N...
Autori: N.Osmenaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria
Mos me ler te cmendem.Kam kaq shume gjera brenda sa po plas.Dua te qesh,dua te luaj...dua te marr fryme.Sa shume do doja qe dikush te therriste emrin tim e te me ftonte te humbisnim ne pafundesine e magjishme te jetes.Por thjesht un po cmendem!Jam kaq e i...
Autori: khloe malaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria per nenen
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: erza · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: Shqipe Gashi · Lloji: Hartim · Tema: Enderroj fetyren tende
Ditet ecinn shpejt e nen hijen e tyre gjej fytyren tende.kOhaa vrapOn e ti ju bashkOwe asaj. kOha s`ndaLet e asgje s`munde ta kthej pas weq se kujtimi per ty. Sa her qe hedh hapin e par perballem me pafuqin qe te vazhdOjj.pOr a e dini se qka me s...
Autori: AlKiDa · Lloji: Poezi lirike · Tema: NeNa
ZEMER E EMBEL ME DASHURI e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DA...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: Diarta Rexhepi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nena
Per ty nene! Nisa te shkruaj per ty thesari im i cmuar, por kujtova se nuk mjafton nje jete e tere per te shkruar per qenien me te dashur ne jete. Si mund te ekzistoj nje person kaq I persosur sa ty nene? Ti qe me linde, me mesove te dua, te qesh, te ...
Autori: Arta Lleshi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoqja ime
O shushke , shiko une e di qe do thuash cdo kjo shushka qe me dergon nje mesazh te gjate .. pika pare te luten mos fillo te mallengjehesh se s'ka lezet.. E dyta te dua shume... E din ? Shiko pak 8 vite .. pak apo jo?? psikologet thojne qe kur nje miqesi k...
Autori: Esmeralda Abazi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Femijeria
Femijeria!!!Castet me te bukura i kam kaluar tek ti,por si nje femije qe nuk e kuptova si me iku ajo kohe.Neser ndoshta,ne nje moshe te madhe,e ulur ne nje karrike do te kujtoj permallshem vitet e femijerise dhe do filloj te perlotem.Do te perlotem se nuk...




Komentet e fundit!

Emri: Amra Osmani
Email: amra-oliks@live.com
Komenti: nje poezi poetike e mrekullueshme bravo ke nje pershkrim te jashtezakonshem !

Emri: elmedina
Email: egzonhasani188@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com