Data e postimit: 2013-11-10 17:14:54
Lexime: 6432
dimri
Lloji: Hartim
Tema: stina e dimrit
Autori: eurona
Shkolla: ibrahim temo
Klasa: 8C
Qyteti: strug
E-mail: esra_kadriu@hotmail.com


hartim per stinen e dimrit

Vepra te ngjashme
Autori: ADRIANIT LECAJ · Lloji: Ese pershkruese · Tema: DIMRI
Kur u zgjova ne nje mengjes pash qe kishte rene bore dola jasht po ishte shume ftoht u ktheva brenda me gezim rrija tek dritarja e shtepis dhe shihja se si binte bor.pas ca kohe kishte rene shume bor dhe un dola te lozja me shok.po ashtu ne ndertuam edhe ...
Autori: Berat Zenuni · Lloji: Hartim · Tema: Vjeshta
Stina E Vjeshtes Fillon Prej 21 Shtator Dhe Mbaron Ne 22 Dhjetor. Ne Stinen E Vjeshtes Dita Fillon Te Shkurtohet , Kurse Nata Te Behet Me E Gjate.-Koha Fillon Te Ftohet,Dhe Eshte Me Se Shpeshti Me Shi,ere,mjergulla, Kurse Njerzit Fillojn Te Veshen Me Rr...
Autori: Izabela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ne stinen e Dimrit
Jemi ne stinen e Dimrit me acar.Tanime Dimri leshon orteqe bore qe bien mbi shtepi,male,livadhe. Zogjet e malit nuk këndojne me ne keto anë. Nuk ka më barinj qe ti sillnin gjëne e gjallë , zilet e tyre nuk tringëllojn më. -Une me shok/shoqe zyte...
Autori: art ndrecaj · Lloji: Hartim · Tema: Hartim Per Pramveren
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen nga petku.I bardhe i ...
Autori: Almira Krasniqi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Per boren
Ja zilja ra, Kemi hartim. Sa gjallëri, dhe frymëzim. Por për çudi, shikoj nga jashtë, një zog na fton, çukit në xham... Bora e parë, pemët mbuloi. çudi më parë si nuk e pamë. I vogli zog shpejt fluturoi, ti shkojmë nga pas...
Autori: Zef Gjugjaj · Lloji: Analize letrare · Tema: Dimri
Dimri është stinë shum e bukur sepse bie bor fëmijët luajn me topa bore bëjnë një njeri prej bore, rrëshqasin me saj. Në Dimër duhet të vishemi më trash se në stinët tjera sepse është më ftohet. Stina e Dimrit ka dhe ...
Autori: ajshe ismaili · Lloji: Analize letrare · Tema: pranvera ne qytetin tim
PRANVERA eshte nje nder stinet me te bukra te vitit .ajo fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershor.Sot ishte nje mengjes i mahnitshem ku une u zgjova me cicerimat e zogjve.Ne kete stine ditet zgjatem,kurse netet shkurtohen.Pra gjithcka e bukur fillon n...
Autori: Viola · Lloji: Ese argumentuese · Tema: bora
Stina e dimrit i gezon gjith femijet sepse bie bor.Femijet gezohen shum kur shaqsin me skijat e tyre dhe jan shum te lumtur.Por stina e dimrit jo veq qe i gezon femijet por i gezon edhe gjith njerzit. Dita me madheshtore eshte nata e vitit te ri dhe zbuku...
Autori: Ensar Iljazi · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera ne vendin tim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjithe ne.Ajo fillon me 21 Mars dhe mbaron me 22 Qershor. Ne Pranvere qelin lulet lulezojne pemet natyra gjelberojne dhe nderroi pamjen ng...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Natyra.
Parku kombetar i Dajtit eshte nje park mjaft i vizikuar nga shqipetaret dhe turistet e huaj.Ai ndodhet ne lindje te Tiranes.Dajti ka nje siperfaqe prej 3300 ha dhe eshte nje vend shume i pershtatshem per piknike familjare,sporte,lojera dhe aktivitete in...
Autori: FJONA SHKULAKU · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: dimri jone
Ah dimer,dimer Je stina e fundit,por me e bukura.Je stina e fundit,por me zbavitesja .Je stina e fundit,por ama edhe me e ftohta je.Te gjithe femijet cdo dite cohen nga gjumi ne mengjes,jooo ky nuk eshte nje mengjes si gjithe te tjeret.I gjithe vendi es...
Autori: Vlera Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: djellit
Djelli Ulur ne karriken e oborrit ne mendimet e mija te arta mmu shfaq nje pyetje :Ceshte djelli .Un mendimeve te mija te arta iu pergjigja :Djelli edhte nje nder gjerat me te mira ne bot ai na ngroh e ne gezohemi ai na pjek pemet e nje lumturohemi.Dj...
Autori: Vesa Fejzullahu · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 21 marsi
Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin e natyres... Nuk e nderroj stinen e pranveres, Dielli ngroh shpirtin e femijeve,buzeqeshje te femijeve cdo dite ne mesdite duke lozur e qetesuar shpirtrat ...
Autori: Ersi · Lloji: Pershkrim · Tema: Dimri
Ditet e para te dimrit erdhen me te ftohtin qe karakterizon kete stine. Pemet pothuajse jane zhveshur nga gjethet e fundit. Temperaturat e uleta, ererat e ftohta dhe reshjet e shiut jane dukurite natyrore te kesaj stine. Por gjeja me e bukur sidomos per t...




Komentet e fundit!

Emri: Arnis
Email: Arnis.123@outlook.com
Komenti: Mir boll

Emri: 123
Email: 22e2e2@hotmail.com
Komenti: shum tkeq jeni

Emri: alma
Email: alma-hoxha@live.de
Komenti: shum mir aaa?

Emri: 212352
Email: hazbi_42@lol.com
Komenti: LOL LOL LOL LOL LOL LOL

Emri: Fiona
Email: fiona.aida@hotmail.com
Komenti: Shum bukur po une dua ndihme se neser kam hartim....

Emri: gfhs
Email: fghgrfh@hotmail.com
Komenti: je njish hala skom pa ksi hartimi

Emri: na rrosh
Email: narrosh@yahoo.com
Komenti: humba disa sekonda te jetes kot

Emri: Eriona
Email: eri.doni@live.com
Komenti:

Emri: visar osmani
Email: vi_sar@zbavitu.com
Komenti: shum e bukur

Emri: Agron
Email: agron.10@msn.com
Komenti: hartim kam dimri ne qytetin tim Tema : Dimri ne qytetin tim


Emri: rabije
Email: rabije_llokumi@live.com
Komenti: ma e mira tem

Emri: Rasim
Email: rasim_mustafa@hotmail.fr
Komenti: une jam shum i mire

Emri: rabije
Email: rabije_llokumi@live.com
Komenti: Ma e mira tem

Emri: cft
Email: lito_kk@lofo.de
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com