Data e postimit: 2014-08-20 15:28:18
Lexime: 2836
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.E keqja largohet ,e mira dyfishohet !


2.Harrimi është pluhur i trashë i të ligës ,dhe i vdekjes !

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Narkomani Filloi ta përdorë drogën Që në rini Ia shkatërroi jetën vetës Me këtë pluhur t'zi Ia ka prishur gjakun ore Ia ka prishur shëndetin Ia ka prishur mendjen Ia ka humbur imunitetin I janÃ...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: "Çka përmban Urtësia"
Urtësi është një gjë që është e vërtetë dhe që nuk e ndryshon dot ti, Urtësia bën pjesë në mirësi që nuk ka fare ligësi. Vetëm një urtësi m...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i bamirësisë
Nëse ndonjëherë ndjen në zemër ngushtësi, ilaçi më me ndikim është të bësh bamirësi, nëse nuk ke njohuri për shërimin që përfiton ti, atëherë pa provoje mos ndoshta ndërron mendim ti?! ...
Autori: Bekon Demiri · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Përshkrimi i sinqeritetit
Sinqeriteti ka për detyrë të udhëzoj ty në atë që është e mirë, prandaj mësoja vlerën sinqeritetit sepse të hapen dyert e Xhennetit. Sinqeriteti të dhuron përfitime sepse tÃ...
Autori: Shkrimtari i panjohur · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Varfëria
Të plendosur në rrugë, një fëmijë të gjorë unë pashë. Ai lyp e është i shkretë, dhe i braktisur nga të gjithë. Hej,dëgjoni! Nuk ju dhëmb ai shpirt kur shihni atë që përpëlitet për një strehë? Nuk ju trishton aspak kur ...
Autori: Lorena · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Emigranti
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire. Nje njeri qe veshtirsite e jetes e detyrojne te largohet nga atdheu i tij Nje njeri qe detyrohet ti thote atdheut te tij 'Lamtumire'. Nje njeri qe largohet per te hapur nje faqe te re ne je...
Autori: Anna Çani · Lloji: Thenie · Tema: Vajza e Letrës
"Heshtja nuk është shenjë ligësie; Bën zhurmë kush përbrenda është bosh"
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Një e ligë s'paguhet me dhjetë të mira ! 2.Nuk jetohet si qeni në zingjir !
Autori: Hani alija · Lloji: Fabul · Tema: Gjuha
Një herë e një kohë rronte një njeri shumë i zgjuar, por shumë i varfer. Për të fituar buken e gojes ky njeri punonte si gjellëbërës tek një i pasur. I zoti mburrej për pasuritë që kishte por ishte torrollak. Një ditë pasaniku ftoi di...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E keqja lahet me të mirë,e jo me të keqe !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E mira vjen ngadalë,e keqja sa hap e mbyll sytë !
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femije apo I rritur
Femijeria eshte nje ndër periudhat e cila ndikon më së shumti në të ardhmen tonë.Pasohet nga shumë ngjarje të cilat janë vendimtare.Ajo është nje kujtim I fortë dhe nostalgjik per te rriturit e sotëm.Gjithashtu mbështes atë mendim që ësht...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Vuajtjet
Zemër e regjur me vuajtjet e së shkuarës E shkrirë dhe e tretur prej vajit rrëke Piskama të tmerrshme bien si rrufe Në qiell të zi të therorit. Gërmadhë kalbësirë,e zaptuar nga frika e dhimbja. Luajnë,hidhen,kërcejnë në mes tÃ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.E mira nuk ka fund ,e keqja e ka fundin ! 2.Shakaja nuk bëhet në cdo kohë ! 3.Njeriu dallohet nga puna ! 4.Dikush e nis,tjetri e bitis !




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com