Data e postimit: 2014-07-27 23:10:39
Lexime: 3643
Thënie të mencura
Lloji: Fjale te urta
Tema: shoqërore
Autori: Fejz Demiri
Shkolla: GJON .NIKOLL .KAZAZI
Klasa: 11
Qyteti: Gjakovë
E-mail: feiz-12@hotmail.com


1.Bukuria nuk zgjat gjithmonë,dituria cdo herë qëndron !

Vepra te ngjashme
Autori: Muhamed.K · Lloji: Thenie · Tema: Arsimi,dituria
Dituria ( edhe "dija" apo "dijenia", dhe "njohuria" nganjëherë) është informacioni (lajmi) i përvetësuar nga një person, organizatë apo ndonjë qënie tjetër. Dituria është dijenia dhe kuptimi i ngjarjeve, së vërtetës apo njohurive të përf...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Rrefenja · Tema: Dituria
A ka gje me te rendsishme sesa dituria, Jo Dituria eshte gjeja qe me se shumti njeriu duhet te luftoje. Siq thote nje thenie; Dituria te dergon ne rruge te drejte,Mendo pak. Eshte e vertete. Mos lufto per nje note por per dituri, Sepse ajo eshte me...
Autori: ornida · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Bukuria e kalit është ne vrapim Bukuria e lules është ne lulzim Bukuria e borës është në natyr Bukuria e diellit është në ngrohtësi Bukuria e Jon është në dashuri
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1. Nuk sjell gjithmonë jeta shpërblime ! 2.Asnjëherë mos u kënaq me suksesin që ke arritur ,gjithmonë kërko më shumë nga vetja ! 3.Gjithmonë nga të këqijat, mundohemi që ta nxjerrim një të mirë !
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Ndonjëherë njeriu ,duhet të ketë inat edhe nga vetëvetja ! 2.Nuk sjell gjithmonë jeta shpërblime ! 3.Përvoja e mëson njeriun si të jetojë ! 4.Lumit asnjëherë si ndalet burimi !
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, dija, dija eshte pushtet
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura që ne aspirojmë. Me fjalë të tjera, të dish çfarë të bësh, në çfarë kohe, në cilin drejtim dhe cilët janë parametrat që rezultojnë në li...
Autori: Anonime · Lloji: Analize letrare · Tema: Pjesa 2
Vazhdim pjesa II Po pra, ato gjërat që nuk i kam pasur në fëmijëri më lanë të kuptoja shumë gjëra me rëndësi. Ndoshta mënyra se si i kuptova nuk ishte e duhura fundja edhe unë kisha ëndrra fëmijërore që më mundësonin të jetoja e t...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Fjalë të Mira Thuaj fjalë të mira O Njeri Realitetit jepi përparsi Thuaje të vërtetën Gjithkush të ka lakmi Mos e parapëlqe gënjeshtrën S guxojmë të mendo...
Autori: Leonita Berisha · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nënë
Nënë Fjalë më të ëmbël se kjo nuk ka Fjala “NËNË“ të bënë krenar Nga do që shkoj të mendoj Asnjëherë s‘të harroj Më mësove, më edukove Në çdo lotë më gëzove Nëna ime më e mira bë botë T‘mirat e kësaj bot...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Vuajtja nuk zgjat vetëm një cast !
Autori: Big G · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ese, bukuria, koncepti i se bukures
- Shumë gjëra mund të jenë të bukura. Peisazhet, fytyrat, arti, yjet në qiell, e me radhë. Bukuria nuk është një gjë e prekshme, ajo ekziston vetëm në mendjet tona si një ndjenjë e këndshme. Nëse duam ta shpjegojmë, ne perceptojmë diçk...
Autori: Lorena Luarasi · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Krahasimi i agimit me perendimin
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme për këtë temë. Bukurinë e kemi të paraqitur kudo. Vetëm në një moment mund të gjejmë kaq shumë kontraste të së bukurës. Po gjithë jeta sa e bu...
Autori: Erbuna Hajdari · Lloji: Analize letrare · Tema: Babi
Heri im, Mbreti im, Ngrohja ime, mbeshtetja ime me e madhe eshte “Babi”. Sa herë që e shoh qe vjen nga puna vrapoj dhe e përqafoj, kur e përqafoj e ndjej në zemrën time një ngrohtësi të madhe. E ku ka më mir se sa kur e ke prindin afër vet...




Komentet e fundit!

Emri: anna d
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ah! kjo po



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com