Data e postimit: 2020-05-27 18:01:44
Lexime: 2935
Gjeli dhe dhelpra
Lloji: Fabul
Tema: Gjeli i zgjuar
Autori: Willi gam
Shkolla: Bed
Klasa: 10
Qyteti: Angli
E-mail: williamgam@gemail.com


Na ish nje gjel qe thuhej se ishte me i zgjuari.Nje dite i afrohet dhelpra dhe i thote:Pershendetje i dashur gjel!Si thua te me japesh nje perqafim si shenje e ardhjes se pranveres?
Gjeli i thote:Ah,sa mire e ke menduar,por si thua te na bashkohet dhe qeni i stanit se ate se perqafon njeri?
-Epo🤨si thua sikur te takohemi nje dite tjeter?😊😊
-Si te duash☺️😁
Sa inat i erdhi dhelpres🤣🤣dhe iku me bisht nder shale😁😁💩💩

Vepra te ngjashme
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Dhelpra Eshtë dinake Grabitqare Eshtë e shkathët Guximtare Shpesh natën Hyn n'kotec Merr pulë e gjel Me bisht t'gjatë Si shtëllungë Me fytyrë mprehtare Largohet nga aty Si të mos ishte fare ......
Autori: Danjela · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vleresimi i vetes
Si mund te shkaterohet njeriu kaq ngadale . . Qetesisht ashtu si format e henes cdo muaj cdo kohe nuk mbeten njelloj ? A thua te mos i ket mbetur gje tjeter per te ber ? A thua te jet kaq i heshtur dhe te pajtohet me fatin e henes .. gjithmone te njejtat ...
Autori: Ervisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Atij...
Perse yjet sonte nuk shkelqejne? A thua edhe ato mungesen tende ndiejne? A thua dashuria mund te dhurohet Askush vec zemres nuk e di sa cmohet. Jam une qe theras me zë te shurdher Dhe vuaj brenda vetes kete dashuri Nuk di si te veproj Ndonjehe...
Autori: Yllka · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Halla ime
Nuk do te besoja kurre qe ty do te shkruaj ne shkrim.Jo qe nuk e meriton.Dije qe pa filluar ende te shkruaj,te them ty se te dua.Ti me thua'se je motra ime,tani me kur dalim te shetisim,kur ecim,kur qajme,kur qeshim une jam me ty dhe ti me mua'.Ti je nje ...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Poezi personale · Tema: vetvetja
Askush s'te do sa ti veten askush s'beson tek ti.. vjen nje moment kur thua .. NDAL!! jo gjithcka ne kete bote vertitet tek ti. Ndjen qe s'te ndjejne ndjen qe je larg a thua valle.. perse ke ardh?! Mendon se duke lotuar gjithcka e le pas...
Autori: hani alija · Lloji: Tregim · Tema: dhelpra dhe dallendyshja
nje dite nje dhelper duke mdenjur pa nje dallendyshe me nje cope buk ne goj. Dhelpra u afrua afer dallendyshes .dhelpra donte tia mirrte buken dhe te ikte.dhelpra i tha dallendyshes do te kendosh. dallendyshja tha: pse te kendoj? dhelpra u pergjigj:te sh...
Autori: Izabela Shelna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mami im
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shume sa edhe sikur te gjitha oqeanet , detet, lemenjte te ishin boje per te shkruar s'do mjaftonin, edhe sikur cdo centimeter i tokes te ishte leter s'do dil...
Autori: aaann · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjeli
ej, a e dini? kam zbuluar nje gjaegjeze shume te bukur, e cila thote keshtu: gjeli kur kendon, mbyll syte. nga se ndodh kjo? pse i mbyll syte gjeli kur kendon? sepse eshte e vertete qe gjeli kur kendon, mbyll syte, por pse? kete gje kerkoj une nga ju:...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Nema më e madhe për një njeri është kur i thua : '' Mbetsh pa punë '' !
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi personale · Tema: Jeta
Keshtu sic jam duke qendruar per kujtimet jam duke menduar Perpara syve fotografi me dalin qe ne zemer shume lumturi e gezim me ngjallin. Kur isha i vogel po mendoja qe vetem qeshja e lodroja A thua kaq shpejt koha paska kaluar qe ato k...
Autori: Eva Hysaj · Lloji: Analize letrare · Tema: DHELPRA DINAKE QE DONTE TA HANTE SORREN
DHELPRA DHE SORRA Një ditë një sorrë po kalonte rrugës për të gjetur ndonjë ushqim per të ngrëne por një dhelpër e pa me vështrim dhe i doli para rrugës dhe i tha.Moj sorrë ku po shkon sorra i tha po shkoj të gjejë ushqim?DHelpra iu p...
Autori: argita islamaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babi
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum misterioz dhe mallengjyes, e di se nuk mund t'is kthej ato qe i beri per mua dhe kam nje ndjenje qe ai eshte krenar me vajzen e tij.Askush nuk mundet te t...
Autori: samanta myka · Lloji: Thirrje · Tema: te mbrojme pa kushte
Nje here e nje kohe ne nje fshat te vogel ndodhej nje plak i cili nk sillej mire me askend sepse ishte me kryelarte se te tjeret.Te gjithe e urrenin dhe nje dite nje vajze e fshatit mori nje mesazh ku thuhej:"nese nuk e ben plakun qe te sillet mire me te ...
Autori: Sherin · Lloji: Fabul · Tema: Shkolla
Dhelpra dhe dhia Nje luan i madh mbret kishte nje fron qe askus nuk e arrinte dot,por nje dite ky luan vdiq.Te gjithe banoret qe i sherbenin luanit provuan nese kurora i rrinte mire ndonje kafshe tjeter.Te gjithe e provuan,por askujt nuk i binte perve...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com