Data e postimit: 2015-03-19 16:52:56
Lexime: 3545
mbro dhe shpeto
Lloji: Thirrje
Tema: te mbrojme pa kushte
Autori: samanta myka
Shkolla: 9-vjecare xhafzotaj
Klasa: 8b
Qyteti: 4-rruget
E-mail: Sami@hotmail.com


Nje here e nje kohe ne nje fshat te vogel ndodhej nje plak i cili nk sillej mire me askend sepse ishte me kryelarte se te tjeret.Te gjithe e urrenin dhe nje dite nje vajze e fshatit mori nje mesazh ku thuhej:"nese nuk e ben plakun qe te sillet mire me te gjithe atehere te gjithe ne fshat do te vdesin.Vajza e frikesuar por trime arriti ta bente plakun te mire.Nje legjende thote qe kush e lexon kete pjese duhet te sillet mire me te gjithe,te ndihmoje te varferit,kafshet te gjithe pa perjashtim perndryshe pas 1 jave do te vdesi.Kam degjuar nje rast te tille dhe personi ka vdekur.Kete rast e kam degjuar une dhe kush e di sa te tjere e kane pesuar.Beni mire te me degjoni ose do te jeni nje viktime e rradhes.

Vepra te ngjashme
Autori: marinela sharka · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ese vdekja
vdekja eshte per cdo njeri. cdo kush do te mbylle syte nje dite ashtu sic kane bere shume njerez para nesh. per shume njerez vdekja ka qene e lavdishme. shume persona kane mbetur ne histori. por ...
Autori: Drilon Beqaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta ne fshat
Jeta ne fshat eshte disa here me e mire se jeta ne qytet.Kete mund ta vertetojm me shume argumente.Ajri ne fshat eshte shume i paster,por edhe fshataret jane shume te shendetshem sepse ata ushqehen ne mengjes me qumesht te fresket dhe veze.Ajri eshte i pa...
Autori: David Bruçi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shoku
Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ndonjehere i ndihmon te tjeret ti krenohesh me vepren tende.Per çdo njeri nje ndihme sado e vogel apo e madhe te jete eshte domethenese.Ne çdo moment te ...
Autori: Aaaa · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Bullizmi
Une jam nje vajze e cila eshte bullizuar qe ne vitet e para te shkolles, e ne fakt kjo gje ka nisur qe ne parashkollorin e klases sime.Nuk e dija cdo te thoshte bullizem sepse isha ende e vogel por tani qe u rrita e di me se miri cdo te thote bullizem ver...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: xhulia metaj · Lloji: Poezi kolone · Tema: poezi personale
nje adoleshente jam sot moshe pak ne rrezik jam perpjekur te pershtatem ne kete rast mos te jem viktime e vogel dhe e shkathte por kaloj cdo situate nuk bezdisem aspak kur te tjeret me kane inat inatosem shpejt lehte nuk ik inati ama nd...
Autori: Sherin alimehmeti · Lloji: Tregim · Tema: tregim
Na ishte nje here nje trendafil i kuq.Ai trendafil i bente lulet te celin dhe diellin te shkelqeje.Ky trendafil magjik ishte i nje gjigandi te tmerrshem.Per te marre trendafilin e kuq duhet te mundnin gjigandin.Nje djale qe kishte degjuar per kete trendaf...
Autori: Desara · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Stop bullizmit
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per ta kuptuar kete duhet te futeni brenda botes se bullizmit.Perpiquni td beheni shok me nje person qe eshte pre e bullizmit.Ai mbase eshte i shendoshe ose k...
Autori: Reilda · Lloji: Analize letrare · Tema: Tekst ndergjegjsues
Ne ditet e sotme hasim cdo dite ne rrethin tone shoqeror raste te shumta bullizmi. Bullizmi eshte nje femonem shum i rastisur per te gjithe ne. Te gjithe e njohim dhe kemi degjuar rreth bullizmit. Bullizmi eshte nje nder fenomenet me te rrezikshem per nje...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Rina Cakrani · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: TE NJOHESH VETVETEN
‘Armiku me I rrezikshem eshte vetvetja’. Kjo eshte shprehja qe me vjen ne mendje shpesh sa here qe dikush thote se eshte e rendesishme te njohesh vetveten.Nese s’e njeh mire vetveten,ajo mund te te behet pengese,por nese e njeh mire ate,ajo do te te...
Autori: Eridona Xhari · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: "Fshati dhe Qyteti"
Cdonjeri kudo qe ndodhet e ka nje prejardhje dhe jeton ne nje vend. Dallimi eshte vendi ku jeton ai.Mund te jete nje qytet apo nje fshat. Dy vende qe ndryshojne plotesisht nga njeri-tjetri.Sigurisht se mendimet lidhur me kete teme jane nga me te ndryshm...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: JOANA RUKO · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: shoqet
Ne ditet e sotme eshte shume e veshtire te gjesh apo te kesh miq te vertete.Por dhe ti zgjedhesh po kaq e veshtire eshte.kam 4 vjet qe kam gjetur shoqerine time te vertete.Dy shoqet e mia me te mira jane Jola dhe Oksana.disa mendojne se ne fakt une i kam ...




Komentet e fundit!

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: flm qe jep moral per shoqerine shqiptare

Emri: fatmira leshaj
Email: fatmiraleshaj_@yahoo.com
Komenti: Un per vete e besoj edhei mbroj te gjithe,si ty.



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com