Data e postimit: 2012-03-28 10:53:58
Lexime: 8716
dashuria
Lloji: Ese vleresuese
Tema: Dashuria
Autori: klara seferkolli
Shkolla: 9vjecare
Klasa: 9
Qyteti: bilisht
E-mail: emilove83@yahoo.com


dashuria,me e larta e ndnjenjave ,me e pastra e shpirtit,burimi i jetes dhe i shpreses.jetojme ne nje enderr ku hedhim pas kraheve te kaluaren dhe jetojme te nesermen .Nga jeta mblodha copezat me te bukura dhe krijova nje ditar.E veshtroja me admirim dhe e pashe qe aty jetonte nje dashuri,nje yll ndricues icili arrinte te mposhte cdo gje dhe te kalonte cdo pengese.Dashuria na dhuron nekterin me te embel te jetes.Mundohemita hedhim pas kraheve dhimbjen e ta leme gezimin te pushtoje zemrat tona.Por ska jete pa dhimbje ,dashuri pa lot.E ate qe eshte dhimbja ime mundohem ta kaloj mes endrra thesaresh.e tille eshte dashuria .e bukur te ben te prekesh qiellin me dore por edhe te perplas fuqishem ne toke per te provuar shijen e keqe te zhgenjimit.

Vepra te ngjashme
Autori: Fitore Krasniqi · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Jeta
Fakti qe ne jetojme nenkupton qe ka arsye per te jetuar dhe nuk ka dyshim qe jeta eshte e bukur.Pavarsisht dhimbjeve,sfidave gjithmon egziston nje dege per t'u kapur dhe per te vazhduar me tutje.Eshte fakt i pamohueshem qe Zoti na sfidon qdohere ne jete p...
Autori: melina · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
si nje flak e ndricme ndodhet ne zemrat tona ndodhet aty perher ne zemer , si nje shkendij e zjarrte ajo eshte dashuria ... dashuria per njeriun tend te zemres , per familjen ti falesh dashuri njerzeve qe do me shume Dashuria... Ajo ndjen...
Autori: lea · Lloji: Ese krahasuese · Tema: dashuria
Dashuria nje ndjenje qe nuk shpjegohet me fjale ...nje ndjenje e jashtezakonshme ... te kesh dike afer qe e do dhe ti thuash cdo here fjalen 'TE DUA' te kesh afer personin qe do ta kapesh per dore ta puthesh ta perqafosh ... nje person qe te cilin edhe n...
Autori: Enejda Llupi · Lloji: Hartim · Tema: Lufta
Lufta fataliteti i jetes njerezore! Lufta, perfytyrimi i pare qe na vjen ne mendje eshte shkaterrim,dhimnje,gjak,lot.Eshte mjaft e lehte per ta filluar nje lufte,por mjaft e veshtire per ta dhmangur dhe per t'i dhene fund asaj mjaft e veshtire.Pse duhet t...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Te dua
Dashuria Dashuria eshte ndjenje Dashuria eshte flake Dashuria eshte e nxehte Dashuria eshte dashuri Dashuria lind dhe rritet cdo dite,para syve tane,brenda zemres tone Zemra rreh fort,shume fort per personin qe kerkon,rreh aq fort sa del nga kraharo...
Autori: khloe malaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria per nenen
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: AlKiDa · Lloji: Poezi lirike · Tema: NeNa
ZEMER E EMBEL ME DASHURI e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DA...
Autori: Erimelda Karaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Dashuria eshte ndjenja me e bukur dhe me fisnike qe buron ne shpirtin e paster te nje individi. Une do ta cilesoja si nje element hyjnor qe te privilegjon dhe te ben te ndihesh si ne qiellin e shtate. Ajo i jep shije, gjalleri dhe kenaqesi te pamundur jet...
Autori: Juxhino · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Cfare eshte dashuria per ju?
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter. Ajo mendohet zakonisht si e pamundur te perkufizohet, prandaj, sa here perpiqemi ta perkufizojme, perfundojme duke i vene kufizime. Dashuria nuk e ka nje...
Autori: erza · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena
e kush tjeter mund te jete veq ti nene fjale me te embel ska bota nene e para fjale qe belbezon foshnja ne kraharorin tend ,me aromen tende nis jeta Vitet kalojne dashurine per nenen ato se mposhtin dot ZEMER E EMBEL ME DASHURI qe mbjell veq paqe e ...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
× Search Modes ALLIMAGESVIDEOSBOOKSNEWSFLIGHTSSEARCH TOOLS Search Results Translation result Love is an intangible feeling that makes us vulnerable to danger, pain and suffering. However, love is the foundation of fr... More Dashuria ësh...
Autori: Dashuria...ARMIKU IM · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria eshte leck fare
Thon... Dashuria eshte mbi gjithqka... Thon ca njerez,po dashuria eshte leck faree Vertet e besoni dashurin? Po dashuria nuk egziston,, Jam Vajza me e bukur ne shkollen time cunat cmenden pas mejeeeeeee Po dashuria eshte leck faree TE URREJ DA...
Autori: Anonim · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria
Jeta eshte shume e komplikuar, por nje pjese mjaft e rendesishme e saj eshte dashuria. Njeriu ne jete ka shume dashuri. Mudn te permendim dashurine per familjen, per miqte, per profesionin, per njeriun e jetes e per shume te tjera, por vetem per nje je i ...
Autori: Arlinda · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Perse te studjojme
Jeta është si nje shtëgtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here t...




Komentet e fundit!

Emri: dona
Email: dona@hotmail.com
Komenti: ese e mrekullueshme te lumte

Emri: maris
Email: marisshehi@gmailc.om
Komenti: pooo shumeeee

Emri: maris
Email: marisshehi@gmailc.om
Komenti: pooo shumeeee

Emri: klara
Email: emilove83@yahoo.com
Komenti: shum flm toni

Emri: Toni Hamzaraj
Email: toni.hamzaraj@yahoo.com
Komenti: Personalisht me pelqeu shume. Urime!

Emri: klara
Email: emilove83@yahoo.com
Komenti: A iu pelqeu ??????????



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com