Data e postimit: 2017-12-07 20:07:57
Lexime: 14061
Festat e fundvitit
Lloji: Hartim
Tema: Festat e fundvitit
Autori: Rindrit Telaku
Shkolla: 7 MARSI
Klasa: 6
Qyteti: Theranda
E-mail: rindrit2006@gmail.com


Ne kete periudh festash githqka ndryshon jo vetm nga pamja por edhe zemrat e njerzve te cilat ishin te mbyllura.Keto festa nje gje i ben edhe me te bukur ngjyra e bardh e cila mbulon gjithqka.Keto festa jane Vitit i ri,por edhe Krishlindjet.por nuk eshte vetem bora e cila i ben te bukura keto festa por edhe zbukurimet qe vuhen ne gjdo shtepi e shitore.por festa qe Kosova e feston me se shumti eshte Viti ri ne te cilen pas ores 12:00 te nates ndizen fishekzjarret.

Vepra te ngjashme
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Krishlindjet dhe Viti i Ri
Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te bukura me te cilat ne mbyllim nje vit dhe presim ardhjen e nje viti te ri.Si Krishlindjet,edhe Viti i Ri jane dy festa shume te bulura dhe madheshtore qe f...
Autori: ARNISA BRAHIMI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PER FESAT E FUNDVITIT
Festa e viti te ri Festa ime e preferuar eshte njera prej diteve me te festuar ne Bote secili popull e feston vitin e ri ne menyren e ti ne festojm vitin e ri me 31 dhjetor e vendosem pemen e viti te ri ne nje cep te shtepis e zbukurojm me drita ne diten ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Viti i Ri Gëzuar viti e ri O fëmijë Për ju pastë lodra Për pleqtë rahati Gëzuar viti i ri Festoni ju o miq Tmerrohuni ju o armiq...
Autori: Vlora Sokoli · Lloji: Poezi personale · Tema: Dita e Flamurit
Numri 28 më është kujtuar , përse ky numër është i bekuar Është festë shqiptare ditë e madhe për ne , festën e flamurit do të presim ne . Me gëzim të madhë kur shqiponja kalon , e dijmë ne se festa na afron .
Autori: Kushtrim Berisha · Lloji: Leter · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
Autori: SARA XHELESHI · Lloji: Poezi personale · Tema: 7 DHE 8 MARSI
DY FESTA TE BUKURA TE PRINDERVE TE MIJ NJERA NE SHKOLLE E ...
Autori: besjana · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dimri
Dimri Në Vendin Tim Dimri në vendin tim vie me dëborë.Ne rrësqasim me saj,me ski etj ne me shokët e mi lozim me topa bore ne ndërtojmë dordolec.Ndonjëher bie edhe shi.Në dimër moti ndryshon dhe vishemi më trash dimri fillon më 21 dhjetor dhe...
Autori: Gresa :) · Lloji: Poezi dashurie · Tema: 8 Marsi
8 Marsi Nënën per 8 Mars Fort e putha une Dhe ne vesh i thash Qofsh e lumtur shumë! Kur ti je e lumtur Ndjej dhe une gëzime Festa jote e bukur Eshte dhe festa ime.
Autori: Shpresa abdullai · Lloji: Hartim · Tema: Festat e nëntorit♡
Festat e nëntorit janë shumë me vlerë dhe të gjith shqiptarët i duan festat e nëntorit! 28 nëntori-Festa e flamurit kuq e zi i qëndisur nga marigona dhe i ngritur nga dora e të madhit Ismail Qemalit në vitin 1912.Kjo festë është e mrekul...
Autori: KRISTJANA · Lloji: Pershkrim · Tema: viti i ri
VITI I RI ESHTE FESTA TE CILEN NJEREZIT E PRESIN ME PADURIM.SOFRRA SHQIPTARE PER VITIN E RI ESHTE GJITHMONE E MBUSHUR. GJELI I DETIT NUK MUNGON KURRE . PA DYSHIM QE AS BAKLLAVAJA. KA EDHE SHUME USHQIME TE TJERA QE NA SHIJOJNE AQ SHUME SEPSE JANE TE PERGAT...
Autori: Valton Islami · Lloji: Poezi lirike · Tema: 17 shkurti
Në këtë ditë të lumtur Kosova feston Në fytyrat e shqipëtarëve Gëzimi mbretëron. ...
Autori: Anonim · Lloji: Thirrje · Tema: Kombi
Te dashur bashkemoshataret e mi! Visaret e kombit tone ne i shikojme te poezia popullore, tek kenget dhe vallet e ardhura brez pas brezi, tek veshjet popullore, te cilat i kane shoqeruar njerezit ne gezime, festa e dite te vecanta, ne ritet festive te da...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kudo qe shkoje shihje njerez qe ishin veshur me xhupa te trashe. Duke qene se temperaturat ishin shume te uleta u vendos qe shkollat te mbylleshin per 3 dite....
Autori: eneida nurishi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e shkolles ne shkollen nazim gafurri
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...




Komentet e fundit!

Emri: asdfghjlkl
Email: kuksiani@gmail.com
Komenti: Përshkrim shumë i bukur

Emri: asdfghjlkl
Email: kuksiani@gmail.com
Komenti: Kevin Çika dhe L janë kushërinjtë e mi.Ata ndajnë pasionin e shkrimit të veprave letrare.Ju lutemi që ti shikoni këto vepra të tyre se janë shumë të bukura.(Hartimi shtëpia në fshat,tregimi Frika e të qenurit vetëm,poezite dramatike Nëse dhe Mall dhe poezinë Deti.

Emri: Kosova-Hackers
Email: pergjoka.daniell@gmail.com
Komenti: Mir Osht ! Brw



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com