Data e postimit: 2015-10-28 17:26:43
Lexime: 15782
frike nga vetmia
Lloji: Hartim
Tema: frika per shkak te vetmise
Autori: asma
Shkolla: vasil shanto
Klasa: 9a
Qyteti: shkoder
E-mail: sukaj@mail.com


Frika eshte nje enigme.Nje enigme, filli i se ciles paraqet kompleksin e saj.Shpeshhere e pyesim veten:"Pse kam frike?"ose"Kush e shkakton ate?"
Fare e thjeshte .Nje nga arsyet pse kemi frike eshte edhe frika ndaj vetmise.Vetmia eshte nje term vertete shqetesues ,ajo gerryen me force brenda zemres se njeriut duke futur brenda grimca te vogla frike.Te gjithe njerezit kane frike.Ata kane frike nga mendimi se jane ose se do te jene vetem.Vetmia shkakton shume turbullira ne mendjen e njeriut ,gje qe e ben ate ta humbe krejtesisht arsyen dhe te futet ne nje valle te frikshme ,nga e cila duhet shume pune per te dale.Njehere e pyeta nje njeri te vetmuar duke qeshur:"A ke frike?"Ai u kthye nga une i habitur dhe me tha:"Po sigurisht qe kam".E shtyre me shume nga kureshtja e pyeta :"Po pse ke frike ?"Ai me dha nje pergjigjie qe nuk do ta harroj kurre.Me tha :"Ne jetojme ne nje bote ku pothuajse gjithcka eshte ne kontrast me njera-tjetren.Vuajme ,qeshim,qajme,por perseri jemi gjalle.Dhimbja dhe lumturia i japin kuptim jetes sone.Zemra ime eshte e ndare ne shume copa per shkak te vetmise ,por ama ka perseri fuqi te ece perpara.Dhe te them te verteten ndonjehere frika se po bashkejetoj me vetmine e pllakos shpirtin tim,por menjehere me qeteson shprehja e nje dijetari te shquar i cili thote:"Trendafili duroi shoqerine me gjembin ,prandaj mori arome te kendshme."Keto fjale te ndritura jane ngulitur thelle ne mendjen time,ato me largojne friken e vetmise ne caste te tilla dhe me sherojne mendjen.Tani edhe une e kuptoj se vetmia dhe frika jane nje pjese e pandashme e jetes,dhe se jeta eshte ajo qe s`njeh kufi.Per fat te mire une kam arritur t`i largoj frikerat dhe dyshimet nga mendja ime ,dhe me nje siguri te plote i them vetes :"Jeta nuk eshte me telekomande ,prandaj ngrihu dhe ndryshoje vete."

Vepra te ngjashme
Autori: Atea Avdyli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Vetmia
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jesh vetem do te thote te mos kesh askend te flasesh,te qash e te qeshesh.Askush nuk do ta deshironte kete,as per veten e as per dike tjeter. Vetmia eshte nj...
Autori: Anonimous · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vetmia
Vetmi.Qetesi.Shpesh me pelqen te rri vetem.Te shijoj qetesine dhe erresiren.Shpesh ndjehem mire dhe arsyetoj ne keto rrethana.Por kjo qetesi,kjo vetmi me mbeshjell me frike.Me ben te mendoj gjera te paqena,me fut ne nje bote ku shof c'ka nuk mund te shof....
Autori: Erika Ciku · Lloji: Ese filozofike · Tema: Frike...
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... Frike per te folur sepse mund te thuash dicka gabim ... Frike per te menduar sepse mund te veprosh gabim ... Frike per te dashuruar sepse jeta ishte e mbush...
Autori: samira · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: frika ne jeten tone
si cdokush tjeter edhe une e kam provuar te kem frike. kjo ndjenje te tmerron te pushton te teren pa te pyetur fare.eshte brenda teje eshte ne ty e smund ta largosh prej vetes. mua me ka ndodhur shume here te kem frike. po permend disa raste: kur isha me ...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: frika
Te gjithe kemi frike e shpehhere mund te frikesohemi pa qene nevoja.Gjithmone ajo ndenja e pasigurise,e humbjes,e fajit qe na pushton.Frikesohemi se mos valle veprimet e se tashmes na ndikojne ne te ardhmen.Dikur kisha frike nga erresira nga dicka qe e k...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi.
Shumica e njerezve nuk e duan vertet lirine,sepse liria kerkon pergjegjesi dhe shumica e njerezve kane frike te marrin pergjegjesi. Liria eshte simboli dhe virtyti i nje jetese te mire dhe plot shendet midis nje komuniteti apo nje grupi.Per te fituar li...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pse jemi vetem ???
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,preferon te rrije ne shoqerine e njerzve apo preferon te qendroje vetm.Shpesh here "qendrimin vetem"e marrim si dicka negative.Por ne ditet e sotme nuk eshte...
Autori: Samina Beqiraj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Frika
Frika eshte nje reagim emocional I fuqishem perballe perceptimit te nje rreziku te vertet apo imagjinar . Eshtë një ndjenjë shqetësimi e thellë kur jemi përpara një rreziku që na kanoset drejtpërdrejt a përpara një rreziku të ardhshëm, p...
Autori: Anxhela Hasankolli · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Humbja e guximit
Secilit prej nesh mund t'i kete ndodhur dicka nga e cila mund te jete lenduar apo merzitur.Edhe mua me ka ndoshur te perjetoj caste dhe momente te tilla,shume here e kam ndjere veten te fyer nga dikush,por nuk kam patur kurre guxim te perballem me te.Sa k...
Autori: ela · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: f
jeta na perball me shume sfida. sfidat jane te pafundme. here fitojme e here humbim. gjendemi para sfides sone dhe gjeja qe na vjen ne mendje eshte dorezimi. te dorezohesh eshte dicka shume e lehte mendojme ne ,por sa e rende eshte ne te vertete per ne dh...
Autori: Glea · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vetmia apo shoqeria
Ne e dime te gjithe se vetmia eshte gjeja me e keqe,por jo gjithmon edhe vetmia ka avantazhet e saj si dhe shoqeria disavantazhet! Te jesh i "vetmuar" nuk do te thote qe gjithmon je vetem:jo.Vetmia eshte edhe ndonjehere e dobishme,ta jap nje raste:kur je...
Autori: Ariela Selimllari · Lloji: Hartim · Tema: Adoleshenca
Te rritesh nuk eshte dicka e bukur por nje gjendje qe askush nuk i ka dhene nje pershkrim ekzakt.Eshte po ajo periudhe ne jeten tone qe as nuk e di se kush dhe ku je.Cdo gje qe na rrethon na duket si nje mbeshtjellje e zeze qe ta merr shpirtin.Ndihesh hi...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...




Komentet e fundit!

Emri: Elio
Email: Elio.Domi@yahoo.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: flori
Email: floriankola2@gmail.com
Komenti: bravo shum ese e bukur

Emri: ajshe
Email: ajshe.sweet@gmail.com
Komenti: bravo ju lumte

Emri: maria
Email: maria@net.com
Komenti: wow shum e bukur urime atij qe e ka bere

Emri: asma
Email: sukaj@mail.com
Komenti: shume faleminderit

Emri: jessie
Email: jessie@gmail.com
Komenti: fantastikeeeeeeeeee/

Emri: anonim
Email: hahahah@yahoo.com
Komenti: super shum e bukur



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com