Data e postimit: 2020-11-10 19:32:46
Lexime: 5016
Durresi
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Zbuloni suprizat tone.
Autori: Besarta Elezi
Shkolla: Kushtrimi i Lirise
Klasa: 7D
Qyteti: Durres
E-mail: aveze46elezi@gmail.com


Durresi,nje nder mrekullite e bukurise shqiptare, ka se cfare t`u ofroje vizitoreve. Shtirja buze detit Adriaktik dhe Jon malet fushat dhe lulet formojne panoramen qe do te shoqeroje pushimet tuaja. Harmonia shpirti i ngrohte i banoreve mikpritja dhe kenaqesit qe do tj`u falen do tj`u bejne te krijoni miqesi te reja dhe caste te mrekullueshme. Fotot dhe shenimet ne ditarin tuaj do tj`u` kujtojne se edhe vitin tjeter ju do te vazhdoni ke rrugetim qe mban emrin Durrres.
EJANI QOFTE EDHE NJE HERE!

Vepra te ngjashme
Autori: Marilena Makri · Lloji: Analize letrare · Tema: po vijne pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se si do ti kalojme pushimet verore dhe a do te jene te paharrueshme ne anen tjeter mendojme se si do ti kemi nxjerre notat per te cilat kemi meduar dhe lodhu...
Autori: Rrahman Peca · Lloji: Ese filozofike · Tema: Dibra ime
Dibra vendi ku kan lindur dhe jan rritur prindrit e mi,ku bukuria dhe madheshtia e natyres dhe venditnuk kne fund.Fushat e gjera,malet,luginat e magjishme dominojne vendin e pa mateAtje ka dhe disa liqene shume te bukura,mbreslenese e magjiplote.Shkembenj...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...
Autori: Emi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: pushimet e mia verore
Si qdo her tjeter edhe ket vit pushimet i kalova per mrekulli. Vizitova shum familjar,takova miq te rinj,lexove lektyra te reja dhe bera shum aktivitete te tjera. Vera esht e gjat dhe padyshim se ndonjeher kam ndjer mungese e shokeve dhe arsimtareve p...
Autori: Anais · Lloji: Poezi dramatike · Tema: dhuna
Zoti duart na krijoi, Kembet na dhuroi Ato nuk u falen per te dhunuar, Por ndihmen e dashurine per te na treguar. Dhimbja e te dhunuarit nfihet ne shpirt, E jo ne duar kur dikujt i qellon pa limit. Dhuna eshte mekat, Nje nder mekatet qe zoti s'ti f...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pershkrim subjektiv.
Edhe pse nuk kam qene kurre ne Stamboll prape e dua me shume se cdo vend tjeter ne bote.Ndertesat moderne te nderthurura me ato te vjetrat e bejne Stambollin te duket si nje parajse me vete.Guret e medhenj afer Detit te Zi,ne zonen e Trabzonit,jane vend...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese filozofike · Tema: Rendesia e librave.
Te gjithe e dime situaten ku ndodhemi,nje katastrofe boterore e cila mbylli brenda te gjithe njerezit pa bere dallim moshe,gjinie,feje,njerez te pasur apo te varfer,thjesht I mbylli brenda.E kuptoj qe eshte dicka e tmerreshme por duhet te dini se edhe nes...
Autori: Andi · Lloji: Leter · Tema: Gëzuar 2019
I dashur Miri. Gëzuar vitin e ri 2019. Të uroj nga zemra ime e vogël një vit sa më të mbarë. Pjatat me meze Gotat me raki, Ejani tani, Te frstojm vitin e ri
Autori: Iris Nuri · Lloji: Poezi lirike · Tema: atdheu
U largova nga atdheu u nisa ne emigrim Dashurine per te e ndjeva per malet,pyjet,fushat e femijerise Bukurine qe ke ti Asnje tjeter per mua se ka dhe... Per gjuhen tende malli me ka marr Per kengen e bukur shqipe Zemra ne dy pjese me eshte nda...
Autori: Leonis daka · Lloji: Hartim · Tema: Pranvera
Pranvera eshte njëra nder stinet me te preferuara ne pranvere qelin lulet lulezojne pemet gjelbërohen fushat,malet dallendyshet kerkojne vende per qerdhe femijet dalin lozin,bujqit lëvërojnë arat e tyre,bëhet një kohë me e nxehtë vishemi me tesha...
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: pushime....
Pushimet verore Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKUL...
Autori: KRISTJANA · Lloji: Pershkrim · Tema: viti i ri
VITI I RI ESHTE FESTA TE CILEN NJEREZIT E PRESIN ME PADURIM.SOFRRA SHQIPTARE PER VITIN E RI ESHTE GJITHMONE E MBUSHUR. GJELI I DETIT NUK MUNGON KURRE . PA DYSHIM QE AS BAKLLAVAJA. KA EDHE SHUME USHQIME TE TJERA QE NA SHIJOJNE AQ SHUME SEPSE JANE TE PERGAT...
Autori: L · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Malli i nënës
Valët e detit largohen dhe sytë duket sikur i shterohen Fryn edhe erë por nëna nuk largohet dot kërkon të mbushë detin me lot Kërkon që dikush një përgjigje ti thotë Qan një nënë buzë detit I than lotët erë flladi Ndjen mal...
Autori: Xhemis Cekani · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Ku Eshte Me Mire Ti Kalojme Pushimet?!
Dime qe secili prej nesh ka preferenca te ndryshme ne lidhje me perzgjedhjen e vendit ku do te kalojne pushimet e tyre.Per ta bere me te lehte mjafton nje krahasim midis pushimeve ne mal dhe ne plazh! Njerezit qe frekuentojne me se shumti zonat bregdet...




Komentet e fundit!

Emri: elona
Email: cipieliona74@gmail.com
Komenti: shum bukur bravo zmr



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com