Data e postimit: 2014-07-23 14:14:41
Lexime: 5552
Pushimet vereore
Lloji: Pershkrim
Tema: pushime....
Autori: Ana Xhihani
Shkolla: "3 Deshmoret"
Klasa: VI B
Qyteti: Kavaje
E-mail: anna.xhihani@hotmail.com


Pushimet verore
Si fillim uroj qe te gjithe ju njerez te jeni duke ia kaluar bukur gjate pushimeve tuaja verore...sepse un nuk po ja kaloj dhe aq bukur.....me kuptoni?,,.....UF Shpresoj qe te me kuptoni
Ne fillim mendova se vera ime do te ishte e MREKULLUESHME por nuk doli keshtu.Si fillim grupi im u shkaterrua pastaj u zura me shoqen time te ngushte dhe sapo u pajtuam nje shoqe qe nuk i flisja prej kohesh me punoi nje rreng te shemtuar qe nuk ishte fare per te qeshur...(edhe pse per ate po).
Me vone babait tim i vodhen makinen,me pas per mua hapen disa fjale te shemtuara,djali qe kam per zemer sme flet dhe i vetmi lajm i mire eshte qe kam nje banket dhe jam perzgjedhur qe ti oj lulet nuses...oh prit pak u kujtova dhe per dicka ...neshkolle dola me flete lavderimi dhe kaq.Epo cmund te ndodhi me teper?Jam......Sonte eshte nata me e mire e te gjith viti keshtu qe un do te lutem e do e lutem aq shume sa endrrat te me realizohen...Ju keshilloj te njejten gje dhe juve edhe zoti jua pranofte agjerimin




EVRYTHING BY


ANNA

Vepra te ngjashme
Autori: Marilena Makri · Lloji: Analize letrare · Tema: po vijne pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne dhe pushimet po afrohe .Ne mendjen tone mendojme se si do ti kalojme pushimet verore dhe a do te jene te paharrueshme ne anen tjeter mendojme se si do ti kemi nxjerre notat per te cilat kemi meduar dhe lodhu...
Autori: SHQIPONJE SHKEMBI · Lloji: Hartim · Tema: PUSHIMET VERORE
MENDIMI IM SE SI DO TI KALOJ PUSHIMET VERORE ESHTE QE TE SHKOJ TE DAJA TE HALLA TE TEZJA PO ASHTU EDHE NE PISHIN EDHE TEK SHOQET E MIA EDONA DHE BESJANA UNE MENDOJ SE KETE PUSHIM DO TA KALOJ MREKULLUESHEM UNE ME FAMILJEN TIME KEMI MENDUAR QE TA BEJM NJE ...
Autori: ANONIM · Lloji: Tregime erotike · Tema: VAJZAT E QETA ME KURVAT
ISHTE NJE DITE ME BORE!ISHTE SHUME BUKUR!NE KLASE KISHIN ARDHUR VETEM UNE DHE DISA NGA SHOQET E KLASES.PASI U NGROHEM PAK TEK GAZI DISA DOLEN JASHTE TE LUANIM ME BORE POR ATA KUR U KTHYEN ISHIN DUKE QARE.NJE DJALE I KISHTE GJUAJTUR ME BORE.CFARE GANGSTERI...
Autori: Shkurta Xheladini · Lloji: Hartim · Tema: Vera
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dhe bujqit dalin e punojn ne ara. Ne pushimet verore shume njerze dhe femije shkojn ne vende te shumta zbavitesa , argetuese. Ne vere ditet zgjasin dhe netet...
Autori: I.R · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet Verore ...
Une pushimet Verore i kam kaluar shume bukur kam qene te halla , te tezja , te daja etj... Poashtu dhe kam dal per te luajtur me shoket dhe shoqet e mi. Dhe 1-nje dit fillova ti lexoja disa lektyra qe me pelqenin shum. Dhe kur mberritem ne klas u gezova s...
Autori: Erza Hasani · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Pushimet
Tani ditet e ketij viti shkollor po perfundojne , por pushimet vetem se po afrohen. Tani ne ne mendjen tone mendojme se sa do jete nota mesatare e jona , kurse ne anen tjeter mendojme se si do i kalojme pushimet verore dhe a do te jete me te vertete nje ...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: Rinna · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PUSHIMET
Une pushimet verore i kalova shume mire.Sa i perket kenaqesive pata mjaftueshem.Ajo qe e beri te veqant kete pushim ishin vizitat e ndryshme tek te afermit e mi, si dhe shetitja me familje ne vende te ndryshme. Une gjithashtu nuk i lash anash edhe mesimet...
Autori: anto · Lloji: Ese vleresuese · Tema: c eshte pendimi
c eshte pendimi? e di ndokush? eshte tjesht nje fjale apo dicka me teper? edhe per sa kohe do tia bejme vetes kete pyetje? eshte nje pyetje qe ndoshta kure nuk do tia marim pegjigjen. disa njerez thone provoje,jetoje pastaj thuaj ate qe mendon.ndoshta kjo...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: shoqërore
Pushimet Verore Pushimet verore Shumë shpejt kaluan Kaluan bukur Për mrekulli Vizituam vende të ndryshme me kërshëri Në Ulqin bregdetit Kalonte Jani S'ka si Durrësi thoshte Agroni Jo mor cfarë S'ka...
Autori: Argita Nerpjetri · Lloji: Tregim · Tema: Endrrat pertej hapesires
Tashme isha pesdhjete mije yje drite larg mga familja ime dhs kjo ndodhi fale kureshtjes time.Ne nje dite te bukur une dhe familja ime vendosem te benim nje shetitje dhe gjithashtu largoheshim pak nga jeta e perdtishme. Gjithashtu menduam qe te benim edhe...
Autori: RINESA · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pushimet
Pushimet verore kete vit kane qene ndryshe per mua dhe te tjeret.Ne keto pushime nuk ka qene argetimi ne krye te gjithqkaje por kane qene kujdesi dhe frika nga nje armik i papritur per te gjithe njerezimin.Nga frika kujdesi qe kishim nga ky virus vdekjepr...
Autori: Klevisa Manovi · Lloji: Tregime per femije · Tema: Breshka,kermilli dhe lepuri
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur.Lepuri dhe kermilli ishin shoke prej kohesh ndersa breshken sapo e kishin njohur.Lepuri i ngacmonte shume here shoket duke u thene se ato kishin frike te ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
"Shoqëria" Kaluan shum , vite që nga mëngjesi deri , tek mesdita me ju çdo , ditë rrija.Me ju u msova , dhe fare sdoja të kalonte , ora çdo fillim jave mezi e , prisja që tju takoja.Sa her me ju debatoja hala pa , kaluar ...




Komentet e fundit!

Emri: ikmj
Email: ikmj21@yahoo.com
Komenti: me pelqen

Emri: medina shijaku
Email: medina.titi@hotmail.com
Komenti: Me pelqen shume. Brovooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com