Data e postimit: 2013-01-19 06:21:57
Lexime: 6213
Shqiperi te uroje gezur pavarsine
Foto
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shqiperi te uroje gezur pavarsine
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Anonim
Klasa: Anonim
Qyteti: Anonim
E-mail: Email eshte i fshehur!


Shqiperi te uroje gezur pavarsine

Atdhe,fjale qe del nga zemra si nje rreze drite , kur e shqiptoje kete fjale me vjen ndermend vendi ku u rrita ku kalova pothuajse te gjithe jeten time aty.Atdheu eshte vend I shtrenjte per kedo ne kete bote,dhe te gjithe e mbrojme si luani kelyshet e vete,dashuria per Shqiperin nuk krahasohet me asgje,sepse ajo na jep nder ,gezim e krenari sidomos kur themi ‘’Une jam shqiptar,vij nga Shqiperia .’’. E di ne kete 100 vjetor jam larg teje dhe nuk mund te festoje bashke me ty por ama do te kujtoje momentet qe kalova ne Shqiperi.Ndodhem ne nje vend te huaj dhe miqeve te mije ju flas gjithmone per ty ,per ujin tend te kalter si kristal ,balten si mjalte per njerzit bujar e besnik, per bjeshket madheshtore me lule e gjelberim dhe eren e lehte qe te perplaset ne fytyre. Ata me kane zili kur ju tregoje per pushtimet e shumta qe iu bene Shqiperise dhe shqiptari u bashku duke bere qendrese edhe pse e dinte qe armiku ishte mijra here me I fuqishem,ju tregoje per flamurin qe ne qender ka nje shqiponje qe tregon trimerin, bashkimin ,dhe mbi te gjitha besnikerin qe ka per vendin, ajo largohet larg dhe kthehet prape ne atdhe,sepse s’ben dot pa te ashtu si deti qe nuk bene do te pa uje,si hena pa yje dhe si qielli pa shpende.Kur flas ne shqip atyre ju duket nje gjuhe e cuditshme dhe pa kuptim por ama ajo eshte gjuha ime, e stergjysherve,eshte gjuha qe me te cilin shpallen pavarsine e Shqiperise,eshte gjuhe e perjetshme dhe e pa vdekshme. Te uroje nga thellesia e zemres me mijra e mijra vite te tjera pavaresi e bashkuar dhe e lumtur ashtu sic je edhe sot!

Vepra te ngjashme
Autori: Fabiana · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Atdheu
"O malet e Shqiperise, dhe ju o lisat e gjate, fushat e gjera me lule, qe ju kam ndermend dite e nate." "Shqiperi, moj nena ime, ndonese jam i merguar, dashurine per ty, zemra kurre s'e ka harruar." Shqiperi, atdheu im i dashur, ti je si nje lule ...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlora qyteti i pavaresise
Sot eshte data 28 nentor 1912,eshte nje dite e shenuar per te gjithe shqiptaret anembane,qe e kemi pritur vite e vite me radhe ,dhe dita e shumepritur erdhi por jo sicdo dite tjeter.Kur u zgjova ne mengjes me dukej sikur edhe dielli po bente drite me te...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: Fjori · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i ...
Autori: Marsela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i sh...
Autori: silvana patarria · Lloji: Ese pershkruese · Tema: shqiperia
Shqiperia,vendi ku u linda, u rrita dhe do vdes.Ky eshte vendi im.Vendi ku shqiponjat fluturojne te lira ne skajet e qiellit.Qdo shqiptar eshte krenar qe mban ate emer sepse shqiperia eshte djepi qe na perkundi qe femije ,eshte djepi I kultures sone.Pse ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdhu im
Gjak shqiptari me rrjedh ne vena jam shqiponje me dy krena O ky gjaku kuq e zi me jep jete,me fal lumturi Ne kete bote atdhe tjeter sdua Vec shqiperia eshte per mua Ketu ska pasur trima te ndrojtur Me jete atdheun e kane mbrojtur jam Shqiptar m...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nje familje e madhe
Te jesh dhe te quhesh shqiptar jane ndere te cilat ia vlen te te perkasin ne kete jete.Te jesh pjese e nje kombi ku paraardhesit tane derdhen gjak,ku nenat derdhen lotin, e ku femijet u bene burra per te mbijetuar.Jam I vecante sepse vendin tim e karakte...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: franko · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu im
Atdheu Atdheu është mbase para se gjithash vendi ku robërohet shpirti. Atdheu nuk do dashuri të cunguar. Ai që nuk bën gjithçka për të, nuk bën asgjë. Ai që nuk i jap gjithçka Atij, ai i ka mohuar të gjitha. Ai s’mund të harrohet. Nu...
Autori: jonathan pano · Lloji: Ese argumentuese · Tema: atdheu
Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend...
Autori: Megi Hasanllari · Lloji: Ese vleresuese · Tema: uAtdhey
Atdheu.....Ne kete vend, ne kete atdhe kemi kaluar plot kujtime, hidherime e shume gjera te tjera ama keto kujtime s I kemi kaluar askund tjeter. Ne kete atdhe; te ky dhe; te ky bar qe kemi perqafuar ndjenjat e kujtdo, te cileve i kemi miq ende ne zemren ...
Autori: Naim Frasheri · Lloji: Hartim · Tema: "Atdheu im".
-Atdheu eshte dashuria me e madhe per ne.Kur njeriu eshte larg atdheut dhe eshte i vetem gjithqka eshte ndryshe,nuk e din se c'te mungon e c'te duhet.Te jesh larg atdheut nuk ehste me sikur sic ishte ne vendelindje,na merr malli per shoket,miqet dhe gjith...




Komentet e fundit!

Emri: nina
Email: ninalaci@live.it
Komenti: shqipria ime nena ime te uroj me gjithe zemer gezuar

Emri: dita
Email: dita_qika@hotmail.com
Komenti:

Emri: grasjela
Email: grasjela@ymail.com
Komenti: bukur i like thik

Emri: hgfuhgyh
Email: hgghfg@live.com
Komenti: Bukur

Emri: brinilda nilda
Email: kbrinilda@yahoo.com
Komenti: e bukur

Emri: brinilda nilda
Email: kbrinilda@yahoo.com
Komenti: e bukur

Emri: mnjjhhhhh
Email: hsjaydhju@yahoo.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com