Data e postimit: 2015-12-01 20:18:01
Lexime: 56695
Festat e fundvitit !
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Krishlindjet dhe Viti i Ri
Autori: Niko Vincani
Shkolla: Dhaskal Todri
Klasa: 12D
Qyteti: Elbasan
E-mail: nikovincani@hotmail.com


Normalisht,kur flasim per festat e fundvitit i referohemi Krishlindjeve dhe Vitit te Ri,dy festa te bukura me te cilat ne mbyllim nje vit dhe presim ardhjen e nje viti te ri.Si Krishlindjet,edhe Viti i Ri jane dy festa shume te bulura dhe madheshtore qe festohen nga njerzit ne menyra te ndryshme por qe kurrsesi nuk kalohen ne heshtje.Me ardhjen e tyre ndihet momemti festiv dhe alegria qe kane keto dy festa.Cdo njeri i feston ne menyra nga me te ndryshme por e rendesishme eshte qe keto festa jane shume te bukura dhe priten me gezim nga njerzit ne mbare boten.Festat e fundvitit jane festa qe kenaqin plot njerez,edhe nese ky vit qe lame pas nuk ka qene shume i mire per shume njerez,mendohet qe viti tjeter te jete me i mbare dhe me endrra dhe deshira te tjera,qe edhe pse nuk u plotesuar nga viti qe lame pas pse jo,te plotesohen ne kete vit te ri.Festat e fundvitit priten me emocione te medha sepse normalisht i lene vendin gjerave te keqija qe kemi kaluar dhe i hapin dritaren nje rrezeje te re drite.Urimi me i bukur per keto festa eshte qe t'ia kalojme bukur dhe te qendrojme gjithmone te bashkuar prane familjareve e miqve tane te dashur.Shendet dhe sa me shume mbaresi,lumturi e begati.Kudo te mbizoteroje paqja,harmonia dhe dashuria.Gezuar !!!

Vepra te ngjashme
Autori: Rindrit Telaku · Lloji: Hartim · Tema: Festat e fundvitit
Ne kete periudh festash githqka ndryshon jo vetm nga pamja por edhe zemrat e njerzve te cilat ishin te mbyllura.Keto festa nje gje i ben edhe me te bukur ngjyra e bardh e cila mbulon gjithqka.Keto festa jane Vitit i ri,por edhe Krishlindjet.por nuk eshte ...
Autori: ARNISA BRAHIMI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: PER FESAT E FUNDVITIT
Festa e viti te ri Festa ime e preferuar eshte njera prej diteve me te festuar ne Bote secili popull e feston vitin e ri ne menyren e ti ne festojm vitin e ri me 31 dhjetor e vendosem pemen e viti te ri ne nje cep te shtepis e zbukurojm me drita ne diten ...
Autori: Shpresa abdullai · Lloji: Hartim · Tema: Festat e nëntorit♡
Festat e nëntorit janë shumë me vlerë dhe të gjith shqiptarët i duan festat e nëntorit! 28 nëntori-Festa e flamurit kuq e zi i qëndisur nga marigona dhe i ngritur nga dora e të madhit Ismail Qemalit në vitin 1912.Kjo festë është e mrekul...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Viti i Ri Gëzuar viti e ri O fëmijë Për ju pastë lodra Për pleqtë rahati Gëzuar viti i ri Festoni ju o miq Tmerrohuni ju o armiq...
Autori: albion nikqi · Lloji: Analize letrare · Tema: dimri
Dimri eshte nje stin shum e bukur sepse bie bor,femiet luajn me bor etj.Ne dimer jane festat e fundvitit ne te cilen jane VITI I RI etj.Kur vie VITI I RI ne gezohemi sepse vie nje vit i mir dhe i mbar,por disa nuk gezohen prej problemeve te tura.Ne dimen ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
FESTAT E FUNDVITIT Bilbili nisë këngën e dëfrimit Kur diellin me zjarr kurorëzuar E pret natyra e faqeshkruar JA! DHjetor i ri dëshirat na vlojnë Mbi lulet vesë pikon Zgjohu! Zgjohu! Verë Bilbili nëpër kopshtet në Pranverë kën...
Autori: KRISTJANA · Lloji: Pershkrim · Tema: viti i ri
VITI I RI ESHTE FESTA TE CILEN NJEREZIT E PRESIN ME PADURIM.SOFRRA SHQIPTARE PER VITIN E RI ESHTE GJITHMONE E MBUSHUR. GJELI I DETIT NUK MUNGON KURRE . PA DYSHIM QE AS BAKLLAVAJA. KA EDHE SHUME USHQIME TE TJERA QE NA SHIJOJNE AQ SHUME SEPSE JANE TE PERGAT...
Autori: Emilija · Lloji: Poezi personale · Tema: Ne kete poezi tregohen per Vitin E Ri e te viteve 80-89.Ne lufta ne Kosove kane pervjetuar Shume....
Viti i Ri i jone, Eshte si festa jone, Ne duhet te kenaqemi, Me famije e me shok. Ne i kemi drejat tona, Ne drejat si ndajme, Ne e festojme Viti I Ri, Armiqit Na mesojn.. O babadimer na sjell dhurata, Ti bashk me kaprollet e tu, Arimiqet lsh...
Autori: Kushtrim Berisha · Lloji: Leter · Tema: Viti i Ri
Viti i Ri po afron dhe kjo mundësi e re për të arritur qëllime, sfida dhe ndryshime të reja është gjithmonë e mirëpritur nga të gjithë. Familja dhe miqtë bëhen edhe më të dashur në një festë si kjo, ndaj edhe meritojnë mesazhet më të ...
Autori: SARA XHELESHI · Lloji: Poezi personale · Tema: 7 DHE 8 MARSI
DY FESTA TE BUKURA TE PRINDERVE TE MIJ NJERA NE SHKOLLE E ...
Autori: Vlora Sokoli · Lloji: Poezi personale · Tema: Dita e Flamurit
Numri 28 më është kujtuar , përse ky numër është i bekuar Është festë shqiptare ditë e madhe për ne , festën e flamurit do të presim ne . Me gëzim të madhë kur shqiponja kalon , e dijmë ne se festa na afron .
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kudo qe shkoje shihje njerez qe ishin veshur me xhupa te trashe. Duke qene se temperaturat ishin shume te uleta u vendos qe shkollat te mbylleshin per 3 dite....
Autori: TENZI AHMETI · Lloji: Hartim · Tema: ATDHEU
Si gjithë kombet qe kane festat e tyre edhe ne kombi shqipetar kemi dy festat e cmuara: 28 dhe 22 NENTORI. 28 NENTORI është nje nder festat me te vlefshme per te gjithe shqiptaret ane e mbane botes. Kjo feste as nuk eshte e dhuruar,e as nuk eshte e f...
Autori: KLEVENTINA GUGAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavarsia e Kosoves
KOSOVA EDHE PSE NJë SHTET I VOGEL,KA VUAJTUR E KA PERJETUAR LUFTRA SHUME TE MEDHA.VITI 2008 PER KOSOVEN KA QENE VITI ME FATLUM DHE ME I MBARE.PATRIOTET DERDHEN GJAKUN LUM PER NENEN E TYRE KOSOVEN E BUKUR.TANI KOSOVA PO JETON NE PAQE BASHKE ME ATDHETARET ...




Komentet e fundit!

Emri: bahria
Email: bahria@gmail.com
Komenti: Urime urime

Emri: hajzer
Email: erleta_ve@live.com
Komenti: shum bukur ju dua te gjitheve

Emri: hajzer
Email: erleta_ve@live.com
Komenti:

Emri: amela
Email: amela@hotmail.com
Komenti: e bukur por duhet ti përmirsosh gabim drejtshkrimore

Emri: amela
Email: amela@hotmail.com
Komenti: Urime të gjithëve festa e vitit të ri ju uroj edhe shumë vite të lumtura së bashku me familjet tuaja.URIME!!!

Emri: amela
Email: amela@hotmail.com
Komenti: e bukur por duhet ti përmirsosh gabim drejtshkrimore

Emri: Albina
Email: Albina_asani1@hotmail.com
Komenti: Bravo shum bukur

Emri: Albina
Email: Albina_asani1@hotmail.com
Komenti: Bravo shum bukur

Emri: ermira
Email: ermal_hajzeri@live.com
Komenti:

Emri: Suksese
Email: qyshpothu@gmail.com
Komenti: brravo dhe suksese


Emri: trim
Email: trimtttrim@yahoo.com
Komenti: sum e bukur

Emri: Mistery
Email: Mistery@live.com
Komenti: Shume bukur vazhdo

Emri: kela
Email: kela@hotmail.com
Komenti: me ke ndihmuar

Emri: jola jola
Email: marjusbulku@hotmail.com
Komenti: mahnitese qenke si ismail kadare

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: bravo qe ke shkruar per festat ...dhe urime

Emri: Kaltrina
Email: fatlindi200@hotmail.com
Komenti: Shum ese e bukur.gjitashtu edhe ne te urojm festat e fundvitit

Emri: Niko Vincani
Email: nikovincani@hotmail.com
Komenti: Shume faleminderit! Gezuar dhe juve!

Emri: Livjeta Bicoku
Email: Livjeta_Bicoku@gmail.com
Komenti: Shume shume shume e bukur! Kjo po qe eshte nje teme per tu vleresuar! Bravo dhe Gezuar !



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com