Data e postimit: 2014-11-09 20:10:21
Lexime: 19424
Femra endrra pa te cilen do dukej e zbehte
Lloji: Ese filozofike
Tema: Femra endrra pa te cilen do dukej e zbehte
Autori: Denisa Meraj
Shkolla: 28 Nentori
Klasa: XII
Qyteti: Burrel
E-mail: denisa.meraj@gmail.com


Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte

Femra ,nje qenie e brishte, e shenjte me vlera te larta.Te jesh grua ,nene ,bashkeshorte ,nuk eshte e lehte por eshte nje pune e palodhur qe ben ,ajo krijon,ajo rrit ajo ushqen,ajo dhuron ne cdo moment ajo eshte e domosdoshme. Cdokush ka nevoje per dashuri, mbeshtetje, perkedhelje te nje qenie aq te vecante me emrin grua .Hesht se askush sduhet te degjoje ate qe mendon.Mendja jote duhet te jete e mbyllur me celesa te ndryshkur si kjo bote ku jeton.Mos e kthe koken prapa ,mos u trishto per zgjedhjet qe te kane denuar vetem merr fryme thelle dhe mendo per te ardhmen qe ti do te pasqyrosh dhe do te jetosh perseri. Qenia jote e dashur femer fillon mer nje forme te re , gati te perbindshme sepse mban peshen e jetes ne cdo hap qe hedh. Ashtu si ne fytyre shfaqen rrudhat ,ne floke thinjat ,ne shpirt formohet nje mbuloje e forte qe te ndalon se menduari.Femrat dine te qeshin edhe kur e kane shpirtin ferr, te qajne edhe kur s’ndjejne dhimbje , te flasin edhe kur skane asgje per te thene ,te heshtin edhe kur duan te bertasin.Kjo eshte femra gjithcka , ajo qe ka boten ne duar ,pa te asgje s’eshte e mundur . Te lindesh femer eshte fat

Vepra te ngjashme
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femra
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar nje komb ." Nese me pare femra ka ndenjur e fshehur ,ne kohet e sotme eshte mjaft e rendesishme qe gruaja te dale si force e konsoliduar .Mashkulli duhet...
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: FEMRA
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu b...
Autori: xxx · Lloji: Ese argumentuese · Tema: qenia femer
Tema : Une dhe seksualiteti im Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ... Te jesh femer nuk eshte e l...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: Rajmonda Tota · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja ...
Autori: Melodi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Nje udhetar i heshtur, ne rruget plot zhurme
Lum qe rrjedh,s'pushon, therret per ne perjetesi por askush s'pergjigjet. Askush s'do te largohet nga bota e miresise, por lumturia asnjehere nuk eshte eterne, e kjo jete bashke me gjithe ligesite e saj perseri mbetet e bukur, pasi edhe po te duam ta quaj...
Autori: Gloria Zhuli · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ese filozofike.
Hesht!Pse kaq qetesi?Ku jam une? Gjithcka eshte zhdukur,jam e vetme.Ujerat nuk rrjedhin me,zogjte nuk cicerojne,natyra nuk me therret...Ku jane njerezit? Pse me kane braktisur apo..i kam braktisur une ata?Mos valle kam shkuar ne nje bote tjeter ku nuk do ...
Autori: Fati · Lloji: Analize letrare · Tema: Figura e gruas ne krijmtarine e Migjenit.
Migjeni eshte nje shkrimtar dimensional dhe ne ze poet i letersise shqipe.E gjitha kjo dhunti e tij, e ndihmoi ate te realizonte vepra me nje mjeshtri te pashoqe. Ne krijmtarine e tij letrare figura femerore mori nje universalitet,me nje peshe te madh...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ese per" Shpresen"
Shpresa na mban gjalle. Ajo eshte gershetimi i te mirave ne kete jete. Po nuk pate shprese je asgje je nje njeri bosh qe iken vetem ku te te cojne kembet dukesh i pa orientua pa busull .Jeta ka te mira dhe te keqija, ajo eshte e mbushur plpt rreziqe me ...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: lola · Lloji: Thenie · Tema: bukuria e shpirtit
kisha pare femra me te bukura se ajo, por ajo kishte dicka te ngrohte, terheqese. Ajo nuk mendonte vazhdimisht mbi faktin e te qenurit femer.




Komentet e fundit!

Emri: stela
Email: stela.pjetri@ymail.com
Komenti: shum bukur

Emri: denisa
Email: denisa.meraj@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com