Data e postimit: 2013-04-03 23:01:11
Lexime: 9679
une dhe seksualiteti im
Lloji: Ese argumentuese
Tema: qenia femer
Autori: xxx
Shkolla: hv
Klasa: 9c
Qyteti: tirane
E-mail: edlirapeza@yahoo.com


Tema : Une dhe seksualiteti im


Te jesh femer eshte te jesh ‘’gjithcka’’ njekohesisht. Te jesh e embel por dhe e eger, delikate por dhe e forte , e zgjuar dhe lozonjare ,e guximshme dhe e mbrojtur ...
Te jesh femer nuk eshte e lehte. Nje femer kur lind , lind nga nje femer. Ushqehet nga nje femer. Mesohet nga nje femer. Mbrohet nga nje femer. Me vone ajo ndryshon pozicion. Ajo lind nje femer apo mashkull. E ushqen ate, e meson ate, e mbron ate.
Une jam nje femer. Une di te drejtat dhe detyrat e mia si nje e tille , di dhe rolin tim ne shoqeri.
Une jam e destinuar per tu bere nene. Per mendimin tim , kjo eshte arritja me e madhe ne jeten e nje femre – Te behesh nene.
Gjithashtu jam e destinuar dhe per te lumturuar me shume se te lumturohem dhe te vuaj me shume se te bej te vuaj. Sidomos ne shoqerine e sotme.
Degjojme cdo dite : vrasje femrash , rrembime femrash , perdhunime femrash , trafikim femrash , masakrime femrash ...
Femra eshte ne rrezik. Une jam ne rrezik. Te tera ne jemi. Jemi qe ne momentin kur dalim ne rruge , shkojme ne nje vend publik. Te gjitha i ndjejme veshtrimet qe perplasen me trupin dhe fytyren tone. Veshtrime ngacmuese dhe paragjykuese...
Nje femer pa nje mashkull dhe mund te jetoje por nje mashkull pa nje femer kurre.
Ja pra sa I rendesishem eshte roli I nje femre. Aq i rendesishem saqe shpesh behet dhe i rrezikshem per te.

Une do te mbaroj 9 – vjecaren dhe do te vazhdoj gjimnazin. Thuaj nje jete e re fillon. Rreziqet sa vijne dhe do te shtohen por dhe te bukurat nuk do te mungojne.
E vetmja mburoje e imja qe jam e sigurt qe s’do te lejoje asnje goditje te depertoje e te me lendoje eshte familja dhe miqte e mi te ngushte. Ata qe dua dhe me duan pa kushte , interese , vetem me te mira. Me mbrojtjen e tyre jam e sigurte qe do te behem nje grua e denje per shoqerine ku do jetoj & familjen qe do krijoj.
Nje grua e mbrojtur , e mire dhe kryelarte per arritjet e saj ne jete.

Vepra te ngjashme
Autori: Ema Magashi · Lloji: Fjale te urta · Tema: Nje femer
Nje femer Kurr mos e bej Nje femer per Te qajt Se nje dit do Te kthehet Edhe ty
Autori: Diellza Surdulli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria ndaj femres
-Te jesh femer do te thote te te ndryshoje humori 7 mije here ne dite.Eshte keshtu sepse ajo e ndjen gjdo gje madje edhe ajrin.Mendo edhe kete qe gjithmone ka nje shkak per qdo gjendje emocionale te saj.Edhe nese te thote "skam gje",genjen.Pret qe ta pyes...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena ime...
Nena!!! Ti je e vetmja qe ke duruar te qaren time ne mes te nates dhe ke sakrifikuar oret e gjumit per tu kujdesur per mua. Ti me ate dashurine tende te embel, me ke veshur,me ke zhveshur, me ke lare dhe nuk je lodhur aspak.Prej teje kam mesuar se c...
Autori: jessie · Lloji: Ese pershkruese · Tema: "dhuna ndaj femres"
sic e dime dhuna ndaj femres eshte masivisht e perhapur .por si ta ndalojme kete fenomen , dhe pse duhet ta bejme ? .dhe pse pikerisht ndaj krijeses me te mrekullueshme ne gjithesi ? . nese femra do te zhdukej , sdo te ekzistonte as bota. sepse eshte ajo ...
Autori: anonim · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderi i nje femre
Mire se erdhe femer...Se di ne c'moshe je, apo ne c'themele e ke ndertuar ti "statusin" tend, por po te informoj vec se: Ti jeton per veten tende e dashur, dhe vec ate demton nese pranon te jesh ne nje lidhje per asrye te nje opinioni! Nese nuk mundesh te...
Autori: Rita · Lloji: Ese argumentuese · Tema: FEMRA
E denuar sepse jam femer,e denuar qe nga barku i nenes,i dashur baba ti qe me martove pa deshiren time,ti qe edhe kur linda nuk qaje nga gezimi por qaje sepse nuk isha nje djale,ti qe mohove femirine time,ti qe kurr nuk me lejove te dilja me shoqet e tu b...
Autori: samina beqiraj · Lloji: Leter · Tema: Kushtuar vetes time
E dashur vetja ime gezuar festen . Ti e di shume mire se femra eshte si diamanti , mos e ler vezullimin tend te zbehet per shkak te dikujt .Eshte ne doren tende nese do te jetosh si mbretereshe apo si skllave .Per fatin e mir por edhe te keq si per ironi...
Autori: Dorentina Zema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Femra
"Te edukosh nje burre do te thote te edukosh nje familje ,te edukosh nje grua do te thote ke edukuar nje komb ." Nese me pare femra ka ndenjur e fshehur ,ne kohet e sotme eshte mjaft e rendesishme qe gruaja te dale si force e konsoliduar .Mashkulli duhet...
Autori: Denisa Meraj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Femra endrra pa te cilen do dukej e zbehte
Femra endrra pa te cilen jeta do dukej e zbehte Femra ,nje qenie e brishte, e shenjte me vlera te larta.Te jesh grua ,nene ,bashkeshorte ,nuk eshte e lehte por eshte nje pune e palodhur qe ben ,ajo krijon,ajo rrit ajo ushqen,ajo ...
Autori: Rajmonda Tota · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Dhuna
“DHUNA” nje term shume I frikshem ,ama shume!Hajde me qorto,hajde me bertit,hajde me godit,hajde bej c’te duash me mua.Do zbrazesh nervat tek une derisa te lodhesh sa trupin tim ta kene pushtuat njollat e zeza!Gjersa trupi im te lengoje nga dhembja ...
Autori: Gustav Flober · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Tema: Si e gjykoni zonjen Bovari : fajtore, te pafajshme, as fajtore e as te pafajshme? Per zgjedhjen tuaj parashtroni te pakten dy argumente.
Ema Bovari nje viktime e realitetit te hidhur dhe te pameshirshem, nje femer enderrimtare dhe plot deshire per jeten ndoshta realiteti aq i hidhur do ta karakterizonte si nje femer imorale ,dhe te padenje per familjen gje shume e padrejte. Pse valle nje f...
Autori: lola · Lloji: Thenie · Tema: bukuria e shpirtit
kisha pare femra me te bukura se ajo, por ajo kishte dicka te ngrohte, terheqese. Ajo nuk mendonte vazhdimisht mbi faktin e te qenurit femer.
Autori: new born australia · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Te moderrnizuarat & Te normalizuarat
te dushura goca te modernizuara , nuk edhe nje moderrnizim te zhveshesh , te tregosh format fizike , eshte nje injorance qe ne kohet e sotme , po titullohet si nje moderrnizim , epitete te ndryshe qe jane shum te kenqme por vetem nga qeshtja seksuale, e u...
Autori: artan cerri · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dhimbje
me dhimbje me lot o zot o zot te kam dashur mu duke e ashpur te dua ti je per mua te kam zemer se ti je femer




Komentet e fundit!

Emri: xxxx
Email: xxx@gmail.com
Komenti: eseja eshte e mire por titulli ta shpif

Emri: eni
Email: eneida.eni@hotmail.com
Komenti: nuk ka rendesi titulli por ajo qe mban branda.... bravo

Emri: Loris
Email: loris. Bushulli@hotmail.com
Komenti: Shkrimi shum bukur por do ti shkonte me shum nje titull tjeter 😊☺

Emri: xxxx
Email: rihana@hotmail.com
Komenti: ee jam dakort me parafolesen.kjo teme te con ne mendje teme tjeter per cfare te flasesh ndersa kjo eshte nje teme reaale e bukur dhe e `virgjer` dhe nuk mendoj se eshte e drejte te preket nga ky titull qe i keni vene.

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: jo per gje bukur por titulli sikur nuk te terheq mos e mer per keq

Emri: Ina
Email: ina.dena@hotmail.com
Komenti: nuk gjete ndonje titull tjeter e



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com