Data e postimit: 2012-03-16 12:39:25
Lexime: 10683
Jeta dhe shkenca
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Tema: Jeta dhe shkenca
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: irfan hajrullai peshkopi
Klasa: 8c
Qyteti: Tirane
E-mail: elsaxhani@yahoo.com


SHKENCA DHE REALITETI…
Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhgar edhe vete ne jeten e perditshme apo e di me SAKTESI se jane te verteta, ndersa teorite joshkencore te sjellin ne mendje formacione te reja te papara ndonjehere dhe nje ndjesi dyshimi pasi e di se nuk do te mundesh t’I vertetosh ato qe te thone, por thjesht I pranon ato sic jane.
Dihet se shkenca I ka bazat e saj ne fe, por me pas ka marre nje drejtim krejtesisht te kundert nga ajo. Feja ngeli me mendimet hyjnore dhe fantastike qe kishte edhe ne lashtesi, por shkenca evuluoi duke vertetuar apo hedhur poshte ato qe thoshte feja. Kurre s’ka lene gje pergjysme, pa praktikuar. Nese thote dicka, natyrisht jane bere eksperimente te panumerta per te, ndersa ato qe nuk eshte e sigurt apo qe nuk di, thjesht thote se nuk e dine dhe bene perpjekje te jashtezakonshme per t’I zbuluar. Shume te dhena qe kemi degjuar mund te na duken te pabesueshme, por nuk eshte shkenca qe I shpik dhe I ben te pabeseshme. Eshte vete REALITETI keshtu!!! Shkenca thjesht shpjegon me saktesi ato qe shikojme peridte duke mos na lene dyshime per dicka tjeter, dhe kjo sepse vete SHKENCA ESHTE REALITETI!!!

Vepra te ngjashme
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Vertetesia e shkences
SHKENCA DHE REALITETI… Pothuajse cdokujt I vjen nje ndjesi saktesie kur lexon informacione te ndryshme shkencore. Ndersa kur I permenden shprehje biblike apo mitologjike fantazia e tij vihet ne pune. Jo ndoshta sepse informacionet qe lexon I ka vezhga...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Hapsira
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendesi do te shohesh qe eshte nje lidhje midis tyre. Por nuk dua te dal ketu,dua te them se disa mistere te pazgjidhura ne kete bote nuk mund te zgjidhen sepse ...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: libri
Libri është një shpikje e mrekullueshme e njerëzimit. Libri eshte pasuria shpirtërore e popujve dhe e kombeve te ndryshëm te botës. Kush ka nje libër, ka nje thesar. Me shpikjen e librit përparoi me hapa gjigandë zhvillimi I arsimit, I kulturë...
Autori: Ardit Gjoni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nëse mund të ishit një person tjetër për 24 orë, kë do të zgjidhnit dhe pse?
"Të gjithë janë gjeni, por nëse gjykoni një peshk me aftësinë e tij për të ngjitur një pemë, do të jetojë tërë jetën e tij duke besuar se është budalla". Ky citim i Ajnshtajnit më ka bërë të kuptoj se është e vërtetë që të gji...
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Adoleshenca
Cdo te thote te jesh adoleshent? (Nese lexoni tekstin ne vijim, mendimet mund te duken te paverteta, por jam perpjekur ta perafroj realitetin me ato qe perjetoj, sepse fatkeqesisht s’e kam mundesine te hyj ne mendjen e te tjereve.) Te jesh adoleshent ...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Monolog
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me jeten luftojne edhe me ne . NE kembngulesit qe nuk arrijme ti kuptojme . Ata luftojne me veten e tyre cdo dite qe te japin me te miren . Po ne? Cfare mund...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese informuese · Tema: • Nëse s’mund të fluturosh, vrapo, nëse s’mund të vraposh, ec, nëse nuk ecën, kacavjerru, por si do që të jetë, vazhdo të ecësh përpara (Martin Luther King)
JETA PERVECSE ESHTE NJE RRUGETIM I MUNDIMSHEM ESHTE PLOT SFIDA TE CILAT SHUMICEN E NJEREZVE I BEJNE TE PERKULEN.JETA MUND TE GERSHETOHET NGA E MIRA DHE E KEQJA;NGA E DREJTA ME TE GABUAREN;NGA SINQERITETI ME DINAKERINE POR MBI TE GJITHA JETA ESHTE E BUKUR....
Autori: silva leka · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ta dinte njeriu qe do vdiste nuk do ta linte copen e mishit ne frigorifer
Lumturi ne kete bote nuk ka,ka vetem therrmija te saj-thote Tolstoi.Iemancipuar me gjerat e perditshme njeriu do te jete fitimtar vetem ne te pa e vrare mendjen per me tej.Idealizmi i tij arrin ne nje pike ku edhe vete ai nuk e kupton se ku ndodhet.Dhe v...
Autori: Niko Vincani · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Muzika eshte feja ime
A e keni degjuar ndonjehere kete shprehje,"Muzika eshte feja ime"? Patjeter qe po.Edhe nese dikush e degjon per here te pare e kupton se muzika eshte vertet e rendesishme.Nuk ka absolutisht lidhje me fene,por eshte thene ne menyre simbolike kur dikush tho...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shoqeria
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qendronte me te tjere te llojit te tij .Por tani kohet kane ndryshuar .Njeriut nuk I duhet me te mbrohet nga kafshet e egra por nga dicka me e madhe me e eger ...
Autori: Fabiana Gjoci · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore.-Henry Ward Becheer
Ka mjaft shprehje,por disa qe kane lene gjurme po permenden dhe sot.Jane ata shprehje qe jane perdorur para shume vitesh dhe sot nuk bejne asgje tjeter pervecse shprehin realitetin. Nuk behet kush i pasur nga cfare fiton,por nga cfare heq dore. -Hen...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Adoleshenca
ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??... Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: krahasim
Jeta reale e letersia…………………… Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa ...
Autori: Elda J. Pere · Lloji: Hartim · Tema: Filozofi
Pse jemi keshtu si jemi? Si ndodhin ato qe ndodhin? Kur filloi dhe kur do te mbaroje gjithcka?... Ne kemi vite mbi kete planet, por kur e kemi pyetur veten per shkakun e atyre qe shfaqen cdo cast para syve tane? Provoni te pyesni veten: Kush jam une? Mun...




Komentet e fundit!

Emri: eneida
Email: eneidahoxha38@gmail.com
Komenti: te bukura po te pa kuptimta

Emri: eneida
Email: eneidahoxha37@gmail.com
Komenti:

Emri: Alesia
Email: Alesia@hotmail.com
Komenti:

Emri: Alesia
Email: Alesia@hotmail.com
Komenti:

Emri: alda
Email: alda@hotmail.com
Komenti:

Emri: mika
Email: mika@outlook.com
Komenti: kot

Emri: secret
Email: secret.7@kive.com
Komenti: une nuk mendoj se shkenca i ka bazat e saj ne fe...eshte nje fakt teper i gabuar mendoj ...

Emri: rexhi
Email: rexhi_otr@hotmail.com
Komenti: shume e bukur kjo

Emri: si jashtetit
Email: ngaposht@live.gmail
Komenti: kot fare po gjithsesi po e marr se mduhet

Emri: eli
Email: bleona@hotmail.com
Komenti:


Emri: bledona
Email: bleona@hotmail.com
Komenti: ese e bukur?????

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: po e di ashtu e kam bere po e shkrojten gabim ktu :p :D

Emri: profesor gjuhe.
Email: shokucimit@yahoo.com
Komenti: kjo esht krahasim kontrasti jo argumentuese.

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: ??????????????????????



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com