Data e postimit: 2013-02-18 11:30:22
Lexime: 74598
Gjuha Shqipe thesari i dituris.
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Gjuha Shqipe
Autori: Lorena
Shkolla: 7 Marsi Krujê
Klasa: 7/1
Qyteti: Komoran
E-mail: lorena_lena01@hotmail.com


Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perbashket per te gjith Shqiptaret kudo qe ndodhemi,sepe Gjuha eshte ajo qe na bashkon Gjuha na ben te ndihemi Shqipetar,
Gjuha na jep knaqesin e te jetuarit,
sepse kur flasim shqiq gjitmon eshte nje ndejne se kjo gjuhê nuk eshte fituar leht nuk ka qen nje gjuh qe rilindasit tanê e kan gjetur te gatshme por ata vetê jan munduar dhe e kan formuar Alfabetin Shqipetar per te cilet jam krenare jo vetem un por te gjith ata qe e din se qfar rendesie ka gjuha jon qfar knaqesi eshte ta flasesh ate dhe ta perjetosh.

Vepra te ngjashme
Autori: eljesa gashi · Lloji: Hartim · Tema: gjuha jone
gjuha shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston gjuha jon eshte thesar i dituris dhe atdhetaris tone rilindasit tan u munduan shum qe ta bejne nje gjuh te perrbashket per te gjith shqiptaret kudo qe ndodhemi sepe gjuha eshte ajo qe na bashkon...
Autori: JON NEZIRI and BLEND BRAHIMI · Lloji: Analize letrare · Tema: ESE
ghuha shqipe eshte gjuha me e vjeter.gjuha shqipe gjithashtu eshte gjuha me e bukur ne bote.ne kohen perpara nuk u lejohej njerve qe te mesonin ne gjuhen shqipe por vetem gjuhen turke.ghuha shqipe na jep knaqesin e te jetuarit,sepse kur flasim shqip esh...
Autori: aurora perquku · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
Siq thote edhe vet titulli se gjuha shqipe eshte thesar i dituris dhe atdhetarise.Gjuha shqipe eshte nje gjuhe shume e vjeter te cilen e kan perdorur paraardhesit tane.Une mendoj se gjuhen shqipe e duam te gjithe shqiptaret kudo qe ndodhemi.Gjuha shqipe k...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: gjuha
Gjuha jone eshte thesar i diturise sone,rilindasit tane u munduan shume qe te bejne nje gjuhe te perbashket per te gjithe shqiptaret,kudo qe ndodhemi.Gjuha eshte ajo qe ne na bashkon,na ben te ndihemi nje popull shqiptar.Pavaresisht se jetojme te ndare ne...
Autori: albulena gegaj · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht populli ilir.Te cilet ishin paraardhesit ton.gjuha eshte simbol i nje kombi ashtu edhe gjuha shqipe eshte simbol i popullit shqipetar.Populli shqipetar kisht...
Autori: K.K L.M XH.SH · Lloji: Poezi lirike · Tema: Gjuha shqipe
O gjuha shqipe qe perpeliteshe Nuk lejoheshe te fliteshe Dhe shqiptaret e zemeruar Moren armet neper duar Po pushtuesit nuk ndaluan Shume mesues internuan Gjuha shqipe po rrenohej Po shqiptari nuk dorzohej U bene luftra e mundime Per tu mb...
Autori: altin selca · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha shqipe
gjuha shqipe esht thesar i dituris dhe i ardhemeris son gjuhen shqipe shum njerz jan duke e harruar gjuhes shqipe pothuajse i ka ardhur vdekja shum njerz po largohen prej ne vendi ne vendin tjeter .SHqipe ben pjes ne grupin e familjeve indo evropiane . gj...
Autori: Redon Tateshi klasa e VI - Struge · Lloji: Hartim · Tema: 22 Nentori - Dita e Alfabetit
Gjuha jone gjuhe bilbilash Gjuha jone eshte e bukur,eshte bujare,e lashte sa vet jeta dhe e shtrenjte sa drita. Gjuha shqipe eshte si pranvera, me lule plot ngjyra, me rreze dielli, me cicerima zogjesh dhe me kenege te gezuara te fe...
Autori: Fjori · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Gjuha Jonë Gjuha e jonë është bujare Ka buk për miq Dhe plumb për armiq Gjuha jonë është e rrallë...
Autori: Marsela · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha Jone
Gjuha,identiteti i nje kombi. Te dua,shqipe!Gjuha shqipe, gjuha e 6-milione shqiptarve te tjere,gjuha e cila tregon c'ka Ne jemi. Kaluan vite,shekuj ama,gjuha jone mbijetoi...! Te shumte ishin ata qe deshen ta shkelnin, te shkeputnin nga gjiri i sh...
Autori: A.N · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjuha shqipe
Sami Frasheri ka thene per gjuhen: “Shenja e kombesise eshte gjuha, cdo komb mbahet nga gjuha. Kur nje komb e humb gjuhen, humb edhe veten” Gjuha është zëri i shpirtit të një kombi. Gjuha jonë shqipe është një ndër gjuhet më të lashta të...
Autori: dorentina maksutaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: gjuha thesar i dituris dhe atdhetaris
Besa,lufta,shpresa qenë ato të cilat na ndoqen gjer këtu.Na ndoqen ne gjdo hap qe bëbë drejt lirisë.Sa gjuhë e qmuar.Gjuh ecila nuk matet me asgje as me vetveten.O njerz flisni ne ket gjuh te gjakut e te shqiponjes e ja lini trashigim femiut.Kujtoh...
Autori: Euripidi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Gjuha shqipe
Gjuha jone Te ben krenar te degjoshqe gjithesecili nga ne flete shqip ne cdo ane te botes qe te shkoje. Kjo te krijon nje ndjesi te thelle ne shpirte, dhe te mendosh se kjo gjuhe ska per tu shuar kurre.Duajeni gjuhen tuaj sepse ate belbezuat sa erdhet ne...




Komentet e fundit!

Emri: OREO
Email: deabimbashi@turgutozal.edu.al
Komenti: SHQIPERIA ESHTE SHUME E BUKUR

Emri: Kastraveci
Email: kastraveci@gmail.com
Komenti: ese e bukur por qenka shume e shkurter

Emri: Nesa
Email: nesa @yahoo.com
Komenti: Shumm bukur

Emri: 5555
Email: 5555@gmail.com
Komenti: Shume e bukur

Emri: Pordha
Email: pordha44@gmail.com
Komenti: eseja me e shkurter qe km pa ne jeten time...ku ishte hyrja dhe mbyllja ate ,po kryeradha?!

Emri: Random
Email: orestpaja@outlook.com
Komenti: I do not asocciate with Niggers

Emri: ALTIN
Email: ALTINIOS5@HOTMAIL.COM
Komenti: ESEJA MA E MIRE

Emri: Andora
Email: Andoraa@pepaj.com
Komenti: Shum bukur bravo

Emri: lali
Email: lol@gmail.com
Komenti:

Emri: lali
Email: lol@gmail.com
Komenti:


Emri: ester
Email: kolici2001@gmail.com
Komenti: bravo

Emri: dani.mekshi
Email: danimekshi@gmail.com
Komenti: Shum e bukur po e shjruan do e lexoj not rser ne klas:-) :-) :-)

Emri: nora
Email: nora@live.com
Komenti: shummmmm bukurrrr/

Emri: anonimi
Email: adffggh91@gmail.org
Komenti: nuk me pelqen vetem fakti qe ju nuk jeni shprehur me te gjithe emocionin e mundshem mgjths vazhdoj ta pelqej shum e bukur bravo dhe sukses

Emri: Sedi
Email: ekomharru@tybe.com
Komenti: Hallal

Emri: Erolinda Sadikaj
Email: erolindasadikaj@hotmail.com
Komenti: Më pëlqeu shumë të lumtë veq vazhdo

Emri: olta
Email: olta.ol@outlook.com
Komenti:

Emri: Eriola
Email: eriolamuzaqi1@gmail.com
Komenti: Gjuha shqipe krenaria ime "Gjuha shqipe"!Sa bukur tingellon kjo fjalë ! Është gjuhë që çdo shqiptar e përdor me gëzim dhe lumturi.Ne dallohemi nga popujt e tjerë sepse kemi traditë,gjuhën dhe kulturën tonë.Ai njëri cili do qoftë nëse mendon se gjuha e huaj të krijon knaqësi kjo nuk është e vërtetë.Prandaj,ne nuk duhet që ta përbuzim gjuhën shqipe sepse ajo është krenaria jonë.Gjuha shqipe simbolizon Shqiperinë e lirë.

Emri: Eriola
Email: eriolamuzaqi1@gmail.com
Komenti: Gjuha shqipe krenaria ime "Gjuha shqipe"!Sa bukur tingellon kjo fjalë ! Është gjuhë që çdo shqiptar e përdor me gëzim dhe lumturi.Ne dallohemi nga popujt e tjerë sepse kemi traditë,gjuhën dhe kulturën tonë.Ai njëri cili do qoftë nëse mendon se gjuha e huaj të krijon knaqësi kjo nuk është e vërtetë.Prandaj,ne nuk duhet që ta përbuzim gjuhën shqipe sepse ajo është krenaria jonë.Gjuha shqipe simbolizon Shqiperinë e lirë.

Emri: Tesa
Email: fortesahajra2006@hotmail.com
Komenti: Mua me pelqen shumshum esa per gjuhen shqipe👌 💌 💞


Emri: Donald Trump
Email: Votefor.thetrumpets@gmail.com
Komenti: kurr se kom dit qe ky website osht qikaq i mir.kom kujtu qe osht veq hajt aty kishe naj website shqiptar po vallahin mu pom pshton

Emri: Dikushi qe skallxon emra
Email: lololo.lolol@gmail.com
Komenti: une kisha tregu ne klas qe e ke shkru ti po tani em ngulet nish i nishav ne ditar

Emri: ZE5Z5U
Email: 5476RJUGÇ@GMAIL.COM
Komenti: FUCK TE GJITHA ATA QE SHAJNE GJUHEN SHQIPE LOVE ALBANIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Emri: Eva Malluta
Email: evamalluta@gmail.com
Komenti: Shume bukur! :)

Emri: adela
Email: adelagjinika@hotmail.com
Komenti: shuuumm bukur te lumte mendja po e shkruaj tani direkt

Emri: kejsi
Email: kejsi@kejsi.com
Komenti: *-****** e bukur ash gjuha shqipe

Emri: Xhaja
Email: xhaja.xhaja@live.com
Komenti: cool

Emri: Xheni
Email: xheni.topi@live.com
Komenti: shume e bkur

Emri: syri jon
Email: syrijon@hotmail.com
Komenti:

Emri: ledja
Email: ledjabullizi@gmail.com
Komenti:


Emri: arba
Email: athua@really.com
Komenti: A eshte gjuha shqipe gjuha me e vjeter,se kete fjali do e shkruaj ne ese. PLEASE...

Emri: vs
Email: vs@vs.com
Komenti: It's beatiful!!!

Emri: Kaltrina
Email: Kaltrina@live.com
Komenti: Shume bukur

Emri: Kaltrina
Email: Kaltrina@live.com
Komenti: shume bukur

Emri: ardit
Email: ardit@hotmail.com
Komenti: Shumbukurgjuhashqipe

Emri: yibdobfx
Email: dhtsujo@hotmail.com
Komenti: shum bukur Jam krenar qe jam shqiptar

Emri: shqiptar
Email: shqiptarperjet@yahoo.com
Komenti: JAM KRENAR QE JAM SHQIPETAR OHEJ OHEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Emri: anisa
Email: Jurgen.zeneli@yahoo.com
Komenti: une do e marr dhe do e lexoj sot ne klase

Emri: ana
Email: Jurgen.zeneli@yahoo.com
Komenti: shume e bukur

Emri: Megi
Email: megi@live.com
Komenti: e bukur


Emri: Kosova
Email: lendita.e@live.com
Komenti: Normal GJuha shqipe eshte ma e mira ne bot!!plas serbi

Emri: Kosova
Email: lendita.e@live.com
Komenti: Normal GJuha shqipe eshte ma e mira ne bot!!plas serbi

Emri: deli elaj
Email: deli_eli@hotmail.com
Komenti: shummmmmmmmmmm bukur eshte nje vjersh fantastike

Emri: lana
Email: lana-sweet@live.com
Komenti: Me e Bukura nga te gjitha eset

Emri: Vlera
Email: vlera.kabashi@live.com
Komenti: eshte nje ese shum e bukur do e shkruaj dhe do e lexoj ne klase

Emri: Afrodita
Email: afrodita_shala@hotmail.com
Komenti: Une po e shkruaj ne fletore ta mbaj..shum bukurr do e lexoj ne klas

Emri: ghgh
Email: ghgh@hotmail.com
Komenti: Bravo te qofte

Emri: tina
Email: yllka_md@zbavitu.de
Komenti: Sa e ir eshte gjuha shqipe

Emri: genta
Email: genta_15@livi.com
Komenti: Sa e mir eshte gjuha shqipe

Emri: stelina
Email: stelina qoku@ymail.com
Komenti: gjuha shqipe eshte nder gjuhe me te mira bravoooooooooo


Emri: rdtgdgh
Email: k_d@hotmail.com
Komenti:

Emri: victoria
Email: margarita_94@hotmail.fr
Komenti: kot....mua me pelen me shm anglishtja....loser...

Emri: princesss
Email: inesabejleri@yahoo.com
Komenti: shuuuuummm bukur....bravisimo........

Emri: 111111111111111
Email: 111 big@hotmil.com
Komenti: faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaantastike por e shkurter

Emri: Era
Email: monda-linda@hotmail.com
Komenti: GJuhaa Shqipee

Emri: anxhela
Email: anxhelaanxhi519@yahoo.com
Komenti:

Emri: manushaqe
Email: manushaqe_1@live.com
Komenti:

Emri: Se mbaj mend
Email: oooooosmen@gmail.com
Komenti: very good

Emri: Se mbaj mend
Email: oooooosmen@gmail.com
Komenti: very good

Emri: ???????
Email: oooooosmen@gmail.com
Komenti: bravo shum e bukkur


Emri: ???????
Email: oooooosmen@gmail.com
Komenti: bravo shum e bukkur

Emri: ???????
Email: oooooosmen@gmail.com
Komenti: bravo shum e bukkur

Emri: genta
Email: gent.a@hotmail.com
Komenti: te lumte

Emri: agon
Email: goni--@shkoshiko.net
Komenti:

Emri: yllka
Email: yllka_md@zbavitu.de
Komenti:

Emri: genta
Email: genta_11@live.com
Komenti: gjuha shqipe esht nje nder gjuhet me te mira

Emri: elhame
Email: elhame_lome@live.com
Komenti: shuha shqipe eshte shum e bukur

Emri: xhesi
Email: xhesi@hotmail.com
Komenti:

Emri: ardita
Email: ardita-123@hotmail.com
Komenti: sa e bukur eshte gjuha shqipa

Emri: ardita
Email: aerdita_123@hotmail.com
Komenti: sa bukur eshte quha shqipe


Emri: Nela
Email: olta_sweet@hotmail.com
Komenti: Shummm bukur vetem vazhdo



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com