Data e postimit: 2020-05-09 10:59:00
Lexime: 3013
Vetvetja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Prejardhja ime
Autori: Iljas Pemaj
Shkolla: Niket Dardani
Klasa: 8A
Qyteti: Tirane
E-mail: iljaspemaj@hotmail.com


Une jam 14 vjecar i quajtur Iljas Pemaj. Banoj ne rrugen ''Tonin Harapi''.Jam ne shkollen Niket Dardani ne klasen e 8A. Une jam Autori i esese ''Bardhoshe''. Do te doja ta prezantoja veten sepse disa njerez genjejne duke e quajtur veten e tyre autorin e ''Bardhoshes''. Gjithsesi gjate diteve do te perpiqem qe te nxjerre ese ose poezi nga me te ndryshmet. Dhe shpresoj t'ju pelqeje. Neqoftese i lexoni esete dhe poezite qe do shkruaj madje edhe duke e komentuar ate eshte nje ndihmese e madhe per te vazhduar dhe shkruajtur sa me shume prej tyre.
FALEMINDERIT! Dhe dite te mbare.!

Vepra te ngjashme
Autori: Ana Xhihani · Lloji: Pershkrim · Tema: Vetvetja dhe Genjeshtra
Vetvetja dhe Genjeshtra KY SHKRIM I DEDIKOHET TE GJITHEVE;JU SUGJEROJ TA LEXONI Jeta eshte e veshtire...Apo jo? C'do te benit perpara nje veshtiresie? Epo ja ku eshte pergjigjja juaj.....Dua te them qe te mos shtiremi si dikush qe nuk jemi,pra te tre...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Hapsira
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendesi do te shohesh qe eshte nje lidhje midis tyre. Por nuk dua te dal ketu,dua te them se disa mistere te pazgjidhura ne kete bote nuk mund te zgjidhen sepse ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Paqja ne bote
Te jetosh ne harmoni kerkon pune me shume se nga nje njeri. Qe te kete paqe ne bote duhet qe nenat e femijet te mos derdhin lot. Po me ty e kam,me ty qe kete poezi po lexon ose po e degjon, po ndoshta mua spo me kupton. Keto fjale nga zemra...
Autori: alma mazreku · Lloji: Pershkrim · Tema: kendimi
KENDIMI PER MUA KENDIMI ESHTE GJITHQKA ESHTE JETA IME.DUA ME GJITHE ZEMER QE TE JEM NJE KENGETARE PREFESIONISTE DHE KJO PER MUA ESHTE ENDERR DHE SHPRESOJ SE DO TE RRIKTHEHET NE REALITET KJO ESHTE DESHIRA IME ME E MADHE. KENGEN UNE NGANJEHER MENDOJ SE E ...
Autori: Alesia Nikolli · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Monolog
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me jeten luftojne edhe me ne . NE kembngulesit qe nuk arrijme ti kuptojme . Ata luftojne me veten e tyre cdo dite qe te japin me te miren . Po ne? Cfare mund...
Autori: Bleona Gjinovci · Lloji: Leter · Tema: Dashuria per mesuesen
E dashur, mesuese! Si je dhe si po kalon? Sot ne u pershendetem... sepse ti nuk do te jesh me mesuesja ime.Mezi i mbajta lotet.Shpresoj te jesh ndare e kenaqur me rezultatet tona per pothuajse nje vit shkollor. E dashur mesuese, faleminderit shume per bas...
Autori: Anarisa · Lloji: Leter · Tema: Per ty....
... nuk e di pse po te shkruaj ketu duke e ditur qe nuk do e lexosh kurr.. Porse u gjeta ne kete situate dhe ja ku me ke ketu duke shkruajtur nje leter per ty. Nuk e di nga t'ia filloj , di vetem te them qe ne nje menyre o tjetren je bere i vetmi motiv i ...
Autori: T · Lloji: Ese argumentuese · Tema: dashuria e 14 vjecareve te sotem
Ne moshen e adoleshences ose ta them me sakte ne moshen 14-vjecare vajzat dhe djemte perjetojne nje ndjenje qe sipas tyre quhet "dashuri".Epo cuditesh kur degjon nje 14-vjecar te te tregoje per dashurine.Mendoj se emri i kesaj ndjenje do te ishte m sakte ...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Si ndihem une ne shkolle
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhen e dijes aty fuqizohesh...
Autori: SUEJD SEJRANI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Mardhenia ime me shkollen
MARRDHENIA IME ME SHKOLLEN Shkolla është padyshim institucioni më i rëndësishem për të gjithë.Në shkollë fillojne kujtimet e para te bukura me mesues e shoke.Shkolla eshte baza ku ti fillon jeten e po ashtu fillon udhe...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Sumea Terbunja · Lloji: Poezi personale · Tema: Per ditarin e çdo njeriu
Ditari Ditarin askujt mos ia trego Fshehtesi mbaje ate, Çndien mbrenda mos verteto Jeten tende mos veshtirso. Por mbr...
Autori: armira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tte gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe...
Autori: Kelima Kotarja · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A realizohet nje enderr e cila ka baze joreale?
Nje njeri normal brenda per brenda 1 viti shikon rreth 1400 endrra.. Dhe shumica prej tyre do te benin te pamunduren qe ti realizonin ato.. Po sikur njerezit te provonin te realizonin nje enderr ku e cila nk do kishte per baze realitetin?! Ne ditet e s...




Komentet e fundit!

Emri: iljas
Email: iljas-pemaj@hotmail.com
Komenti: winidiotbudall

Emri: iljas
Email: iljas-pemaj@hotmail.com
Komenti: ke bere ndonje gje ti

Emri: armir
Email: armir-pemaj@hotmail.com
Komenti: Mire ke bere



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com