Data e postimit: 2020-04-01 18:02:56
Lexime: 9226
Te degjosh te tjeret
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Vetvetja
Autori: Klevisa Manovi
Shkolla: 9-vjecare Kastriot
Klasa: 8
Qyteti: Peshkopi
E-mail: manoviemilio@gmail.com


Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme shume te rendesishme dhe qe shumica e njerezve kryesisht adoleshentet preken nga kjo teme.Te degjosh te tjeret.
Jeta eshte aq e cuditshme sa na detyron te krijojme marredhenie te ndryshme qofshin ato familjare,shoqerore etj. me persona te ndyshem.Por a kane gjithmone efekte pozitive tek ne keto marredhenie?Per mendimin tim jo.Por pse?!Te gjithe kemi deshira dhe enderra por kur provojme t'i shprehim dhe te perpiqemi t'i bejme realitet nuk e marrim miratimin nga te gjithe. Ndonjehere nga persona te ndryshem perfshi edhe prenderit na kerkohet te heqim dore nga enderrat tona,per dicka me te mire. Dhe pikerisht ne kete moment ne vendosemi ne dileme.Valle duhet te degjojme mendjen dhe zemren tone apo te degjojme te tjeret?! Po te degjojme zemren tone,edhe nese nuk arrijme aty ku duhet te pakten do jemi te lumtur sepse degjuam zemren dhe mendjen tone dhe nuk do pendohemi qe degjuam te tjeret dhe te themi gjithmone "Ah sikur...". Por po te degjojme te tjeret eshte sikur te heqim dore nga vetja,te mos besojme ne ate qe jemi,ne ate qe na ben te tille dhe te mos kemi vetebesim.
Prandaj per mendimin tim eshte shume e veshtire te degjosh te tjeret,te besh ate qe deshirojne te tjeret dhe te heqesh dore nga vetja dhe nga enderrat e tua per te tjeret!.

Vepra te ngjashme
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: Armela Braka · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Dhuna
Bullizmi tashme eshte nje fakt social. Ai eshte i pranishem ne te gjitha vendet dhe eshte nje fenomen shoqeror qe po behet gjithnje e me shqetesues. I shqiperuer do te thote kercenim e eshte nje fenomen qe po shtohet dita-dites. Bullizmi mund te kete kara...
Autori: S.M · Lloji: Leter · Tema: Tallja
Jeni ndjer ndoonjehere te vetmuar?Une po.Nuk e di po mendoj qe njerezit jane shume te padrejte ata dine vetem te tallin,perqeshin,dhe tu duket vetja me mire se te tjeret.Nuk e kuptoj se perse njerzit nuk shohin punet e veta,te merren me veten dhe t'i lene...
Autori: pak rendesi ka · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: dua te jem i lire te flas
te gjite jemi individe dhe duam te jemi te lire te flasim, shpesh kjo e drejte na cenohet dhe ndonjehere ne nuk e shprehim mendimin tone . Por kjo gje nuk eshte e drejte sepse te gjithe jemi te barabarte pavarsisht nga mosha, gjinia, feja,ngjyra ose nga r...
Autori: YourLiterary.com · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Paqja ne bote
Fjalen paqe,kur e themi ajo na del si rreze drite qe sa here qe e themiaq me shume ndricon.Bota nuk eshte perfekte ,por ama ky eshte justifikimi jone qe gjithmone themi fajin e ka ky e ka ajoetj, por ne duhet te rregullojme ne fillim paqen ne vetvete se...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: 2 botet
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme ne jete sepse te ndihmojne te njohesh dhe te shfaqesh me shume veten.Dua te them,pse te jem dikush tjeter kur mund te jem vetvetja? Edhe pse eshte plot gabi...
Autori: Alesia Cafaj · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: si jeni ne?
shpeshhere jeta na ve para situatave te ndryshme te cilave duhet t'i japim nje zgjidhje por jo gjithmone eshte e lehte.Ndonjehere keto behen me te komplikuara se c'duken dhe duan kohe per t'u zgjidhur.Nje pyetje te mundon per brenda:"A do ta zgjidh valle ...
Autori: Megi Barci · Lloji: Ese pershkruese · Tema: E ardhmja jone
E ardhmja nuk eshte vetem nje pjese ne jeten tone. Ate duhet ta mendojme gjate gjithe kohe dhe jo si zakonisht kur kemi mbushur 18 vjec. Edhe pse ne jemi te vegjel duhet te kemi endrra per te ardhmen dhe te besojme ne to sikur do te plotesohen neser. "Bes...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: eda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
Me fal nuk e perseris me, me fal se nuk isha ne gjendje te mir kur gabova i kemi degjuar shum here keto fjal por cfar rendesia kam ato tek ne? Duhet ti marrim si dicka kalimtare apo duhet te kuptoj se vine nga thellesia e zemres?te gjithe mund te gabojme ...
Autori: Anisa · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Miqesia
Per te ditur rendesine e miqesise, si fillim duhet te dime c'eshte miqesia. C'eshte miqesia? Miqesia eshte vlere, virtyt dhe nuk i le vend interesit, mashtrimit dhe tradhetise. Eshte nje marredhenie qe dhuron dhe merr. Miqesia eshte si puna e veres ... Sa...
Autori: Erjola · Lloji: Pershkrim · Tema: Jeta
Jeta ka shume veshtiresi. Jeta nuk eshte loje qe te tjeret te luajne me te. Shumica prej nesh gjykojme shume persona per menyren se si esht veshur apo per stilin ose karakterin qe ato kane. Duke u bazuar te kjo disa e mendojne jeten nje paragjykim te madh...
Autori: Klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo duke degjuar te tjeret
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne.Por dhe pse njerez zemermire,ajo qe ka rendesi ka vetem pamja e jashtme.Jane te varfer ,s'kane familje kjo i ben ata te jene ndryshe nga te tjeret.Ndonjehe...
Autori: kledisa teqja · Lloji: Tekst shpjegues · Tema: ne dhe ligji
ligji mbron te drejtat e njeriut . ai duhet zbatuar nga te gjithe ,pavaresisht ngjyres,moshes,gjinise apo statusit qe ai ka . njerezit e llojit te ndryshem jane ata qe vene ne zbatim nje ligj . ai qe i del kunder ketij ligji duhet te denohet . ne raste te...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com