Data e postimit: 2013-12-08 09:45:07
Lexime: 15347
Sikur te kisha edhe pakez jete
Lloji: Ese pershkruese
Tema: Sikur te kisha edhe pakez jete
Autori: Eduart Hoxha
Shkolla: Bahri-Nela Zall-Bastar
Klasa: 12B
Qyteti: Tirane
E-mail: eduarthoxha470@yahoo.com


... sa jete mizore! As njehere nuk jam menduar kaq shume sa jam menduar keto dite. As njehere nuk kam provuar ta kuptoj jeten sic e kam provuar ta kuptoj keto dite... Deri dje isha i lumtur, dhe e jetoja jeten ashtu si me vinte ne kuptimin e mire te saj... Ndersa sot, sot dua vetem te qaj, te qaj derisa edhe keto pak dite te me mbarojne . Te qaj, jo vetem per faktin qe po shkoj, por edhe per ato te mira qe nuk arrita te beja. Ndoshta nuk kisha kohe, ndoshta nuk kisha mundesi, por duke e menduar tani, po te me jepej nje shans i dyte, do e gjeja me patjeter nje copez kohe dhe mundesie qe ti realizoja keto te mira... Po te me jepej nje mundesi e dyte, ndoshta nuk do e ofendoja më shoqen time, shokun tim, maman time, motren time, babin, vellain tim edhe nese kete me perpara e kam bere pa vetedije. Nese do te kisha edhe disa jave jete, ate lypsarin qe e perbuza dje, sot do e ndihmoja me te dyja duar... Pse kjo semundje duhet te ekzistonte ne trupin tim, per tu hakmarre per ato qe kam bere se ndoshta kam bere gabime, apo per te me sprovuar!? O Zot, te lutem me fal edhe disa vite jete, ta jetoj jeten ashtu sic sot e mesova, ta jetoj jeten duke bere ato te mira qe sot i mendova, te behem akoma me shume vetvetja, te bej ato te mira qe nuk i pash kurre... Te lutem o Zot ma ndrysho fatin, me shpeto nga kjo semundje mizore.

Vepra te ngjashme
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Inn · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nene
Dhembshuria ne syte e tu,me keput shpirtin sa here te shikoj,NENE.Je dielli qe me ngroh,je peisazhi qe me fal qetesi,je deti qe me frymezon,je shpirti,qe me mban gjalle.Ishe ti qe qe me solle ne jete,ishe ti qe u kujdese per mua,ishe ti qe rrije zgjuar ku...
Autori: argjira ajeti · Lloji: Leter · Tema: shoqja ime
kete leter fillova te shkruaj shkaku i dashuris ndaj teje endrita kjo leter ndoshta mund te te tregoj se sa vler ke ti per mua ndoshta fjalet qe un ti kam thene disa kohe me par mik kane qene te kuptimta por ta dish se ne jeten time skam pasur kurr shoqe ...
Autori: Lumta Bajrami · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Nuk Mendoj Se Duhet Te Isha Ketu! Nuk Duhet Te Perjetoja Keto Gjera,Un Nuk I Bera Gje Askujt ! Jetaa U Tregua E Poshter Me Mua,Madje Shumm E Poshter. Nuk Mund Te Kaloj Nje Dit Pa Qare.Por Pse?Sepse Jeta Esht Mizore,ose Ndoshta U Tregua Vetem Me Mua.Nuk...
Autori: anjezzaa balidemaj · Lloji: Hartim · Tema: babi im i dashur
une njehere.Isha semure dhe kisha nje semundje te keqe dhe babai im me coi ne te cithat spitale por nuk pata shpetim dhe nje dite ai me mori dhe me coi ne nje spital dhe une u shendosha dhe u rrita me suksese ne jet pra ky edshte babai im c eme shpetoi j...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Glea Duka · Lloji: Rrefenja · Tema: Familja ime!!
Ndoshta disa femije jetojne per mrekulli, por kjo nuk ndodhe me familjen time.Tek ne nje nate nuk kalon pa nje sherr se ngrindje eshte pak, nuk e di si eshte te ndihesh njehere qetesi.Babai im eshte pijanec me plot gojen, nuk e di si t'ia dal me te . Jam ...
Autori: XXXXX · Lloji: Thirrje · Tema: Miqesia
Miqesia nuk eshte gjithcka,me besoni... Ishte nje periudhe kur kaloja kohe me shoqen time ne shkolle.....isha ne kl e 9te dhe isha shume e merzitur qe nuk do ta takoja me shoqen time. ..... Gjate pushimeve verore i shkrova shoqe time per ta pershendetu...
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: kristiana karaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: piktura
Mendja ime qe s'punonte per gje tjeter por vetem per hesap te imagjinates,i dhane nje detyre te re ate dite te akullt dimri.Mora cdo ngjyre, flete e penel dhe nisa te pikturoj.Ndoshta duket qesharake por ja qe fillova te pikturoj se si jeta ime do te isht...
Autori: Jugerta · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nje shkrim per dike
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina bardhë e zi e dimrit. Dita ditës, klima po ngrohej e thahej sa më shume. Pasi peisazhi, sa vinte e zbukurohej me teper , pasi vete stina e praneveres n...
Autori: Naxhije Lime · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te rrosha te mos rrosh ? Kjo eshte ceshtja
Kjo fjali , kjo shprehje qe te pakten nje here ne jete , na vjen neper mend . Ti si do te pegjigjeshe ? Une ... une jam konfuze . Nuk mendoj se do te ,zjidhja njeren nga keto shprehje ? Njeriu eshte krijuar per te jetuar , per tu zhvilluar , por si te...
Autori: ina irina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: si ti bindim prinderit per dicka??
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,kuptojme se ne kete rruge ndeshemi me pengesa dhe veshiresi mga me te ndryshmet ,por keto veshtiresi kane nje zgjedhe por jo te shpejte por gjithsesi ekzist...
Autori: Mirigj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Poezi Dashurie
Ishte kaq bukur kishte kishte shprese per nje jete te re thurem endrra per jeten tone shpresuam se do te shkoje gjithcka mire i besuam njeri-tjetrit nuk lejuam askend te na ndaj ishte kaq bukur sa qe nuk e kuptoj se si ndodhi ishte nje ...




Komentet e fundit!

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: jeta sorry

Emri: aaann
Email: an.feel@tre.net
Komenti: sh. prekese. cdo kush qe ta besoje e te veproje duhet me patjeter qe ti ndodhe vete. kshu e ka shqiptari nese nuk i ndodh vete nuk luan as gishtin. pra te lumte uroj qe jata te te zgjase sa me shume te jete e mundur

Emri: tinaa.maksutaj
Email: ab_dm@live.com
Komenti: shum bukur

Emri: Ledi
Email: lediled@hotmail.com
Komenti: sa prekse prz

Emri: Denis Shkupoll
Email: denisi_naruto@postribe.com
Komenti:

Emri: desara dedolli
Email: desaramira@yahoo.com
Komenti: fantastike shume shume e bukur bravoo...

Emri: rudeboy964
Email: rudeboy964@gmail.com
Komenti: Kjo ese eshte vertet shume prekese

Emri: iamthebest
Email: iamthebest@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com