Data e postimit: 2014-11-12 10:35:11
Lexime: 6996
kombi
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Kombi
Autori: Kledi sina
Shkolla: Sami Frasheri
Klasa: 10
Qyteti: tirane
E-mail: kledisina1@hotmail.com


Me duket si nje enderr,eshte shkruar aq shume histori per gjithe keto shekuj. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke rezistuar nder vite kundrejt te pabeseve dhe asnjehere nuk jemi ulur ne nivelin e tyre. Nese flasim per historine e shtetit shqiptar, do te thosha se ajo eshte “e gjate” dhe e mbushur plot me ngjarje qe kane lene gjurme nder vite.
Historite e ndryshme per trimerite e shqipetareve jane te pafundme duke nisur qe ne kohet e mesjetes me lufterat midis Ilirise dhe perandoris osmane deri ne ditet e sotme edhe perse Iliria nje shtet teper I vogel ne krahasim me perandorin osmane mundi ti bente balle me aq sa mundej qe vendi te qendronte I bashkuar per nje kohe sa me te gjate.
Por shtetit te vogel e te ri, duket se hallet si kane te mbaruar ende .Ai u be nje nga prete e para te fashisteve e nazisteve gjate Luftes se Dyte Boterore.I gjithe populli u ngrit ne lufte per te rifituar lirine edhe pse te pakte ne numer u arrit qe kushtet per nje shtet te bashkuar te krijoheshin.
Pikerisht ne kete kohe lindi nje e keqe me e madhe, u krijua Partia Komuniste Shqiptare, e cila nuk u mjaftua me menjanimin e forcave te tjera demokratike per rreth 45-vjet por pas mbarmit te luftes e drejtoi vendin drejt izolimit, varferise, paditurise, ankthit, frikes ndaj internimit, burgimit e pushkatimit te mbeshtetura ne “fjalet e tyre. Ne keto vite shqiptareve iu desh te jetonin nje tmerr te pa fund
edhe perse situate ishte teper e renduar ato munden ta kapercenin me aq mundesi sa kishin kete regjim qe eshte cilesuar si nje nder me te egerit ne Europe.
Pas gjithe ketyre provave te krijuara mbase edhe nga vet rastesia populli shqipetar ka dhene nje pershtypje te mire dhe eshte cilesuar si nje popull dashamires dhe mikprites keto jane disa nga karakteristika dhe gjithashtu hisoriku I krijimit te kombit qe me bejne mua te them me plot bindjen qe ,,,jam krenar qe jam shqipetar,,,,.

Vepra te ngjashme
Autori: Kristina Kocibelli · Lloji: Ese argumentuese · Tema: 100 vjet Pavaresi
Esse: “100 vjet Pavaresi” Plot 100 vite me pare nga nje ballkon modest ne Vlore, plaku I mencur I. Qemali, ne emer te tij dhe te patrioteve te tjere deklaroi: “Prej sotit e shpallim Shqiperine te lire e te mosvarun!” 100 vite kur I mendon si...
Autori: Une · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Vlerat e Shqiperise
Askush ne kete bote nuk mund ta kuptoje se sa krenare jam per ty Shqiperia ime e dashur . Ti je e njohur ne shume vende te botes dhe shume here emri yt eshte permendur nga shume njerez te fashem te huaj . Flamuri shqipetar eshte dhe flamuri me i b...
Autori: albulena gegaj · Lloji: Hartim · Tema: gjuha shqipe
siq eshte thene me heret ,siq thuheut edhe tani gjuha shqipe ka prejardhje nga nje popull i lasht populli ilir.Te cilet ishin paraardhesit ton.gjuha eshte simbol i nje kombi ashtu edhe gjuha shqipe eshte simbol i popullit shqipetar.Populli shqipetar kisht...
Autori: albert miftari · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vite pavarsi
Me duket enderr, shume larg realitetit, kane kaluar plote 100 vjet! Eshte shkruar aq shume histori per njeqind vjet. Eshte qendisur nje flamur, nje histori. Kemi krijuar nje identitet duke bere histori heronjsh. Vitet kalonin dhe çdo nentor festohej zhu...
Autori: megi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: skenderbeu
Figura dhe vepra e ndritur e Skenderbeut ka lene gjurme ne zemrat dhe mendjen e popullit shqiptar.Skenderbeu shenon nje nga faqet me te ndriturate historise sone kombetare.Skenderbeu hyri ne histori si nje figure me vlera te medha kombetare e nderkombetar...
Autori: Kliti Cabej · Lloji: Ese pershkruese · Tema: heroi kombetar
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu. Cdokush prej nesh ...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...
Autori: Leonita Ahmeti · Lloji: Poezi personale · Tema: 100 Vjet Shtet Shqiptar
100 vite te cliruar 100 vite te paharruar 100 vite shqipetar 100 vite shkuan mbar 100 vite te pavarur 100 vite sovoran 100 vite te pandar 100 vite shqipetar 100 vite pavarsi 100 vite liri 100 vite demokraci 100 vite SHTET SHQIPETARI
Autori: Grisilda Shira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 vjet pavaresi
Flamuri eshte shpirti i kombit,himnmi eshte zeri i tij.Ky flamur kuq e zi me shqiponjen dykrenare ka valevitur plot 100 vite duke nxjerre ne pah identitin tone kombetar.Ndersa himni,qe cdo shqiptar e ka per krenari te recitoje vargjet gjigande te asdrenit...
Autori: Doshi · Lloji: Ese filozofike · Tema: Ku po shkojme me kaq ligesi?
Njerezit jane qenia me e larte dhe e bekuar si nga mendesia ahtu edhe nga jeta dhe pushteti.Ata jane gjallesa qe ka evoluar ashtu si gjithe gjallesat e tjera.Ne fillimet e tij ka pasur shume veshtiresi dhe ka qene i varur nga natyra dhe me syte e ngritur ...
Autori: lovely bebw · Lloji: Ese argumentuese · Tema: pavaresia
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte pak e veshtire te flasesh per gjithe keto vite,te tregosh per nje 100 vjet pavarsi,100 vjet krenari,100 vjet trimeri.Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate kesaj k...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese informuese · Tema: skenderbeu
Skenderbeu...Sa here qe permendim kete emer na vijne ndermend shume kujtime,shume ngjarje.Ky emer sintetizon nje epoke te tere historike qe mori emrin e tij;luften nje shekullore kunder pushtuesit osman.Ky emer perfaqeson nje dyluftim per liri dhe mbrojt...
Autori: Erdona · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 100 Vjetorii i Shqiperise
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto vite , te tregosh per 100 vjet pavarsi , 100 vjet krenari, 100 vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gji...
Autori: B · Lloji: Ese pershkruese · Tema: 70 vjetori i clirimit
70 Vjetori I Clirimit Sot eshte nje feste. Nje feste qe I bashkon te gjithe shqiptaret anembane ku jane. Sepse gjithe secili nga ne bashkepunoi per te fituar ate qe te gjithe e duan “Lirine”. Pra sot , Shqiperia feston 70 vjetorin e clirimit. Trim...




Komentet e fundit!

Emri: anonim
Email: one@live.com
Komenti: ti je shume k**v

Emri: kjjkkhlj
Email: kevi.himaj@hotmail.COM
Komenti: KOT FARE DHE STUDENT I SAMI FRASHERIT GJOJA/



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com