Data e postimit: 2014-10-13 17:00:51
Lexime: 5058
Gjakmarrja
Lloji: Ese argumentuese
Tema: Gjakmarrja
Autori: elca
Shkolla: sami frasheri
Klasa: 11-10
Qyteti: Tirana
E-mail: elca98@yahoo.com


GJAKMARRJA
Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet e oqeanet pakufij... DHE arme vdekjeprures e pellgje te kuq, po ne ngjyren e qiellit. Lodron lehtazi mbi kokat e gjykatesve e gjakesve, krijuesve e kontrabandisteve, postiereve e politikanve, arkitekteve e arme-mbajtesve, historianeve e hajduteve, violinisteve e vrasesve, e shume e shume... Pellumb fluturon i lire, derisa...Bum! Nje “pellumb” tjeter e rrezon pertoke...
Bota tone eshte e mbushur me gjera, dukuri, njerez te mire e te keqinj, kete e dime. Nuk ka gje plotesisht te mire apo plotesisht te keqe. Ato zevendesojne njera-tjetren fare thjesht. Prandaj ne cdo gje te mire ka nje te keqe, dhe ne cdo te keqe ka nje te mire. Ne kete shprehje une bej nje perjashtim. Sepse, c’gje te mire mund te kete nje seri vrasjesh e ngujimesh te pafundme? Mos ndoshta eshte dicka e mire qe qindra femije humbasin lirine? Apo qe njerezit jane te detyruar te vrasin e te vdesin? Oh, me falni: te vriten.
Nje i marre do ta pohonte. Madje as Poliana nuk do te mund te gjente dicka per te cilen ia vlen.
Leke Dukagjini vertet mund te kete qene nje ushtarak i

shkelqyer, por si diplomat mendoj se nuk e ka arritur ate nivel, se nga luftrat, vdekjet e shumte harro c’rendesi ka jeta e dikujt. Nuk eshte se kemi 7 jete si macoket fatlum e t’i perdorim si te na teket. Kemi thjesht nje, me caste fatkeqe e lumturie, veprime budallalleku e te zgjuara,.. me te qara... me trishtime... por dhe me kujtime te bukura e gezime. Qe te gjitha keto duhet t’i shfrytezojme ne max. Vertet me do zhdukemi pa gjurme nga kjo toke, por te pakten ta bejme te rendesishme per ne vete. Me te qeshuren ne buze cdo sekonde “Born to Die” nuk do te thote asgje! Por gjithcka qe mund te shkruaj une mbi dashurine per jeten do te ishte e kote per aq shume shpirtra. Ato mund te shkaktojne nje pike lot tek ata e madje jane nje ‘asgje’ e madhe.

Vepra te ngjashme
Autori: Elda J.P. · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Gjakmarrja
GJAKMARRJA Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet e oqeanet pakufij... DHE...
Autori: besiana · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjakmarrja
Tema: GJAKMARRJA Nje pellumb i bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri ne skuqje. Pershkon hapesira te gjelbra, te egra..., si dhe shtepi me mure e cati “te celikta”. Noton ne ajrin qe mbulon malet,oqeanet pakufij...
Autori: mia · Lloji: Ese filozofike · Tema: paqja
NE KETO VARGJE PASQYROHET DESHIRA PER NJE JETE ME TE MIRE,NJE JETE NE PAQE,NJE JETE PA LUFTE E KONFLIKTE,PA LAKMI E URREJTJE.NESE JETA NA OFROHET VETEM NJE HERE,A NUK E KEMI NE NE DORE QE TA JETOJME KETE JETE NE MENYREN ME TE MIRE TE MUNDSHME?A NUK E KEMI...
Autori: Anonim · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Dashuria
Eshte mese normale qe njeriu te ndjeje dashuri apo afeksion ndaj shume gjerave ne jete. Fundja, jane keto dashuri qe na bejne te zgjohemi cdo mengjes dhe na japin nje motiv te mire per te jetua, duke qene se jeta eshte nje dashuri me vete e cila na ben te...
Autori: nuk ta them · Lloji: Ese pershkruese · Tema: kush eshte me i lumturi nder te lumturit
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jan...
Autori: mira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: endrra kur te rritem
ENDRRA IME KUR TE RRITEM Per mua eshte shume e rendesishme kenga dhe kercimi sepse aty e ndjej veten me mire.Kete pasion e kam pasur qe kur isha me e vogel dhe kerceja e kendoja kudo ne shkolle,ne shtepi kudo ...
Autori: Graciela Gjoni · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ndiq endrren tende
Por , ate enderr qe e mban ne mendje ... AJO ESHTE E MUNDUR!! Shume nga ne e dine se eshte e rende. Nuk eshte e lehte! Eshte e rende te ndryshojme jeten tone! Ne procesin e endrrave tona do te pesojme shume zhgenjime. Shume deshtime, shume dhimbje! Do...
Autori: kledi sina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: ceshte e bukura
ceshte e bukura Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. ...
Autori: Dorina. D · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Padrejtesia e Jetes
Je duke qare? Pse po qan? Cfare po ndodh me ty? Oh, une e di cila eshte arsyeja qe ti qan me kaq ngasherim. Ti vetem do te kesh nje iphone te ri, nje makine te re dhe nje garderobe krejt ndryshe nga rrobat qe ke. Je shume I shqetesuar dhe I acaruar se...
Autori: Inn · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autizmi,nje crregullim
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje menyre ndryshe,nuk duan t’ja dine per cdo gje dhe kjo I ben ata me te vecante madje edhe me te zgjuar se te tjeret. Pse te mos I afrojme kur ata na bejne...
Autori: Madalena · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Vendi i familjes dhe i shoqerise ne jeten tone
Gjendemi perpara dy gjerave me te rendesishme ne formimin dhe krijimin e personalitetit te cdo njeriu.dy gjera te cilat se bashku japin kuptimin themelor ne jete ton por po ti futemi me thell kesaj do te kuptojme se midis ketyre te dyjave ekzistojn ndrysh...
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Sot dikush me beri moral. O Zot! Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?! Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqi...
Autori: Iljas Pemaj · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Hapsira
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendesi do te shohesh qe eshte nje lidhje midis tyre. Por nuk dua te dal ketu,dua te them se disa mistere te pazgjidhura ne kete bote nuk mund te zgjidhen sepse ...
Autori: Francesko File · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Te gjithe kemi aftesi te vecanta"…
"Te gjithe kemi aftesi te vecanta"… Secili prej nesh eshte unik dhe i vecante!Dikush ka aftesi te kendoj,dikush ka aftesi te pikturoje,dikush tjeter te flase shume mire ne publik etj...dhe keto aftesi na bejne me te vertete te vecante...




Komentet e fundit!

Emri: anika
Email: eljesa.norja@gmail.com
Komenti:

Emri: eeeeeeeee
Email: rtyty@hoymail.com
Komenti:

Emri: arlind gjana
Email: elda_kola@hotmail.com
Komenti: shume e bukur

Emri: aicuni
Email: aicuni@hotmail.com
Komenti: kjo ese eshte e kopjuar sepse ne fakt shqiptaret vetem kete dine te bejne :te kopjojne

Emri: mahati
Email: ngfsd@hotmail.com
Komenti:

Emri: elga
Email: elgaberisha@live.com
Komenti: Bravo:-) :-) :-) :-)



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com