Data e postimit: 2020-01-06 16:00:42
Lexime: 4598
JAM AQ E ZENE ME JETEN TIME SA NUK KAM KOHE PER URREJTJE, SQETESIM, PENDESE DHE FRIKE
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: KURRE MOS BESO, TE GJITHE JANE TRADHETARE
Autori: Emili Capi
Shkolla: Kushtrimi i Lirise
Klasa: 7A
Qyteti: Durres
E-mail: nadacapi@yahoo.com


Sot dikush me beri moral. O Zot!
Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben?!
Nejse, u harrua kjo... Takoj nje tip tjetr, me sakte ndeshem ne rruge dhe i nisa nje buzeqeshje. Ai kaloi pa me pare fare duke me shperfillur. Si dreqin guxoi ta bente kur une kam kaluar caste te bukura me te?! A mos kisha ngaterruar gje person apo ai tipi kishte zene gur ne zemer qe mos ta ndjente per askend?! Nejse, nejse, kaloi dhe kjo.
Ooo, u takova me nje shoqe shkolle te shkelqyer ne mesime. E pyeta thjesht "Si je?" Dhe mora nje pergjigje te tille: O Zot! Se di si do ja bej. Kam shume per te mesuar, do filloj te mesoj kete, pastaj ate. Ej e dije qe ke marre 5 ne provim? Ok! Iu largova pak me stil, sepse gjeja qe kishte me shume rendesi ishin notat dhe liket dhe nuk kishte pune tjeter. Por une nuk u pershtata.
S`me kane terhequr ndonjehere keto femrat qe te mbysin ne moral se per vete jane..... lere fare
Ndoshta e teprova pak te fjala e parafundit por e dua nje dicka te tille.
Nese me vjen te qesh me te madhene nje ambient ku sipas tyre s lejohet:
DO T JA BEJ DO T JA BEJ! sEPSE ASHTU DUA.
Mund te gaboj se njerez jemi. Nuk duhet ta ngresh tonin e zerit kur nuk duhet.
Dhe nuk me intereson se cfare thone njerezit per mua. Njerezit gjihmone do te flasin keq per ty, cfare do te besh ti.
I dua njerezit te sinqerte, te dashur. Keto njerez mund ti perqafosh... dhe te jesh i pabese eshte veprimi me i ulet qe mund te beje njeriu ne jete!
Nuk jam aspak e keqe, jam e sinqerte, ndoshta ky qe them une quhet sinqeritet i tepruar, sepse dhe mund t`i lendoj njerezit, por me mire te lendohen te tjeret me te verteten e tyre te hidhur se sa une ne mendjen time.
Si njeri me gabime te shumta jam, kam vendosur t`i fal gabimet e mia dhe te njerezve.
Dhe dicka tjeter:
Per hir te Zotit tend:
DURO apo VRIT PARA SE TE TE VRASIN?
Te duroj apo te vras?!
Sigurisht qe duhet te duroj. Ndonjehere jam person si gjithe te tjeret, por shpeshhere jam unike! Nuk e them per mburrje jo, por me pelqen qe cdo njeri te jete unik ne llojin e tij.
Gabimet jane pjese te jetes.
JI UNIK NE LLOJIN TEND LERE CFARE TE THONE TE TJERET SEPSE TI E DI SE CDO NJERI NDONJEHERE FLET KEQ PER TY!
Per cdo paqartesi me thoni.
Faleminderit per vemendjen dhe kohen tuaj!

Vepra te ngjashme
Autori: Emili Capi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: A duhet te falim gjithmone?
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim... ama jo gjithmone. Te falesh eshte nje shenje e nje karakteri te forte thone dhe jam shume dakord. Te gjithe e dime se duhet te falim kedo kur ben nje g...
Autori: Emili Capi · Lloji: Rrefenja · Tema: Rreth fjales "Une"
Ah, une... Sa ka per te folur per kete "Une". Gjithmone kam dashur te jem "une", por si duket njerezve nuk i pelqen prandaj me thone "Ndrysho". E cuditshme! Ne fillim me thane ji vetvetja, pastaj me indiferencen me te madhe me thane "ndrysho". Nese nuk ...
Autori: Loreta · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: jeta
Jeta eshte gje qe perendia i cakton qdo njeriu.Jeta duhet te marre formen nga vet poseduesi saj.Njerezit gjate jetes kan enderra dhe deshira te ndryshme por ndonjehere edhe jeta i ofron pengesa te ndryshme ,ndonjehere shume te medha sa qe njeriu i humb te...
Autori: Glea · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Pse?
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere ta gjej mbi 1 000 000 here apo jo? Nuk eshte e lehte te gjesh kete pyetje apo jo? Per disa gjera ne e kemi nje pergjigje , por per disa te tjera jo.Sa bukur...
Autori: enveida kajushi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: deshira ime
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se une te lindja dhe te kisha mundesi te behesha nje njeri i padukshem dhe te kisha mundesine qe te ndryshoja gjithcka ne kete bote.sikur te kisha nje shkop m...
Autori: armira · Lloji: Ese pershkruese · Tema: tte gabosh eshte njerezore te falesh eshte hyjnore
TE GABOSH ESHTE NJEREZORE,TE FALESH ESHTE HYJNORE Te gjithe njerezit nuk jane njesoj,ne quhemi njerez dhe jemi qenie njerezore,por ndryshojme shume nga njeri-tjetri.Njerezit ndryshoje ne mendimet e tyre,ne sjellje,ne veprime,ka njerez qe genjejne dhe...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: MOS NGURO TE FLASESH
Cdo njeri duhet te jete i lire per te shprehur ate qe mendon pa pasur frike te shprehet.Fjala eshte e vetmja gje qe eshte e lire per te gjithe.Duhet ta ngrejme zerin per cdo mesazh qe duam te japim.Shume persona kane frike te flasin sepse mendojne qe e ka...
Autori: Klea · Lloji: Ese filozofike · Tema: Jo duke degjuar te tjeret
Shume njerez,shume femije paragjykohen nga te tjeret.Dhe shpeshhere ata qe i degjojne dhe i besojne.Por dhe pse njerez zemermire,ajo qe ka rendesi ka vetem pamja e jashtme.Jane te varfer ,s'kane familje kjo i ben ata te jene ndryshe nga te tjeret.Ndonjehe...
Autori: Z.b · Lloji: Tekst pershkrues · Tema: Jeta dhe gjerat qe na sjell ajo
Deri para 1 viti kam menduar se gjerat qe po kaloja ishin tr veshtira dhe qaja per gjera qe tani kur i mendoj me duken asgje.Isha ende ne shkolle kisha shoqe,dilja shetisja dhe isha te pakten me e lumtur.Kishte gabime qe beja dhe mendoja me vete qe kta ja...
Autori: Klea Prifti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta!
Te ndihesh pozitive??? Uff..ndonjehere duket sikur eshte kaq shume e veshtire.kur je e rrethuar nga probleme,njerez qe jane tere kohen me zemer te vrare,te zhgenjyer nga dikush apo nga vete realiteti I shpifur,qenie njerezore qe bejne gjithcka ,shkelin k...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Hartim · Tema: Vellai ,gjeja me e shtrenjte ne bote
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai gjate gjithe kohes me qorton ne gabimet qe une bej dhe per kete e dua edhe me shume sepse do te thote qe ai kujdeset per mua.Ndihem shume krnare qe kam nje...
Autori: Eriola Rama · Lloji: Leter · Tema: Leter mamase
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume gjera qe nuk ti kam thene dot gjate gjithe jetes time. Nuk e di pse.....por te pakten me lejo te ti them tani. Ne keto caste te vdekjes pendohesh per shum...
Autori: Filanja · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Une,drejtues i shkolles
Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is shkolles ku ndodhej e njejta gje ka ndodhur me mua por ndryshe nga shumica e nxenesve te tjere te cilet do te donin te drejtonin shkollen pergjigjia ime do ...
Autori: Pakora · Lloji: Ese filozofike · Tema: Te gabosh eshte njerezore, te falesh eshte hyjnore.
Te gabosh dhe te falesh, dy gjera qe jane kaq prane njera- tjetres, por dhe kaq larg. Pse te gabojme eshte njerezore? Pse te falim eshte hyjnore? Cfare ka falja qe e barazon me dicka kaq te larte sa hyjnorja? Falja ekziston sepse ekziston gabimi. Ne n...




Komentet e fundit!

Emri: Emily Alexander
Email: Emily2013@gmail.com
Komenti: Jam shume dakort me ty. Disa njerz thjesht nuk e dine kur te ndalojne dhe nuk e kuptojne se po lendojne te tjeret. I FEEL U

Emri: Emili Capi
Email: nadacapi@yahoo.com
Komenti: Po pres komente



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com