Data e postimit: 2013-11-26 16:23:47
Lexime: 8358
babai
Lloji: Ese argumentuese
Tema: babai
Autori: rudi
Shkolla: /..........
Klasa: 9
Qyteti: elbasan
E-mail: rudina_rudi@yahoo.com


babi
nje ze ! nje veshtrim ! nje ndjenje! nje frike!
nje pyetje! si do jetoj une keshu?
si do jetoj une pa zerin e tij..
si mud ta shoh fotografine e tij kur nuk e kam pasur kurr prane kur e dua...per te me thene nje fjale.
Per te me dhene nje perqafim..

Vepra te ngjashme
Autori: Sara Beleshi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Tema: Poezi filozofike-Meditative
Lule Ata me dhane nje lule. Per cfare? A mund ,te kem nje moment Para se te shkoj. Ata me pane cuditshem. Perse? A mundem dot t'i shoh pa menduar kater-here. Ata me dhane ndjenje,dashuri,urrejtje... Uria eshte vuajtje apo dashuria eshte urrej...
Autori: xxxxxxxxxxx · Lloji: Pershkrim · Tema: B......
Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yjet e cicerimat e lumtura eshte buzeqeshja e dites sime.Ajri qe thith i perket ati,hapat qe hedh i perkasin atij,dashurin qe me japin i perket atij.Eshte ...
Autori: x · Lloji: Poezi dashurie · Tema: te dua
ti me ben te jetoj nje sekond pa ty s mund te rri nje minut pa ty nje minut pa fryme te lutem kthehu se pa frym vdes kam frike vetmine te dua prane spirti im
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Ese filozofike · Tema: perse jemi ne toke
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.perse jetojme? Kemi ardhur ne jete per nje qellim te caktuar apo jemi thjesht kalimtar ne kete bote?! ...
Autori: argita islamaj · Lloji: Ese pershkruese · Tema: babi
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum misterioz dhe mallengjyes, e di se nuk mund t'is kthej ato qe i beri per mua dhe kam nje ndjenje qe ai eshte krenar me vajzen e tij.Askush nuk mundet te t...
Autori: Anarisa · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DY PIKA LOTI
DY PIKA LOTI... Dy pika loti, me rrodhen nga syte Mbi letren qe po shkruaja, me rane Thelle me tronditen, ne shpirte Shpejte, nga letra u thane. Mbi fjalen, ku qe shkruar "Te dua" Pikat e lotit tim, rane U treten me bojen e shkruar ...
Autori: Hajdar bafti · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Loti pikon n shpirtin tim
......"Loti-Pikon-Në-Shpirtin-Tim"..... A e din se ke marr rrug Pa kthim?A e din se Do t jesh von per pendim? A e din q nga un u ke Largu? E sko mo kthim!.. Loti pikon në shpirtin tim!.. Më le!. N vetmi e n trishtim A e din q lotet per ty ...
Autori: Blenda · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena e dashur
Neper muret e zemres sime Keto fjale i vendosa Ndonese i kam ndjer me shpirt Por sti kam thene asnjehërë Me mendje te shendosh Shumqka arrite Na bere familje te forte E shum lart na ngrite Me mesove te çmoj vlerat Kete kurr sts harroj Me d...
Autori: Edvin Prendi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: ♾
Nese pa ty Nese pa ty do me duhet te vuaj Atehere le te mbetem nje i huaj Nese pa ty te jetoj eshte e shkruar Atehere lerme te vdes duke u munduar E nese pa ty eshte e thene te vdes Do vdes zemra po shpirti do mbes E nese pa ty lulet smbaj...
Autori: ardita kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jetime
Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh.... sa lot kam derdhur gjer me sot kaluan vite qe sju kam qe sju sho qe nuk e ndjej aromen e juajj o prind... sdi si po i kaloj knaq net pa ju dhe si me zen ...
Autori: bakshish · Lloji: Ese filozofike · Tema: nje lamtumir
nje lamtumir nje perqafim asgje me teper sdo jet shpirti im se me ty larg une e di jetoj shum pak nje lamtumir
Autori: dea · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Me duhet te hesht… E shoh qe fjalet skan kuptim, me e mire eshte heshtja. Kam frike te pyes ne me do me, me duhet te heshte. Kam frike te mendoje cdo ndodhe me ne, me duhet te heshte. Nese fati nuk na bashkon me, me duhet te heshte. Nese momen...
Autori: Erda Ramadani · Lloji: Poezi personale · Tema: Familja
Kam nje familje te mrekullueshme kalojme nje jete shume te gezueshme. Mami dhe babi qe i perqafoj edhe dy motrat qe pa to s'mund te jetoj.
Autori: Eva Marku · Lloji: Poezi dramatike · Tema: BaÅŸlık olmadan. ''Pa titull''
Başlık olmadan Pa titull Düşünüyorum Steer Rri e mendoj Ne kendimi bu rakam As vete se kuptoj Geçiyor duygusu Nje ndjenje me kaplon Ruhum kavrıyor olduğunu Shpirtin po ma shtren...




Komentet e fundit!

Emri: aaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn
Email: an.fel@tre.net
Komenti: te lumte, edhe une nuk e di si mund te jetoj nese nuk do te jem afer tij pasi ai eshte personi qe dua me shume ne jeten time tani per tani. dhe per te kam shkruar 1 ese pershkruese me titull 'bushi im'.do te doja qe ta lexonit

Emri: julian beqiri
Email: julianbeqiri@hotmail.com
Komenti: shume rrengjethese

Emri: artjol
Email: oli -toli@yahoo.com
Komenti: hipokrizia e babait



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com