Data e postimit: 2018-12-26 19:24:47
Lexime: 2396
love
Lloji: Pershkrim
Tema: B......
Autori: xxxxxxxxxxx
Shkolla: xxxx
Klasa: xxxxx
Qyteti: xxxxx
E-mail: valbonatoska9@gimail.com


Ai esh me shume se cdo fjale eshte engjelli mbrojtes,dielli qe me ndricon cdo mngjes,hena ime,yjet e cicerimat e lumtura eshte buzeqeshja e dites sime.Ajri qe thith i perket ati,hapat qe hedh i perkasin atij,dashurin qe me japin i perket atij.Eshte arsyeja pse eci,pse jetoj,pse marr fryme.E dua keshtu si eshte me prapesirat e tij me gabimet me cmendurite tij...
Jetoj me zerin tend qe nuk mundem ta harroj,jetoj me puthjen tende qe me endje e kerkoj,jetoj se kaq shume me pelqen ky njeri.Ndaj I vura emrin dashuri….
te dua....

Vepra te ngjashme
Autori: N.Osmenaj · Lloji: Ese filozofike · Tema: Liria
Mos me ler te cmendem.Kam kaq shume gjera brenda sa po plas.Dua te qesh,dua te luaj...dua te marr fryme.Sa shume do doja qe dikush te therriste emrin tim e te me ftonte te humbisnim ne pafundesine e magjishme te jetes.Por thjesht un po cmendem!Jam kaq e i...
Autori: Sara Beleshi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: Tema: Poezi filozofike-Meditative
Lule Ata me dhane nje lule. Per cfare? A mund ,te kem nje moment Para se te shkoj. Ata me pane cuditshem. Perse? A mundem dot t'i shoh pa menduar kater-here. Ata me dhane ndjenje,dashuri,urrejtje... Uria eshte vuajtje apo dashuria eshte urrej...
Autori: rudi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: babai
babi nje ze ! nje veshtrim ! nje ndjenje! nje frike! nje pyetje! si do jetoj une keshu? si do jetoj une pa zerin e tij.. si mud ta shoh fotografine e tij kur nuk e kam pasur kurr prane kur e dua...per te me thene ...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena ime!
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime! Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...
Autori: Mina · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Autobiografia Ime
Miqte e mi me therrasin Mina dhe keshtu me pelqen te me therrasin ne pergjithesi. Une jam 12 vjec dhe jetoj ne qytetin e Elbasanit. Jetoj nje jete modeste por qe gjithnje me ka pelqyer! Une jam motra e madhe e dy vellezerve te mi dhe pjestares me te voge...
Autori: Desara Dedolli · Lloji: Ese filozofike · Tema: perse jemi ne toke
Jeta eshte nje lufte. Eshte nje beteje qe duhet fituar. Eshte nje enderr qe duhet jetuar. Por.perse jetojme? Kemi ardhur ne jete per nje qellim te caktuar apo jemi thjesht kalimtar ne kete bote?! ...
Autori: Albana putaj · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Me mungon
Me mungojne puthjet e tua Me mungon fjala te dua Me mungon shikimi i jot Se un pa ty jam njeri kot Me mungon zeri yt i embel Do te shoh sot ne enderr Buzeqeshjen tende e adhuroj Me mungon te dashuroj Me mungon ti pergjithsi Shkruaj emrin t...
Autori: F.SH · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dashuria
N’kujtime… Qe nje muaj jeta eshte e thate Qe nje muaj dielli nuk rrezon Qe nje muaj mendimet e mbulojne k’te nate Qe nje muaj zemra pergjigje kerkon Koha kaloi e ti nuk pergjigjesh Koha kaloi I rrembeu edhe kujtimet Koha kaloi shpirti flake...
Autori: ??erisaa · Lloji: Analize letrare · Tema: hartim
arsyeja pse po jetoj eshte nena ime.ajo me shtyu ne jet e me dha shpresa.me edukoi ne menyren me te mir si te respektoj te tjeret pa dallim moshe,me mesoi se qeshte jeta dhe si ta jetoj ate.sakrifica e nenes ndaj femijeve te saj smund te shprehet as me q...
Autori: POPULLI · Lloji: Ese vleresuese · Tema: BABAI IM I SHTRENJTE
BABAI.NJERIU ME I SHTRENJTE NE BOTE.TI JE GJITHCKA PER MUA BABAI IM I DASHUR .JE ARSYEJA PSE UNE EKZISTOJ ,ARSYEJA PSE MARR FRYME DHE PSE JETOJ.JE MASHKULLI ME I RENDESISHEM NE JETEN TIME.EDHE PSE NDONJEHERE BEJ GABIME TE LUTEM ME FAL SEPSE JAM AKOMA E VO...
Autori: gisel gorani · Lloji: Poezi dashurie · Tema: dashuria
Ti je arsyeja qe une jetoj, ti je endrra qe cdo nate enderroj, ti je personi qe gjithnje kerkoj, TI JE I VETMI QE UNE DASHUROJ. KETE JA DEDIKOJ ******
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Dshuria
Sa shpejt erdhi kjo dit e veshtir, Qe ti me thuash lamtumire, Pse kjo jet po me kalon kot, Kur njeriun qe e dua nuk e marr dot, I lutem zotit te me ndihmoj, Qe zemrat tona te na i bashkoj, Erdhi kjo dit qe asnjeher nuk e kisha prit, Nese do vdes,ne...
Autori: DELIBAL · Lloji: Poezi dashurie · Tema: DASHURIA....
Ah,dashuria dashuria emocioni me magjik ne bote te duash e te te duan ku ka gje me te bukur se sa te biesh ne dashuri cdo pjese e trupit tend i perket atij oksigjeni per ty eshte i kufizuar kur ai nuk eshte prane teje kjo ndjenje po me nxjerr jas...
Autori: ardita kurtaj · Lloji: Ese argumentuese · Tema: jetime
Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh.... sa lot kam derdhur gjer me sot kaluan vite qe sju kam qe sju sho qe nuk e ndjej aromen e juajj o prind... sdi si po i kaloj knaq net pa ju dhe si me zen ...




Komentet e fundit!

Emri: ruku
Email: ruku@yohu.com
Komenti: ce se ke shkrujt anglisht



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com