Data e postimit: 2015-01-28 17:13:34
Lexime: 3252
gallat
Lloji: Anekdota
Tema: elektriku i dores
Autori: anna
Shkolla: 16 shtatori
Klasa: 10
Qyteti: 4-street shijak
E-mail: an.feel@tre.net


shtrihen burri me gruan per te flere gjume ne darke.
sapo shtrihen, burri i kerkon gruas elektrikun e dores.
kur ia jep, gruaja e pyet te shoqin: po ce do elektrikun e dores?
po ja mi grua, sa e trashe behesh, me kete une do te shoh a e kam fikur driten e dhomes. :p

po tani a e kuptoni se cfare kam dashur me shkrujt te teksti i meposhtem.

Vepra te ngjashme
Autori: anna · Lloji: Anekdota · Tema: elektriku i dores
shtrihen burri me gruan te flene gjume. sapo shtrihen burri mori elektrikun e dores dhe pa a e kishte fikur driten. :p
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Rrefenja · Tema: shoqërore
Pse e rrahe gruan ? Polici:Pse e rrahe gruan ? Burri:Se më tradhtoi Polici :Po herën e dytë pse e rrahe ? Burri : U tuta që më tradhton apet ...!
Autori: Aril Tola · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua dhe per te gjithe .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkter...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: gjyshja ime
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: fioralba bardhoshi · Lloji: Analize letrare · Tema: dashuria per gjyshen
Gjyshja ime eshte nje grua punetore dhe shume e dashur per mua .Kudo ndjej zerin e saj te embel si dhe perkedheljet e buta te dores saj qe me duken se me shoqerojne ngado.Prane gjyshes ndjej ngrohtesine,qetesine e embelesine qe e karkterizon nje nene qe k...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: ifshehur · Lloji: Analize letrare · Tema: vendi im
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-tjetres. Ne to jetonin dy familje me nga kater femije, afersisht ten je moshe. Dy fshataret punonin shume per te mbajtur familjet e tyre. Aq te lidhura ishi...
Autori: Iljas · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Nje dite e ftohte
Ne nje dite te ftohte me debore nje burre ecen me nje shkop ne dore. Disa pulebardha e kalojne burrin me shpejtesi. Ikja e tyre te kujton Nositin e Pogradecit. Edhe burri nuk duket me pak i zemeruar. Ai eshte bere njesh me natyren. Mbizoteron e bardha dhe...
Autori: Dorentina dhe Madita · Lloji: Analize letrare · Tema: Hansel dhe Gretel
Hansel dhe Gretel Keta te dy ishin burr dhe grua , nje dite ata kishin ftuar nje mik te rendesishem per drek .Gretel i tha gruas se tij duhet ti pjekesh dy pula per drek sepse kam nje mik te veqant ,pastaj Gretel u nis per ta marr tek shtepia e ti...
Autori: Hakumatuqivrima · Lloji: Poezi dramatike · Tema: Si te qish vjerren kur e ke mega pidh
ishte dhendri dhe ai e kishte vjerren mega pidh.Ai mendonte se si te shkonte te vjerra me ta qi dhe i thote gruas se tij"Ca te coj nonji gje te mami se kshu mdoli rruga".Gruaja i dha,mjalte,kos,buke.Niset dhendrri dhe ecen gjysem rruge Merr mjaltin e fsh...
Autori: ana · Lloji: Ese filozofike · Tema: ese per syte
Dhuna kundër grave në Shqipëri duhet të analizohet në kontekstin e kulturës dhe traditave shqiptare. Studimi i dhunës në familje është i komplikuar, sepse ajo është një fenomen që ndodh prapa dyerve. Njerëzit nuk preferojnë të flasin mbi ...
Autori: Anonim · Lloji: Tregim · Tema: Ne fshat
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brenda dy shtepizave jetonin dy familje, ajo e Tuvakeve dhe e Vanineve. Secili prej tyre kishte nga kater femije. Ata shkonin shume mire me njeri-tjetrin, madje...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: aishe dervishanji · Lloji: Poezi kolone · Tema: nena e dashur
Malet me gure, fusha me bar shume, arat me grure, me tutje nje lume. Fshati per karshi me kish’e me varre, rrotull ca shtepi te vogela fare. Uje te ftohte, era pun’e madhe! Bilbili ja thote… Grate si sorkadhe. Burrat nen hije lozi...




Komentet e fundit!

Emri: anila
Email: anilalleshi@hotmail.com
Komenti: po lidhje

Emri: frensis
Email: frensis@hotmail.com
Komenti: sa pa lidhje

Emri: enxhi
Email: enxhidisha01@gmail.com
Komenti: eshte banale dmth?

Emri: ema
Email: emaema@yahoo.com
Komenti: hahhaahahahhahahahahahhaahhahhaha e madhe kjo

Emri: anna
Email: ahahahhahahahhahahahahaaaaa@hotmail.com
Komenti:

Emri: anna
Email: an.feel@tre.net
Komenti: ahahahhahahahhahahahahaaaaa



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com