Data e postimit: 2023-09-24 09:27:53
Lexime: 481
Analiza dhe komenti letrar i vepres dramatike:Nje shtepi kukullash
Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com


Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen

I. Informacion mbi Veprën Dramatike:
- Titulli: "Një Shtëpi Kukullash"
- Autori: Henrik Ibsen
- Viti i shkrimit: 1879
- Vendndodhja: Norvegji, në një qytet të vogël

II. Përmbledhja e Veprës Dramatike:
"Një Shtëpi Kukullash" është një dramë që ndjek rrugën e heroinës kryesore, Nora Helmer, një grua e re që jeton nën kontrollin dhe dominimin e burrit të saj, Torvald Helmer. Të vepruarit e Norës është një përfaqësim i perfektimit të rolit tradicional të gruas në shoqërinë patriarkale të shekullit të 19-të. Megjithatë, pasi ajo zbulon sekretet që burrin e saj mbajti fshehur nga ajo, Nora përjeton një kthesë dramatike dhe fillon një rrugëtim për të gjetur veten.

III. Analiza e Veprës Dramatike:
- Temat dhe Motivat: "Një Shtëpi Kukullash" trajton temat e pavarësisë, identitetit, lirisë dhe punës së gruas në shoqërinë patriarkale. Motivat si misteri, sekretet e fshehura, interesat personale, dhe lufta për t'i kapërcyer kufijtë shoqërorë janë të prezantuara në mënyrë të theksuar në veprë.

- Zhvillimi i Karaktereve:
1. Nora Helmer: Fillon si një grua e lumtur në rolin e gruas dhe nënës së devotshme, por zhvendoset nga naïveteti dhe varësia ndaj burrit, drejt një gjendjeje të vështirë të lirisë dhe pavarësisë. Ajo përjeton një proces transformimi duke arritur të kuptojë se sa e pandërgjegjshme ishte vetja dhe marrëdhënia e saj me Torvald.
2. Torvald Helmer: Burri i Norës, ai paraqitet si një burrë i suksesshëm ndaj jashtë dhe një autoritet i pathyeshëm brenda familjes. Pas ndryshimeve të Norës, ai refuzon ta pranojë atë dhe tenton të rikthejë kontrollin mbi të.
3. Krogstad: Avokati që kishte kredi me Norën, ai përfaqëson njeriun e ndikuar nga sistemi i ligjit dhe rregullat shoqërore. Ai provon të shantazhojë Norën për t'i mbijetuar një gjykate mbi shtetasitet e tij.

- Struktura e Tekstit: Vepra nëntregohet në tre akte dhe ndjek një strukturë lineare të ngjarjeve. Duke u fokusuar në udhëtimin e Norës, dramaturgu ndërton përplasje dhe momente të tensionuara të zhvillimit.

IV. Komenti Letrar:
"Një Shtëpi Kukullash" është një nga veprat më të shquara të Ibsen-it dhe konsiderohet si një ndër dramat më të rëndësishme të shekullit të 19-të. Përmes historisë së Norës, Ibsen shpalos sfidat dhe mendësinë e gruas në shoqërinë patriarkale të kohës. Ai e sfidon stereotipin tradicional të gruas të poshtëruar dhe përshfaq besimin në barazinë gjinore dhe të drejtën e gruas për të qenë vetvetja.

Ibsen gjithashtu shfrytëzon elementin e sekretit dhe misterit për të shtuar tension dhe intrigë përgjatë veprës. Përgjatë udhëtimit të tij, Nora zbulon vetëvete dhe vlerat e saj të vërteta, duke i dhënë asaj fuqi për t'u pakësuar nga ligjet dhe pritshmëritë shoqërore.

Analiza e veprës trajton temat e rëndësishme dhe zhvillimin e karaktereve, duke ndihmuar lexuesin të kuptojë thelbin e veprës dhe lidhjen e saj me kontekstin historik dhe shoqëror. "Një Shtëpi Kukullash" është një shembull i shkëlqyeshëm i dramës sociale dhe sfidës së rregullave të shmangura dhe rolit të gruas në shoqëri.

Vepra te ngjashme
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Froni i tradhetuar
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Froni i Tradhtuar" Titulli: Froni i Tradhtuar Autori: Henrik Ibsen Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1879 Analizë e tekstit: "Froni i Tradhtuar" është një prej dramave mÃ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi - Viti i shkrimit: 415 para Krishtit - Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë II. Përmbledhja e Veprës Dramatike: ...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Katedralja e Parisit
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman Përmbajtja: "Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese informuese · Tema: Titulli: Aktualizimi i Helenës së Trojës, Medeas, Ofelisë dhe Beatrices
Pjesa e parë: Aktualizimi i Helenës së Trojës Helenë e Trojës është një simbol i bukurisë dhe tradhëtisë në mitologjinë greke. Në aktualizimin e saj në shoqërinë moderne, figura e Helenës shfaqet si një femër e pavarur, e cila lufton...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: "Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi epike Përmbajtja: "Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: Medea dhe Femrat Sot: Krahasim dhe Kontrast
Paragrafi 1: Vetëdija dhe Pavarësia Një ndryshim i theksuar midis Medeas dhe femrave sot është vetëdija dhe pavarësia e tyre. Medea ishte e detyruar të jetojë në një shoqëri ku gratë nuk kishin asnjë të drejtë apo zë në vendimmarrjen sh...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Nderlikime familjare
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Ndrëkëlime Familjare" Titulli: Ndrëkëlime Familjare Autori: Arthur Miller Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1955 Analizë e tekstit: "Ndrëkëlime Familjare" është një...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: jam njish
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë m...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Korridori i fshehur
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar për tekstin dramatik "Korridori i Fshehur" Titulli: Korridori i Fshehur Autori: Jean-Paul Sartre Lloji i tekstit: Drama Viti i publikimit: 1944 Analizë e tekstit: "Korridori i Fshehur" është një dramÃ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizes dhe komenti letrar i poemes Letra e Tatjanes
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vepres: Poemë Tema kryesore: Mbetja e kujtimit romantik pas humbjes së dashurisë Përmbledhja e vepres: "Letra e Tajanes" është një poemë e sh...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Ai dhe une
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fjalëve në një marrëdhënie. Struktura: Poezia është e ndarë në katër strofa me të njëjtin format dhe mënyrë të shkrimit. Analiza e strofÃ...
Autori: qeti hani · Lloji: Romane · Tema: teme dashurie
Vepra është një roman kronikë e kohës. Vepra është natyraliste për nga stili, sepse përshkruan me detaje të stërholluara mjedise, personazhe dhe veprime dhe trajton çështje tronditëe sikur të ndodhnin përditë në jetën e njerëzve. Flobe...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com