Data e postimit: 2014-11-02 23:29:47
Lexime: 6960
zonja Bovari
Lloji: Romane
Tema: teme dashurie
Autori: qeti hani
Shkolla: Qemal Stafa
Klasa: 12 a
Qyteti: Tirana
E-mail: haniqetihaniqeti@outlook.com


Vepra është një roman kronikë e kohës. Vepra është natyraliste për nga stili, sepse përshkruan me detaje të stërholluara mjedise, personazhe dhe veprime dhe trajton çështje tronditëe sikur të ndodhnin përditë në jetën e njerëzve. Floberi ndjek metodën e impersonalizmit: nuk gjykon veprimet e personazheve.

Vepra te ngjashme
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Katedralja e Parisit
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman Përmbajtja: "Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i vepres :Muri i Hyejenes
I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Muri i Hyejenes" - Autori: Euripidi - Viti i shkrimit: 415 para Krishtit - Vendndodhja: Argjentina e lashtë, para andejkalimit të popullsisë II. Përmbledhja e Veprës Dramatike: ...
Autori: ana · Lloji: Analize letrare · Tema: jam njish
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë m...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: "Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi epike Përmbajtja: "Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizes dhe komenti letrar i poemes Letra e Tatjanes
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vepres: Poemë Tema kryesore: Mbetja e kujtimit romantik pas humbjes së dashurisë Përmbledhja e vepres: "Letra e Tajanes" është një poemë e sh...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fenomeni i donkishotizmit
Shumë vepra të arrira të letërsisë botërore kanë lënë mbresa të paharrueshme në kujtesën e njerëzve.Ato kanë krijuar personazhe "kult" që kalojnë si pa kuptuar kufijtë e veprës.Njerëz të shumtë gjejnë veten në ta. Ne menjëherë ...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i nje vepre dramatike
Skeda e Analizës dhe Komentit Letrar të Veprës Dramatike: "Një Shtëpi Kukullash" nga Henrik Ibsen I. Informacion mbi Veprën Dramatike: - Titulli: "Një Shtëpi Kukullash" - Autori: Henrik Ibsen - Viti i shkrimit: 1879 - Vendn...
Autori: Emma · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Save rendesishme eshtë paqja në botë
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e njëri tjetrit.Paqja mund të bëhet vetëm nga një shtrëngim duarsh.Të bësh paqe do të thotë të falësh njeriun qe i ke bërë keq.Në kohën e luft...
Autori: argita islamaj · Lloji: Hartim · Tema: jeta
Q'është jeta?Jeta është sfidë te cilen e kalojme te gjithe dhe ne fund leme gjurme... por disa gjurme jo te zakonshme.Ato flasin per te gjitha qe i kemi bere. E kaluara mbetet e kaluar.Koha nuk kthehet pas kurse e tashmja vazhd...
Autori: Joana Prifti · Lloji: Ese pershkruese · Tema: komunikimi virtual
Apolonia është qyteti antik në Shqipëri ndër më të mëdhenjtë në pellgun e Adriatikut dhe më i përmenduri ndër 30 qytetet e tjera, me të njëjtin emër, të kohës antike.Hulumtimet e para për Apoloninë i kemi nga studiues dhe shtegtarë tÃ...
Autori: Armend Berisha · Lloji: Poezi personale · Tema: Problemet e jetës
Jeta. Jeta është një ndjenjë,e pa përshkrueshme, jeta është një dit,që shumë shpejt kalon, jeta është një sfid,që të sfidon, jeta është një luftë,që të mundon. Jeta është buzëqeshje,jeta ështÃ...
Autori: kristi merkaj · Lloji: Ese e krahasim-kontrastit · Tema: SHKRIMTARI DHE POLITIKA
politika dhe shkrimtari jane krejt te kunderta me njera tjetren por qe te dyja trajtojne tema interesante dhe une dua qe te flas per keto tema qe mua me terheqin. Politika ke te beje me problemet e njerezve dhe te partive . por shpesh kam degjuar se poli...
Autori: Dejvis Rama · Lloji: Thenie · Tema: Himni i jetës Nënë Tereza
Jeta është një shans, kape. Jeta është bukuri, adhuroje. Jeta është bekim, shijoje. Jeta është ëndërr, bëje realitet. Jeta është sfidë, përballoje. Jeta është detyrë, kryeje. Jeta është lojë, luaje. Jeta është ...




Komentet e fundit!

Emri: ana123@gmail.com
Email: ana123@gmail.com
Komenti: pa lidhje

Emri: ana123@gmail.com
Email: ana123@gmail.com
Komenti: pa lidhje

Emri: cezeg
Email: vwvw@hrc.com
Komenti:

Emri: sadrije
Email: inrigjinaj@gmai.com
Komenti:

Emri: dkufhvj,bfe
Email: iywefyu@sygfvygfv.com
Komenti:

Emri: csdfdsdf
Email: sdgsfs@yahoo.com
Komenti: yyyyyyyks



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com