Data e postimit: 2021-04-14 12:13:27
Lexime: 1485
Saide gashi
Lloji: Analize letrare
Tema: Per vetveten
Autori: SAIDE PNISHI
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: 8
Qyteti: ROGOVA
E-mail: fatlumpnishi@gmail.com


Saide pnishi


Dëshira ime ka qen me lexu msime se i kom pas ne klas perveq atynve kom lexu edhe libra te biblotekes sot më kojtohen krejt shak kom lexu haraqi ne gjak lulja e shkodres shpella e dragobis edhe sot i pash te gjitha edhe gjat luftes ju spjegojsh krejt shka kom lexu ndodhit dhe i pash me sy me dolen te verteta sot me kojtohen edhe i shkruj lloj lloj poezie me thon 71 vjet nan i bane edhe asnji poezi se harrove kur ulem me kojtohen edhe ju spjegoj nipve edhe mesave qeshin edhe iu vjen interesant 11 fëmij i kom nipa mesa kur mlidhen bashk ju tregoj per luften qysh ka knu bleta ne mal e ka pas vllavin ushtar edhe unë Saidja me ndodhi qyky rast e pata vllavin komandant te ushtries 126 krejt shka kom lexu i pash me sy kam qen ni nxanse e sjellshme veq kom pas qef me dit per not som ka interesu sa po ma qet arsimtari por edhe sot kom deshir te shkruj poezi të llojllojshme knaqen nipat edhe mesat qysh nënagjyshe i ke majt men koto pezi dëshira ime ka qen e zjarrt me lexu e me shkru per gjdo dit sot jam e lumter edhe se jam prej zemres e smut mendja me rri veq te shkruj e tju tredoj niev e mesev gjithqka per veten time.

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Kosov nanë unike Kosov nanë sa me meqme je me asnje shtet kurr ske pas problem veq kan kqyr met nxerr problem e me vra e me te ple si kasapnic a po ju pengon gjuha shqipe se jemi shqiptar veq po kqyr serbi me na zhduk ni popoull shqiptar e ka msu g...
Autori: Erjona Krasniqi · Lloji: Anekdota · Tema: Anekdota
Ni plake rrin ne autobus.Ne nderkohe, ni plak qe e ka perpara ish tu lexu gazete.I thote ky plaku plakes; ''M'fal,a e din cka lexova?'' ''cka?'' ''Po lexoj per vdekshmerine e njerzve n' bote.Dmth,sa here qe une t'marr fryme, vdes nji njeri.'' Plak...
Autori: Saide pnishi · Lloji: Analize letrare · Tema: Pavarsia
17 shkurti URIME SKENDER DITËLINDJA, GËZIMI I NANES JETA IME ZEMRA IME I GZOFSH EDHE 100 TE LUMTURA, ME KNAQËSI TË MADHE, E SHKRUJ KETË POEZI SE KOSOVA U BA SHTET I RI, ME TY PAVARSI DITËLINDJA E JOTE MË BËN TË SH...
Autori: Fitore Bungu · Lloji: Te tjera · Tema: Per Shoqrin
Shoqria Shoqria osht nje domethanje shum e madhee Se per gjithqka i ke pran Ku do qe te jesh edhe kon mett ndimu per gjithqkaa Po ashtu Shoqria e vertet osht Sikur familjaa Po ashtu duhet edhe mu kujdess shumm See ka shoqnii edhe shumm te keqe ...
Autori: Ya Gyal · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Life isn't shit
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten tone mos mu dok shit?!Thjesht jetoje qdo sen qysh don ti vet , besomni sja vlen asni njeri me ngu qka thot ose qkat imponon me bo , veq ni jet e kem e sja vl...
Autori: Anita · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dashuria
Pash shum njerez qe gabuan,  por,  nuk pash nga ata qe u penduan dhe qe kerkuan falje? Nuk pash nga ata qe vrapuan dreit dikujt e than 'me fal,  do jap jeten time te me falesh keto gabime' ! Pse ska nga ata qe falin,  dashurojn,  apo edhe nga ata q...
Autori: agnesa sejdiu · Lloji: Ese vleresuese · Tema: qytet tjeter
Nje dit ne nje qytet te panjohur Afer nje lugin kalova pyllin dhe dola ne nje qytet ku gjitqka ishte me ndryshe dh me e panjohur. Psa asaj hyra ne ate qytet dhe pash shu gjera qe nuk i kisha par kurr atehere thash me vete oh sa manitshem qenka ky vend...
Autori: Erblina Shala · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vjeshta
Me pelqejn ecjet buz lumenjeve e keshtu vendosa te dal me mamin per te ecur . Shinim shum njerz duke ecur e duke e shijuar kete dit.E papritur pash se floket e mi perplaseshin ne fytyren time .E qielli kishte marr nje ngjyr te kalter te erret e fryente n...
Autori: lirie mehmeti · Lloji: Analize letrare · Tema: 1 shtatori
Se pari 1 shtatoori i 2013 . 1 shtatori i 2013 ishte dita e par e mesimit ne shkollen fillore"asim vokshi". ishte dita ime, ishte nje dit qe e prisja me padurim. me 23 gusht 2013 ishte dita ime e par ne prishtin ishte nje ndjen krejt me ndryshe , edhe...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em thojnë gënjeshtrën, un gjithmon qëndroj në të ,vërteten.Nuk flas shum, fjalën po merrem vetem me vepren .Nuk besoj paren po çdo gjëje ...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: !
....."REALITETI~I VËRTETI"...... Qysh e kom jeten jom kon ,tu e hedh en letër shum njerz em thojnë gënjeshtrën, un gjithmon qëndroj në të ,vërteten.Nuk flas shum, fjalën po merrem vetem me vepren .Nuk besoj paren po çdo gjëje ...
Autori: GANIA EDHE RUFKIA · Lloji: Analize letrare · Tema: bora lisa njeru prej bore etj
u zgjova ne mengjes dhe pash disa fjolla bore qe po bien edhe e pash se bora kishte mbuluar te ghith vendin nuk kishte lend vend pa mbuluar pastaj une dhe shoket e mi dolem te lozim me topa bora dhe ndertuam nje njeri pre bore aty u gezuam shum pastaj qek...
Autori: Hajdar Bafti · Lloji: Poezi personale · Tema: "Jeta ësht me shum sfida"
......."Sprovat e jetës rrugëtimi drejt së të vërtetës"..... : "Mos u mërzit kur respektin ta marrin për dobësi,njeri jam dhe un edhe po ashtu gaboj si ti,harro të shkuarën edhe mendo për çka të pret tani": Mos lëndo ve...
Autori: rinardo sirixhi · Lloji: Poezi lirike · Tema: 100 vjet pavarsi
uq e Zi,kryefjala e ketij viti,vit te cilin cdo shqipetar e priti, e di un e di ti vleren e kesaj toke e di kush do se ca hoqem gjat gjith kesaj epoke.shqiponja e bekuar po na therret ne fole te vet te behemi krejt bashk shqiperi etnike nje shtet jemi 1 e...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com