Data e postimit: 2016-11-29 16:29:08
Lexime: 4940
nena ime
Lloji: Analize letrare
Tema: hartim
Autori: ??erisaa
Shkolla: afrim abazi
Klasa: 7
Qyteti: ferizaj
E-mail: erisa_fr7@hotmail.com


arsyeja pse po jetoj eshte nena ime.ajo me shtyu ne jet e me dha shpresa.me edukoi ne menyren me te mir si te respektoj te tjeret pa dallim moshe,me mesoi se qeshte jeta dhe si ta jetoj ate.sakrifica e nenes ndaj femijeve te saj smund te shprehet as me qindra romane.nenea eshte personi me i mir ne jeten time.ajo me beri femijen me te lumtur ne bot.do te doja shum qe nena ime ti lexonte dhe ti ndegjonte keto fjal te shkurtera per te.nene te falenderoj perrgjithqka veqenarisht per sakrificat qe i bere per mua gjat kohes kur isha femij dhe tani.te dua shum mami im.love you

Vepra te ngjashme
Autori: Arberita Rraqi · Lloji: Analize letrare · Tema: Nena
Kete ese dua te ja kushtoj me te shtrenjtes sime ..Nenes time.. Ajo luftoi shume qe te me shpie ne kete bote.Sakrificat e saj jane te shumta sepse ajo me lindi,edukoi,mesoi,ajo me mesoi fjalet e para , hapat e pare etj etj.. Per mua nena ka qene edhe si ...
Autori: Samire Kqiku · Lloji: Poezi dashurie · Tema: Nena Ime
Per nene qe me lindi, Per nene qe me rriti, Per nenen qe me dha jeten, Qe me tha veq te verteten, Qe ma dha ngrohtsin dhe Lumturin, Dashuria per nenen kurr nuk mbarohet, E me zemren e saj asgje nuk krahesohet, As toka, As qielli, As bota, Nena e...
Autori: Albiona Aliqku · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Nena
Ese:Nena ime A ka me te bukur kur rrethohesh nga familja vecanerisht nga nena.Ajo me lindi me rriti me nje fjale me edukoi.Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshete nen kembet e nenes.”eshte bahaqe qe lulet e saj sjellin lumturi ne zemren e femij...
Autori: ALGERTA KENGA · Lloji: Poezi personale · Tema: TI
Nena ime e shtrenjt Ti qe mua me dhe jet Ti qe me prite ne krahet e tua Ti qe cdo dit u kujdese per mua Sa her qe un semuresha ti dhe gjum nuk flije Por te koka e krevatit gjithmon me rrije Sa her per mua te jan mbushur syt me lot Kur mendoje se...
Autori: Albiona Racaj · Lloji: Hartim · Tema: Nena
Nena Engjell mbrojtes ! Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën . Nena eshte ajo qe me mbajtio 9 muaj ne barkun e saj ajo qe me rriti e me edukoj . Mburojen me te madhe e gjej tek nena ime , shpesh them me vete pse ng...
Autori: Bujar Rexhallari · Lloji: Hartim · Tema: Nena
-Fjala nene eshte nje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nje f...
Autori: Vjollca Krasniqi · Lloji: Hartim · Tema: Fjal e dashur, fjala nene
-Fjala nene eshtenje fjale e paharrueshme qe gjithmone na gezon dhe na bene te lumtur. Une kudo qe shkoj une fjalen nene nuk e harroj sepse ajo eshte gjeja me e rendesishme e jetes sone sepse ajo na gezoj ne kete dite kaq te bukur. Nenat tonae kan nj...
Autori: elira jeta legjendare · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: nena
A thua, a ka gje me te bukur ne bote kur ti rrethohesh nga familja jote, e veçanerisht nga nena. Ajo me lindi e rriti, dhe nje fjale ajo me edukoi. Nuk thuhet kot se “Xheneti per femijen eshte nen kembet e nenes.” Eshte bahqe qe lulet e saj sjellin l...
Autori: Rexhina Beba · Lloji: Ese informuese · Tema: Nena e vetmja mbeshtetje ne jete
Nena , ajo grua ne te cilen me dha jete nga jeta e saj.Ajo grua qe te mbeshtet dhe te qendron prane ne momentet me te bukura dhe me te shemtuara. Naten qe e beri dite dhe qiellin qe e beri det. Kjo qenie e pazevendesueshme ne bote qe me beri te qesh kur p...
Autori: Luljeta Mahmuti · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Nena ime!
Nena ime ,qenia me e shtrenjte,me e cmuar,heroina e shpirtit tim! Ajo qe u kujdes per mua qe kur une frymova per here te pare.Mbretereshe e zemres sime! Nese do te pyesnit dike ,c'eshte per ty nena ,pa diskutim se do te pergjigjej se eshte personi me i ...
Autori: Edmond Dema · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: Dashuria per nenen
Nena a ka fjal me te madhe se nena dashuria dhe kuptimi i kesaj Bote prej teje nene e mesova jeten prej teje mesova se qka do te thote jeta nene shpirti im bukuria e dynjas nene ime me ate buzqeshje qe me shuan hidherimet inatet dhe nese jam i semur me bu...
Autori: arta klaiqi · Lloji: Poezi meditative-filozofike · Tema: nena
Pa ty moj nene jeta eshte pa vlere, pa ty moj nene jeta eshte e mjere. Pa ty moj nene jeta eshte e kote, pa ty oj nena ime une s`jetoj dot. Ti je krijesa qe ke me te bukurin emer, ti je ajo qe nuk me do vetem me fjle por edhe me zem,er. ...
Autori: x · Lloji: Ese vleresuese · Tema: ti shprehim nenes meritat qe i takojne
nena...fjala e vetme e dashur per ne.Tingellon si nje fjale e embel qe jo kujdo mund ti thuhet,nena ime nepermjet kesaj eseje dua te them se sa te vleresoj ne te vertet,ti me dhurove jet,ti me fale dashuri,perkushtim qe askush tjeter s mud te mi falte ne ...
Autori: Blenda · Lloji: Poezi dashurie · Tema: nena e dashur
Neper muret e zemres sime Keto fjale i vendosa Ndonese i kam ndjer me shpirt Por sti kam thene asnjehërë Me mendje te shendosh Shumqka arrite Na bere familje te forte E shum lart na ngrite Me mesove te çmoj vlerat Kete kurr sts harroj Me d...




Komentet e fundit!

Emri: erisa bajrami
Email: erisalona6@gmail.com
Komenti: per mua nena eshte njeriu me i shtrenjte dhe nuk do ti harroj kurre sakrificat e saja qe ka ber per mua deri me sot

Emri: Agetina Prendi
Email: valdete2008@live.com
Komenti: Shume bukur.Sa per emailin ia kam marr nje shoqeje.pashim



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com