Data e postimit: 2016-04-14 11:49:40
Lexime: 2565
7-marsi
Lloji: Analize letrare
Tema: dita e mesuesit
Autori: anes gjelaj
Shkolla: abdyl bajraktari
Klasa: E trete b
Qyteti: koplik
E-mail: turigjelaj@facebook.com


Nebanken e shkolles,
u ula menjehere,
ti mesues i daashur ,
me mesove abcene

Vepra te ngjashme
Autori: MEXHAIT OSMANI · Lloji: Leter · Tema: MESUESI I IM I DASHUR
MESUES IM I DAASHUR UNE TY SHUME TE DUA TI MUA ME MESOVE UNE TE DUA SHUME TY TY ME MESOVE SHKRIM DHE LEXIM UNE TANI EDHE PSE JAM I RRITURR DI SHUME GJERA POR TI ASNJEHR NUK DO TE HARROJ TY UNE TY SHUME TE DU MESEUES MENDOHEM ME VETEN PSE TI MUA ME BRAKTI...
Autori: Sara Terbunja · Lloji: Analize letrare · Tema: mesuesi im babi im etj.
Kam nje mesues kam nje baba mesuesi me mesoi babi me edukoi keshtu qe nje dite une do ti falenderoj mesues e baba une do ti nderoj
Autori: leonita kelmendi · Lloji: Poezi lirike · Tema: nena ime
Nena ime SA SHUM QE TE DUA TI KE VLER ARI PER MUA ME MESOVE TE EC ME MESOVE TE FLAS FJALEN E PARE NENE ME ZEMER E THERRAS
Autori: mendim kafexhiu · Lloji: Analize letrare · Tema: mesuesja
mesuesja ti na mesove gjerat qe si dinim na i tregove qdo mesim na i shpjegova A,B,Cne na e mesove numrat 123 na i shpjegove
Autori: eneida nurishi · Lloji: Ese vleresuese · Tema: dita e shkolles ne shkollen nazim gafurri
dita e shkolles ka qen dita me e gezueshme per mua.ne kem bere nje program ne intervista skeqe valle kenge poezi etj. un per dite e shkolles pata poezi festa e shkolles. mua me lavderuan dhe te gjithe thoshin qfar zeri te mrekullueshem e gjera te tjera. u...
Autori: anes gjelaj · Lloji: Hartim · Tema: 7-marsi
Ne banken e shkolles, U ula me njehere, Ti mesuee e dashur, me mesove A-B-C-EN Une jam alesja, me meson perdite, ti per mua je , si nje prind i dyte Tani jam e vogel, Marr dije nga ti , Neser kur te rritem, do te jap dituri Cdo v...
Autori: DAJANA NEZIRI · Lloji: Poezi personale · Tema: DEDIKUAR MESUESIT QE ME KA VDEKUR
KUR NE KLASE TE PARE UNE HYRA, DICKA KUPTOVA MENJEHERE. KUPTOVA SE NA KISHTE RENE SI KUJDESTAR MESUESI ME ME VLERE. AI NA RRITI,SI PRIND NA EDUKOI, GJER NE KLASE TE KATERT AI NA COI. AI ISHTE BAZA E EDUKATES SONE GJERSA NJE AKSIDENT TRAGJIK E ...
Autori: Fiona Ajrullaj · Lloji: Hartim · Tema: Nente vjet kaluam bashke
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle njesoj si vjen nje foshnje ne jete,erdha pa ditur se si eshte jeta shkollore,erdha me nje fletore me flete te pashkruara,erdha per t'ia arrire qellimit,erdh...
Autori: dea · Lloji: Poezi kolone · Tema: mesuesja
ishte mengjes shtatori ne klas te par une hyra kur pash fyyren tende embel te qeshte fytyra ti me mesove shkronjen e pare emrin nene me mesove te shkruaj ty te dhurova buqeten e pare asnhehere ste pash si te huaj kujtoj me mall oret e mes...
Autori: severgjan gashi · Lloji: Poezi dashurie · Tema: mesuesija ime
Mesuesija ime e dashur, sa shum te dua , me shum dashuri , ti me mesove mu, me mesove te shkruaj,te lexoj ne gjith jeten time, kur sdo ta harroj. Ty mesuese te kisha nga klasa e par, me mesova numrat dhe te shkruaja fjal, me bere te qesh dhe ku...
Autori: Yllka Kastrati · Lloji: Poezi peizazhi · Tema: Mesuesi
Mall I Pashuar Lotet mbi banke lotet e arte, ate dite mu derdhen sikur nje ujevare. Malli per mesues eshte mall i pashuar sa shume mesues ke per te me munguar Zeri yt jehon gjithkah, fyryra yte me pataqitet dit e nate.
Autori: Edita Tahiri · Lloji: Leter · Tema: mesuesja ime me e dashur
mesuesja ime nuk gjej dot fjale per te te falemenderuar .ti qe memesove se si te shkruaj . me mesove te lexoj ,recitoj e me mesove cdo gje je mesuesja me e mire qe te kam takuar nuk do te haroj asnjeher .ti per mua je munduar e nuk me ke lenduar te d...
Autori: xhenada ada · Lloji: Ese vleresuese · Tema: marredhenia mesues-nxenes
mesuesit jane si prinder dhe shoke per mua.une nuk kam mundur ti falenderoj sa duhet ata per gjithcka kane bere per mua.7-marsi eshte nje dite mirenjohjeje per mesuesit dhe ne kemi mundesine per tu dhene atyre nje dhurate ne menyre simbolike.Ata luajne nj...
Autori: Rie · Lloji: Tregime per femije · Tema: Shkolla
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ngrihet dhe ndihmon Nerin te pergatitet per diten e saj te pare te shkolles.Ajo per vete nuk shkonte ne shkolle.qendronte ne shtepi dhe bente punet e shumta....




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com